Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak zamontować światła LED? proszę o pomoc:)


koxior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Szperając przez długi czas archiwum nie mogłem znaleść odpowiedzi na moje pytanie, dlatego pozwolilem sobie otworzyć nowy post :)

 

Posiadam Note 2009 w skromnym wyposarzeniu,  postanowiłem go trochę unowocześnić montując światła LED (Magneti Marelli  model: LAQ010) w miejsce zaślepek na światła przeciwmgłowe. I tu pojawia się mój problem, z tego względu że jestem laikiem z elektroniki samochodowej nawet instrukcja składająca się z jednego kabla nic mi nie mówi :P

 

Dlatego mam do Was pytanie:

 

-jak w skrzynce bezpiecznikowej zamontować ten kabel?

 

Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi to jak krowa na rowie? :)

Dzięki za każdą odpowiedź.

post-91131-0-26272100-1427045293_thumb.jpg

post-91131-0-14886700-1427045308_thumb.jpg

post-91131-0-74880900-1427046341_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz bladego pojęcia o elektryce, to nie zrobisz tego sam. Lepiej niech zrobi to ktoś kompetentny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jeśli nie masz pojęcia o elektryce samochodowej to będzie Ci raczej trudno podłączyć te światełka, ale do odważnych swiat nalezy a samo podłączenie to stosunkowo prosta czynność. Po zamontowaniu obu świateł w miejsce halogenów przeciągnij biegnące od nich przewody w okolice akumulatora. Przewody z obu lamp łączą się zapewne za pomocą specjalnie do tego celu przygotowanego złącza lub są już stosownie połączone i dalej  już tylko jedna wiązka idzie składająca się z trzech kabli - przewodów. Przewód czerwony z tej wiązki najlepiej i najprościej było by przeciągnąć do kabiny i tu za pomocą tzw, bajpasa; np takiego;

http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-mini-i5027128643.html