Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Wady/zalety Primery P11 lift. Stoję przed zakupem


TheXGDD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kiedyś miałem do czynienia z Nissanem Primerą P10 sedan 2.0 w gazie.
Silnik mega wyrzymały i zrywny. Mogę również dodać, że zawieszenie trwałe, ale niestety karoseria szybko rdzewieje.
Jak to wygląda w modelu P11 lift?

Stoję przed zakupem Nissana Primery P11 w wersji lift.
Stawiam na jednostkę benzynową i nie wiem czy szukać 1.8 czy 2.0.
Chodzi mi o trwałość tego silnika, wady itd.
Nie ukrywam, że wolałbym go zagazować.

 

Proszę o wymianę największych bolączek tego modelu Waszym zdaniem.
Czytałem sporo w google, ale różnie każdy pisze i najlepiej się dowiedzieć na takim forum.

Dzięki z góry i pozdrawiam
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA 100 % tylko SR20

mają wadę rozrządu a tak to są wytrzymałe 300 tys zrobią

 

gaz tak samo lubią.

Silniki qg 18 to już słabsza technologicznie jednostka występują problemy z braniem oleju itp choć zadbane jednostki działają sprawnie

 

zawieszenie z przodu to to samo co w P10

a tył niestety belka -gorsze właściwości jezdne od P10

 

blacharsko nie powinno być jeszcze problemów

 

wnetrze

szału nie ma bardzo wszystko jest podobne do P11 która jest taka przeliftowana P10 tka

 

jest bo wszystko bardziej okrąglejsze .

 

tak że to sensowne zagranie z twojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek9108

Jako posiadacz P11:

 

- karoseria przez 14 lat super, lewe drzwi mają lekki nalot na rancie, reszta super mimo 14 lat pod chmurką, zimą itd.

- ja bym wybrał 2.0 aczkolwiek d*py nie urywają te silniki, jedzie to i tyle, za to są trwałe

- zawieszenie przód, górne wahacze, wg. mnie tylko oryginały bo jazda na zamiennika to nie jest jazda, ew. wyciskać w razie awarii fabrykę i wstawiać dobre sportowe gumy i tuleje, tył mimo sprawności 90% potrafi siedzieć nisko, trochę za miękki wg. mnie na 4 dorosłe osoby + bagaze

- poza tym auto nie sprawia problemów, nie ma jakiś bolączek, materiały eksploatacyjne na normalnym poziomie

- co do innych części, w sumie to nie dużo zrobione ale takie rzeczy jak alternator, rozrusznik, tulejki w porządnej jakości minimalnie tańsze od niemców, czasami nawet oryginały tańsze niż niektóre zamienniki np. do Passata

- jedyny problem to była przeróbka kabli pod pokrywą bagażnika (sedan), źle rozwiązane, zaginały się i pękały przez co nie szło otworzyć bagażnika, ale rozwiązane elastyczną złączką i przesunięciem kabli

 

Hmm... nie wiem co więcej napisać bo auto nie sprawia problemu i nie było jakiś większych wydatków w kontekście których można by coś poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...