makib Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam Wszystkich Na wstępie proszę o wyrozumiałość wszystkich wyjadaczy z portalu. Jest to mój pierwszy post i przyznam znajomość tego samochodu niewielka. Mam od roku Primerke P11 1,8 2000r po lifcie z gazem i nie ukrywam miesiac po zakupie silnik zaczął szaleć z obrotami . Kilku mechaników i diagnoza - rozrzad . Rozrzad na chwile obecna ma 3tys.km O ile diagnoza w pewnej częsci trafna silnik sie uspokoił.przestał bujac obrotami to pozostały kolejne problemy pozostały a mianowicie: - zimny silnik gaśnie zaraz po odpaleniu ( nie jest praktyczne mozliwe odpalenie go na zimnym silniku bez przygazowania ) - ciepły odpala - jesli juz odpali po przygazowaniu obroty są niskie w ganicach 500-600 - dopiero na ciepłym silniku osiaga okolo 800 obrotów -2 dziwnym objawem jest brak wyrównywania obrotów przy np właczonej klimatyzacji - nawet na ciepłym silniku obroty spadaja do okolo 600-700 i sie nie podnosza chyba ze się wyłaczy klimatyzacje Dodam ze tak reaguje silnik na kazde obciazenie - zmiejsza obroty Samochod z zminnym silnikiem potrafi zgasnac przy hamowaniu . Panowie mam prośbe o jakies sugestie. Czy w P11 1,8 jest czujnik temperatury silnika ? Jeśli tak to gdzie i jakie przy prawidłowej pracy ma parametry Z góry dziekuje liczac na wyrozumiałość ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Do sprawdzenia silnik krokowy/zawór AAC, bo to on odpowiada za obroty na zimnym i pod obciążeniem na wolnych. Zgaduję, że przy kręceniu kierownicą na postoju też spadają obroty? O szczegółach się nie wypowiem, nie mój silnik, szukałbym w serwisówce, tam jest zawsze krok po kroku jak sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 zmierz przepływomierz, objawy są na LPG i PB po zakręceniu butli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Do sprawdzenia silnik krokowy/zawór AAC, bo to on odpowiada za obroty na zimnym i pod obciążeniem na wolnych. Zgaduję, że przy kręceniu kierownicą na postoju też spadają obroty? O szczegółach się nie wypowiem, nie mój silnik, szukałbym w serwisówce, tam jest zawsze krok po kroku jak sprawdzać. Obroty spadaja przy manewrowaniu kierownica na postoju. Przy maksymalnym skrecie sa najwyzsze. Gdzie można znaleśc serwisówke do tego modelu? zmierz przepływomierz, objawy są na LPG i PB po zakręceniu butli?? Jak mozna sprawdzic przepływomierz? Jesli chodzi o spadek obrotów przy obciazaniu silnika jest zarowno na LPG i PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 opcja SZUKAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzieki Panowie gdzie można znaleść serwisówkę do P11 z silnikiem 1,8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Np tutaj: http://www.zachowajto.pl/x9SLoqP/nissan-primera-p11-144-series-service-manual-zip Ogólnie linki co jakiś czas wygasają, ja chyba z torrentow sciagałem swego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Np tutaj: http://www.zachowajto.pl/x9SLoqP/nissan-primera-p11-144-series-service-manual-zip Ogólnie linki co jakiś czas wygasają, ja chyba z torrentow sciagałem swego czasu. Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2311 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 makib - rozwiązałeś problem ? Bo mam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 603przemek Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 U mnie identyczny problem. Po diagnozie komputerowej wyświetla błąd P0505. Ktoś może próbował wymieniać czujnik temperatury cieczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sjaniak Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Mam to samo gdzie jest czujnik temperatury i jak go sprawdzić???