misiek9410 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Jak w tmacie samochod po zimie zaczal palic okolo litr wiecej niz dotychczas. Bledow brak, filtr paliwa zmieniony. Gdzie szukac przyczyny? Silnik cd20t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Przepływke zmierz. Nie będe pisał jak bo było 100000000000 razy na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 przepływka jest ok... a czy czujnik temperatury paliwa może mieć coś do tego?? Bo sporadycznie taki błąd się pojawia. Jeżeli tak to gdzie go szukać? Jest sposób naprawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 tak, jest sposób naprawy.. wymiana. Czujnik jest w nastawniku, koszt nowego czujnika to ok 50zł + robocizna od rozebrania nastawnika, wymiany oraz złożenia i ustawienia. A czy ma wpływ na spalanie to raczej tak, aczkolwiek gdzieś coś było na forum.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 mógłbyś podrzucić jakieś zdjęcie podglądowe?? Bo za cholere nie mogę nic takiego znaleźć. A przynajmniej dokładniej opisać umiejscowienie. Może bym sobie sam wymienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Tego nie można opisać ani zdjęcia dodac.Trzeba rozebrac nastawnik paliwa z pompy.Samemu tego nie zrobisz bo przy zdejmowaniu rozregulujesz dawkę,a jak nigdy tego nie robiles to nie zalożysz tego tak jak powinno byc i dawka bd albo za niska albo za wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 kiedyś trzeba się nauczyć jak się nie uda to wtedy go zaprowadzę udało mi się kąt wtrysku ustawić bez jakich kolwiek urządzeń to może i z tym sobie poradzę o wynikach napiszę.. http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/854/y6to.jpg Czujnik znajduje się nad kreska (1) czy pod (2)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 to tak.. należy zdjąć pierwszy dekiel z góry czyli pod kreską 1 nie ruszać śrub niżej to nie przestawisz nastawnika i dawki paliwa! tutaj masz lokalizację czujnika: http://obrazki.elektroda.pl/5894860200_1307376881.jpg tutaj masz sklep z takim czujnikiem: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-paliwa-pompy-bosch-edc-ve4-ve6-i3990169526.html zanim się zabierzesz za wymianę sięgnij do manuala dotyczącego silnika cd20t, tam jest rozpiska na których pinach przy pompie wtryskowej jaki ma być opór i proponuję to w pierwszej kolejności przemierzyć o ile masz multimetr / omomierz 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 o widzisz w końcu konkrety Dzięki wielkie:) dzisiaj po czytam jutro po mierzę a jak coś to wymienie:) nie taki diabeł straszny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 nie ruszać śrub niżej to nie przestawisz nastawnika i dawki paliwa! A widzisz Ja myslalem zeby to na stole robic a nie przy aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 jest jeszcze jeden haczyk, na 99% śruby trzymające czujnik temperatury mają lewy gwint ( jak dobrze pamiętam ) ;p 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) w czas i pore dzięki Śróby trzymające czujnik mają prawy gwint Wymiana to około 15 minut:) zero problemów:) dzięki za porady i wskazówki Czujnik kosztował mnie 38złotych. Opór czujnika ma wynosić 1.9 kΩ w temperaturze 25°C zgodnie z manualem. Opór mierzony jest na 5 i 6 pinie w kostce pompy wtryskowej. Edytowane 4 Marca 2014 przez misiek9410 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 szybko ale lepiej powiedz czy pomogła wymiana ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dzisiaj przy takiej samej jeździe spalanie zamiast 7,5l wyszło 6l Pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.