Krojo Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moją primerką 1.8 WP11.144 08.2000r / GAZ stara generacja mieszlanikowa Mam primerkę i ostatnio miałem z nią kilka problemów ale od wczoraj doświadczyłem nowy problem. Primera po przejechaniu 300 KM po autostradzie w prękdością około 110/120 zaczęłą przełączac się z gazu na bęzynę samemu, ale po chwili wracała na gaz i jechała dalej. I tak coraz częściej aż do momemnu kiedy przełączyła się na beznynę i już na gaz nie chciała, po kilkunastu kilometrach na bezynie zaczęłą słabnąc i przędkość 110 km była nieosiągalna i wzrosło spalanie. Delej już nie mogłem osiągnąć już 80-90. Na wolnych obrotach działała dobrze ( na benzynie bo na gaz nie chciałą się przełączyć ) Dzisiaj rano na zimnym auto działało normalnie, pokatowałem je 20-30 min po mieście i później zaczęła spadać lekko moc ale gaz działał ( do 120 się rozpędział, co prada niezadowolająco ale rozpędzał , ogólnie primera 1.8 jest mulasta coś ) Kiedyś już 2 lub 3 razy przełaczyła mi się z gazu na benzynę samemu jak bardzo długo jeździłem po mieście w korkach ale powróciła sama po chwili na gaz. Ostatnio wymieniałem na nowe: - tłumik końcowy ( październik 2013 ) - czujniki wału i wałków w ASO ( październik 2013 ) - komputer ( październik 2013 ) - rozrząd ( styczeń 2014 ) - przepływomierz ( bosch 005 - luty 2014 ) Ma ktos pomysł na moj problem ? ( żaden check engine się nie świeci ) Pozdrawiam please help me muszę jechać do niemiec.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman357 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mam Primerkę 1.8 po lifcie i miałem problem z przepływomierzem że się dławiła zrobiłem kalibracje przepływki i teraz na razie nie mam problemu, czsami przy małej ilości benzyny i wysokich obrotach silnika pojawia sie ten problem staram sie nie jeździć na rezerwie i póki co jest dobrze obroty po kalibracji na biegu jałowym to 700-750 przy klimie 900-950 z tego co wyczytałem to tak wychodziły z fabryki tak że udało mi sie po kilku próbach osiągnąć ten wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krojo Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 mam Primerkę 1.8 po lifcie i miałem problem z przepływomierzem że się dławiła zrobiłem kalibracje przepływki i teraz na razie nie mam problemu, czsami przy małej ilości benzyny i wysokich obrotach silnika pojawia sie ten problem staram sie nie jeździć na rezerwie i póki co jest dobrze obroty po kalibracji na biegu jałowym to 700-750 przy klimie 900-950 z tego co wyczytałem to tak wychodziły z fabryki tak że udało mi sie po kilku próbach osiągnąć ten wynik Dzięki a jak się robi kalibrację przepływki ? Ja mam jak pisałem nową bosha ( i dwie nowe max geara ) na każdej to samo , tylko że na max gearach ( przynajmniej jednym ) rano trudno odpalał . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Nie ma czegoś takiego jak kalibracja przepływki. (czyszczenie owszem ale odradzam -można łatwo zepsuć) Szukałbym raczej przyczyny w gazie. Na początek zakręć gaz przy butli, wypal resztki z przewodów i pojeżdzij na PB zobacz co się dzieje. Sytuacja z długą jazdą przy większych predkościach tak jak opisałeś-przełączanie na PB, może wiązać się z niewydolnym (zasyfiałym) reduktorem (parownikiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krojo Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Nie ma czegoś takiego jak kalibracja przepływki. (czyszczenie owszem ale odradzam -można łatwo zepsuć) Szukałbym raczej przyczyny w gazie. Na początek zakręć gaz przy butli, wypal resztki z przewodów i pojeżdzij na PB zobacz co się dzieje. Sytuacja z długą jazdą przy większych predkościach tak jak opisałeś-przełączanie na PB, może wiązać się z niewydolnym (zasyfiałym) reduktorem (parownikiem). hmm jeszcze nie zakręcałem butli LPG ale wyłączyłem GAZ na amen ( wyciągnąłem bezpieczniki od gazu bo były bardzooo stare i utlenione) , tak przejechałem 200-300 km i to samo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.