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Po długich walkach wielu pseudo mechaników auto śmiga . Jesli szukacie sami usterki zacznijcie od wskazówek w serwisówce U mnie pod kodem P0505 stwierdzono 4 usterki - wiekszosc z nich to usterki spowodowane błędami mechaników Edytowane 13 Listopada 2014 przez Mateusz_P11_144 KRYPTOREKLAMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwolanin Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam, mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat przyczyn tego zachowania auta. Mam dokładnie ten sam problem w swojej Primerze 1.8 z 2000r i jak dotąd nikomu nie udało się tego ogarnąć. Wymiana rozrządu nie przyniosła żadnych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi76 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 podpinam się pod prośbę dwolanin'a Witam, mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat przyczyn tego zachowania auta. Mam dokładnie ten sam problem w swojej Primerze 1.8 z 2000r i jak dotąd nikomu nie udało się tego ogarnąć. Wymiana rozrządu nie przyniosła żadnych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 podpinam się pod prośbę dwolanin'a Opisz dokładnie wszystkie nietypowe zachowania auta - moze pomoge podpinam się pod prośbę dwolanin'a Adi76 w Zduńskiej Woli nie znajdziesz mechanika który da rade problemowi. Przerobiłem wszystkich tak znanych " fachowców" i u kazdego słyszałem inna bajke min. rozrzad , komputer gazu a jeden stwierdził ze tego auta nie da sie zrobic bo ktos namieszał , ze sie nie opłaca Naprawde polecam jazde do lublina - z przejazdem naprawa powinna cie wyniesc ponizej kwoty jaka dales za rozrzad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwolanin Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Opisz dokładnie wszystkie nietypowe zachowania auta - moze pomoge Adi76 w Zduńskiej Woli nie znajdziesz mechanika który da rade problemowi. Przerobiłem wszystkich tak znanych " fachowców" i u kazdego słyszałem inna bajke min. rozrzad , komputer gazu a jeden stwierdził ze tego auta nie da sie zrobic bo ktos namieszał , ze sie nie opłaca Naprawde polecam jazde do lublina - z przejazdem naprawa powinna cie wyniesc ponizej kwoty jaka dales za rozrzad jeśli chodzi o moją Primerę to tak: - rano zazwyczaj nie odpala bez przytrzymania pedału gazu przez dłuższą chwilę bo sam od razu gaśnie. - jak już odpali to najczęściej wariują mu obroty, kręci do nawet 2000obr i utrzymuje je tak jakiś czas lub faluje w zakresie 1500 - 2000 i też tak aż się nagrzeje. - po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu silnika chodzi wzorowo, odpala bez problemów. Wymieniony rozrząd kompletny, wyczyszczona przepusynica i przepływomierz, wymieniony czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy również. Nic nie pomogło. Zaznaczę też że często zdarza się że potrafi również normalnie odpalić rano - bez tych wszystkich cyrków. Zauważyłem też że poruszanie na postoju lewarkiem zmiany biegów (przełączanie pomiędzy biegami przy wciśniętym sprzęgle oczywiście) powoduje chwilowe podskoczenie obrotów o jakieś 200. Również poruszanie kierownicą daje chwilowe zmiany wartości obrotów. (nie wielkie). Chętnie podjadę nawet do Lublina jeżeli faktycznie jest tam człowiek który potrafi na 100% to ogarnąć. Przyznam że jakoś lubie ten samochód i bardzo by mi zależało na jego usprawnieniu. Z góry dziękuję za ewentualna pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 jeśli chodzi o moją Primerę to tak: - rano zazwyczaj nie odpala bez przytrzymania pedału gazu przez dłuższą chwilę bo sam od razu gaśnie. - jak już odpali to najczęściej wariują mu obroty, kręci do nawet 2000obr i utrzymuje je tak jakiś czas lub faluje w zakresie 1500 - 2000 i też tak aż się nagrzeje. - po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu silnika chodzi wzorowo, odpala bez problemów. Wymieniony rozrząd kompletny, wyczyszczona przepusynica i przepływomierz, wymieniony czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy również. Nic nie pomogło. Zaznaczę też że często zdarza się że potrafi również normalnie odpalić rano - bez tych wszystkich cyrków. Zauważyłem też że poruszanie na postoju lewarkiem zmiany biegów (przełączanie pomiędzy biegami przy wciśniętym sprzęgle oczywiście) powoduje chwilowe podskoczenie obrotów o