Denver1979 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 hmmm a jak tak się okaże to przecież pisałem : Po kolejnej regulacji LPG po problemie. Pewnie za uboga mieszanka była Po kolejnej regulacji LPG po problemie. Pewnie za uboga mieszanka była Dziś problem od nowa Czytałem fora i trafilem na wątek: - uszkodzone świec - 2tyg nie było problemu to chyba są ok, - uszkodzone cewki - czy mogą pracować raz dobrze raz źle? - uszkodzony czujnik połozenia walu - będne dane do ECU i generowanie wypadania zapłonu, - rozciagnięty łańcuch rozrządu, Macie pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 To leć na reklamacje, to dopiero 2 tygodnie. Niech jeszcze raz wszystko sprawdzą, powiesz jakie są dolegliwości, spytasz co robili poprzednio i dlaczego tylko działało pozytywnie dwa tygodnie? Więcej szczegółów dla Ciebie, to i więcej dla osób z forum które zajmują się tym i mogą udzielić jakiś rad na odległość - lecz wiadomo że to nie to samo co z bliska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) To leć na reklamacje, to dopiero 2 tygodnie. Niech jeszcze raz wszystko sprawdzą, powiesz jakie są dolegliwości, spytasz co robili poprzednio i dlaczego tylko działało pozytywnie dwa tygodnie? Więcej szczegółów dla Ciebie, to i więcej dla osób z forum które zajmują się tym i mogą udzielić jakiś rad na odległość - lecz wiadomo że to nie to samo co z bliska. Hej LPG sam ustawiałem i mapy były ok przed korektą a po trochę się poprawiły. Pytanie czy coś innego nie wychodzi w aucie Dziś zauważyłem ze obrotomierz skacze a silnik pracuje równo, przeszło jak sie silnik rozgrzał. Czy to wina czujnika położenia wału??? Edytowane 14 Listopada 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 A dziś jest ok. Zauwazyłem ze obroty skaczą a za chwile zaczyna silniki się dusić (nie równo pracować). Czy te czujniki takie mają objawy usterki że raz jest ok a innym razem sieją błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 a może łańcuch wyciągnięty, znana wada tych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) a może łańcuch wyciągnięty, znana wada tych silników A auto nie powinno zgłaszać błędy czujnika i łańcucha? A auto nie powinno zgłaszać błędy czujnika i łańcucha? Dalej wyskakuje bład P0300 - jakieś pomysły? Problem z łańcuchem? Edytowane 15 Listopada 2014 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam. Od niecałego tygodnia pojawił się u mnie problem z falującymi obrotami. Błąd jaki mi pokazał to wypadanie zapłonu P0300. Objawia się to tym że jak jest zimny to ma doła w gazie. Po nagrzaniu wszystko jest ok. Odpala bez problemu. Dzieje się to na LPG i Benzynie. Sonda Lambda wymieniona z miesiąc temu na nową oryginalną, filtr powietrza i świece wymienione na nowe dziś, cewki sprawdzone - dodatkowo oizlowane, wyczyszczony przepływomierz, łańcuch rozrządu wymieniony 30000 km temu. Nic nie pomaga - macie jeszcze jakieś pomysły? Na poniższym filmiku pokazane co się dzieje z obrotami. Chodzi o te dziwne skoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 zakręcałeś butlę od gazu?? i sprawdzałeś jak jest wtedy na PB ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fender171 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Mam identyczny problem, w piątek zakładam nowy przepływomierz, często i gęsto na kompie pokazywało mi błąd zapłonu i raz pokazało przeplywke dlatego też zmieniam, napisze czy coś to pomogło, również proszę o wypowiedź osoby które sobie poradziły z czymś takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damianoo955 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 nie wiem czy to ma jakieś znaczenie bo się nie znam ale u mnie po wymianie głowicy i wszystkich olejów przestało falować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Łańcuch??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Witam. Od niecałego tygodnia pojawił się u mnie problem z falującymi obrotami. Tematy połączyłem /błąd P0300/ - poczytaj temat od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retros Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Przerabiałem to samo . Winny okazał się rozciągnięty łańcuch . Wysłane z mojego GT-I9505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.