Gość Viko Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam może ktoś poradzi mam problem z centralnym zamkiem otyoz centralny zamek zamyka drzwi wszystkie oprocz drzwi pasazera kto wie gdzie szukac problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Sprawdź siłownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Sprawdź czy dochodzi do tego siłownika prąd. Może kabel gdzieś Ci się przetarł albo nie ma styku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomusczar Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pozwolę sobie zadać pytanie mianowicie od 3 dni mam problem z centralnym zamkiem - nie chcą się otwierać/ zamykać drzwi od kierowcy centralnym zamkiem. Muszę je potraktować z klucza. Wiem, że mróz mógł dać się we znaki - czy wd-40 coś pomoże czy raczej serwis - co proponujecie - lub jakie inne sposoby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gipa Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Miałem ten sam problem. W Aso stwierdzili ze do wymiany ale nie maja części w serwisie wiec czekam na tel. Na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom-er Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 W zeszłą zimę też miałem ten problem-centralny zamek na mrozie przymarzł.Gdzieś pewnie dostała się woda do środka.Był problem aby od pasażera zamknąć drzwi.Jak narazie przy -15 w tym roku nie mam problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamel Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Miałem podobne problemy jak Viko w poprzednią zimę, przy temperaturach dodatnich problem znikał. W ASO (na gwarancji) czyszczenie styków i smarowanie pomogło, ale już wtedy był koniec zimy i temperatury nie były zbyt niskie. W tym roku przy ostatnich mrozach problem z zamarzającym zamkiem pojawił się ponownie. I znów wizyty w ASO (samochód już po gwarancji) i tak to wyglądało przez kolejne 3 dni: - pierwsza wizyta to przedmuchanie zamków sprężonym powietrzem i wygrzanie w warsztacie przez kilka godzin (bezkosztowo!), niestety bez rezultatu - rano otwacie drzwi kierowcy tylko kluczykiem, - drugi raz to wygrzanie w komorze lakierniczej przy okazji obsługi innego pojazdu po lakierowaniu (bezkosztowo!!), także bez rezultatu, zamek znowu zablokowany, - trzeci raz to rozebranie poszycia drzwi, czyszczenie styków i przesmarowanie (także bezkosztowo!!!), informacja ze strony serwisu, że jeżeli i to nie pomoże pozostaje wymiana siłownika, który kosztuje 507 zł i jest nierozbieralny, niestety i tym razem następnego dnia zamek nie reaguje na pilota. W tej sytuacji albo wymiana siłownika, albo czekamy do ocieplenia i wtedy będzie OK . Trochę się rozpisałem, ale może dzięki temu ktoś uniknie niepotrzebnych prób z usunięciem problemu. Chyba mniej więcej rok temu był podobny temat na forum, i nawet jest post ze zdjęciem rozebranego poszycia drzwi i krótką instrukcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKEMOD Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam. Chciałbym się podpiąć do tego tematu. Wygląda na to, że w moim aucie popsuł się zamek od strony pasażera. Wersja Tekna z inteligentnym kluczykiem 2009. Drzwi można otworzyć tylko klamka od wewnątrz. Na klamke zewnętrzną w ogóle nie reaguje. Po naciśnięciu przycisku zamka centralnego w drzwiach nie słychać żadnej reakcji mechanizmu odblokowującego w zamku. Udało mi się rozebrać poszycie drzwi i mechanizm podnoszenia szyby, żeby mieć swobodny dostęp do zamka. Po wypięciu wtyczki z zamka sprawdziłem, że podczas zamykania i otwierania zamka centralnego na stykach wtyczki pojawia się impuls prądu, więc zakladam, że to nie kwestia zamka centralnego ani BCM. Proszę o pomoc w potwierdzeniu diagnozy, że winny jest uszkodzony zamek. Przeczytałem, że możliwe jest ostateczne sprawdzenie zamka przez przyłożenie napięcia na stykach zamka. Rozumiem, że nie można bezpośrednio wziąć napięcia z akumulatora. Czy ktoś ma doświdczenie w jaki sposób to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.