Marpop Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Witajcie koledzy i koleżanki ponownie. Po raz drugi jestem szczęśliwym posiadaczem primerki tym razem wersji poliftowej rocznik 2001. niestety w porównaniu do mojej poprzedniej p11 wypada ubogo. Manualne lusterka, brak tylnych szyb elektrycznych, ściemniacza podświetlenia zegarów czy nawet podłokietnika tylnej kanapy ( ale to akurat szkopuł) Więc moje pytanie jak wygląda możliwość dodania elektryki tylnych szyb i lusterek?? oraz ściemniacza do zegarów. A nawet brakuje światełka nad lusterkiem wstecznym i czy to też można sobie dołożyć? Jeśli tak to liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam Mariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Rany... Co Ty masz za golca?! Nawet nie wiedziałam ,że takie są.... To wersja do crash testu była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Pani moderator i taki post pisze który nic do tematu nie wnosi..? el lusterka to tak.. 2x lusterka, wiązka drzwi kierowcy i wiązka drzwi pasażera i przekaźnik potrzebny ( tylko proponuję sprawdzić czy pod plastikiem po lewej stronie od pedału sprzęgła jest kostka niebieska, kostka powinna być w słupku za sterownikiem centralnego zamka) el szyby tył.. mechanizmy el szyb na tył, włączniki, ramki do włączników, instalacje do drzwi tylnych na obie strony, instalację do drzwi kierowcy i włączniki do drzwi kierowcy na 4szyby ( i zostają Ci otwory po korbkach do zaślepienia lub wymiana boczków ) regulacja podświetlania zegarów to włącznik, kostka z kawałkiem kabli i schemat, a później rozbieranie całej deski i szukanie kabelków żeby podłączyć, chyba że wymienisz całą wiązkę pod deską ale to może nie być takie łatwe ponieważ do podświetlania był czasami dodatkowy moduł pod plastikiem po prawej stronie od nóg przedniego pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 No i w czym masz problem? "Pani moderator" , to też człowiek.... a jak wiadomo - człowiek całe życie się uczy... Ty wiesz "to" , a ja co innego ...Ot i już... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Cóż wersja na prawdę goła skoro nie ma nawet lampki w podsufitce nad lusterkiem ale to nissan i klima działa więc jest ok. Na pewno trochę zachodu z dokładaniem tego wszystkiego będzie. Dzięki kolego marlos90 za napisanie z grubsza co mi potrzebne. Ale jeśli ktoś ma dokładniejszy opis bo sam to robił u siebie to też nie pogardzę Jeśli chodzi o boczki drzwi to nie problem wymienić. Gorzej dorwać to wszystko w dobrej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 @Marpop , to klimę masz, a podstawowych / standartowych rzeczy brak? Dziwna ta Primera .... Będzie Ci się kalkulowało / opłacało dokładanie tych "bajerów"? Zaciekawił mnie Twój wątek.... nie pomogę, ale będę obserwować ewentualne Twe poczynania.... jeśli oczywiście podzielisz się nimi z nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jeśli chodzi o poliftowe p11 to jeśli dobrze wiem to one wszystkie miały climatronic (no taki pół automatyczny można powiedzieć bo kierunek nawiewu nadal ręcznie trzeba ustawiać, chodzi mi oczywiście o to że jest to pokrętło na linkę a nie guziczki i silniczki krokowe) Czy się będzie opłacało/kalkulowało będę wiedział jak z orientuje się ile graty będą mnie kosztować. To przecież żadna tajemnica może założę gdzieś wątek o moim aucie jeśli już będę wiedzieć gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Po lificie były też bez klimy lub z klimą manualną więc temat rzeka co do wyposażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) No to widzę grubo. Żeby nie zakładać nowego tematu niepotrzebnie czy ktoś jest wstanie odpowiedzieć mi na pytanie. Chce założyć w swojej p11 zegary z pełnym komputerem (aktualnie są białe tarcze bez niczego, wiem że to opcja była więc do tego jeszcze wrócę) Wiem że w teorii wystarczy wymienić tylko zegary i dołożyć manetkę od wycieraczek z przyciskiem do sterowania kompem (bo ja takowego nie posiadam) niech mi tylko ktoś powie czy to wszystko podejdzie tak plug&play? Czy może jednak trzeba jakieś nowe kabelki ciągnąć bo brakuje jakiegoś pinu we wtyczkach. Jak sprawdzić czy mi nie brakuje? Teraz kwestia białych tarcz zegarów. Czy da się je przełożyć do zegarów z kompem?? W sensie rozebrać jedne i drugie zegary i przełożyć tarcze z silniczkami i wskazówkami??. Czy ktoś to już robił?? Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Marpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sprawdź czy przed chłodnicą dynda wtyczka od czujnika temperatury na zewnątrz... jak nie ma to wymiana kabelków pod maską i możliwe, że pod deską.. ew dołożenie brakujących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Poszedłem sprawdziłem i znalazłem takie cusie: Co powiesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 to co masz w ręce to czujnik temperatury ale od klimy, lepiej go przymocuj jakoś, był pod zamkiem maski, na tym pionowym profilu wtyczką do dołu, a czujnik temperatur na zewnątrz podpinasz do tej wtyczki przytaśmowanej na 1foto i będziesz miał podgląd na zegarach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.