jakieś 200. Również poruszanie kierownicą daje chwilowe zmiany wartości obrotów. (nie wielkie). Chętnie podjadę nawet do Lublina jeżeli faktycznie jest tam człowiek który potrafi na 100% to ogarnąć. Przyznam że jakoś lubie ten samochód i bardzo by mi zależało na jego usprawnieniu. Z góry dziękuję za ewentualna pomoc. Jakis odczyt błedów z komputera? Jak sie zachowują obroty na ciepłym silniku na luzie gdy właczysz klimatyzacje? Ruszanie lewarkiem powinno troche podniesc obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwolanin Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Poruszanie lewarkiem powoduje podniesienie obrotów na chwilę - tak o ok 200 obr. Jak szybko powachluję pomiędzy biegami to nawet i ze 400 obr potrafi podskoczyć. Po włączeniu klimy obroty lekko spadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Wiesz jakie błedy pokazuje komputer? Tak jak pisałem polecam Cartronik lublin zadzwon do goscia i pogadajcie. Im wiecej dasz mu informacji tym konkretniej sie okresli. Właczenie klimy przy prawidłowym dzialaniu powinno spowodowac podniesienie obrotow a nie ich obnizenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi76 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 tematy trochę powiązane, proszę więc o ile to możliwe o zobaczenie czy nie macie jakiegoś pomysłu na problem opisany w wątku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97408-p11144-qg18de-problem-z-za-niskimi-obrotami/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 tematy trochę powiązane, proszę więc o ile to możliwe o zobaczenie czy nie macie jakiegoś pomysłu na problem opisany w wątku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97408-p11144-qg18de-problem-z-za-niskimi-obrotami/ Pali Ci sie kontrolka silnika .. Jakie błędy wyskakuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwolanin Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Wiesz jakie błedy pokazuje komputer? Tak jak pisałem polecam Cartronik lublin zadzwon do goscia i pogadajcie. Im wiecej dasz mu informacji tym konkretniej sie okresli. Właczenie klimy przy prawidłowym dzialaniu powinno spowodowac podniesienie obrotow a nie ich obnizenie. na temat błędów nic niestety nie wiem. Check nigdy od kąd jeżdżę tym samochodem się nie zapalił nawet na moment (oczywiście po odpaleniu silnika). Kiedyś byłem na diagnostyce i żadnych błędów nie zczytali o dziwo. Zadzwonię do Lublina i zobaczymy. Co było w twoim przypadku uszkodzone a zostało zrobione w Cartronicu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 min.komputer na temat błędów nic niestety nie wiem. Check nigdy od kąd jeżdżę tym samochodem się nie zapalił nawet na moment (oczywiście po odpaleniu silnika). Kiedyś byłem na diagnostyce i żadnych błędów nie zczytali o dziwo. Zadzwonię do Lublina i zobaczymy. Co było w twoim przypadku uszkodzone a zostało zrobione w Cartronicu? min.komputer min.komputer min.komputer Dziwne jst to ze nie wywala Ci bedów przy takiej pracy silnika P11 naszpikowana jest czujnikami ktore reaguja na wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwolanin Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 min.komputer min.komputer Dziwne jst to ze nie wywala Ci bedów przy takiej pracy silnika P11 naszpikowana jest czujnikami ktore reaguja na wszystko podjadę jeszcze na diagnostykę silnika może tym razem jakieś błędy odczytają. Dzisiaj "wymrugałem" sobie błędy za pomocą spinacza. Wyszedł mi jeden a mianowicie 1111. Zdaje się że to elektrozawór mający coś wspólnego ze zmiennymi fazami rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makib Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 podjadę jeszcze na diagnostykę silnika może tym razem jakieś błędy odczytają. Dzisiaj "wymrugałem" sobie błędy za pomocą spinacza. Wyszedł mi jeden a mianowicie 1111. Zdaje się że to elektrozawór mający coś wspólnego ze zmiennymi fazami rozrządu. Niestety nie mam takiego bledu na wykazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.