wiewi89 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam, Mam problem moja Primcia 2.0 140 km bierze olej, (valvoline max life 10w40) wycieku nie ma tylko zapocona uszczelka pod pokrywa, nie dymi, nie czuje żadnego spadku mocy. Pomocy bo nie wiem co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Może uciekać w układ chłodzący. zobacz jak wygląda płyn w chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Poziom ok. Nie czuc w zbiorniczku oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Ale napisz ile bierze ,bo litr na 1000 km to się trafia w SR20 i jeżdżą dalej tylko oliwy ubywa bo zapieczone pierścienie . Poszukaj tematu Janusza [ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD na konkurencyjnym forum Nissan z**e on bardzo dobrze opisuje walkę z braniem oleju w SR20 . http://nz/viewtopic.php?t=12560 Edytowane 24 Czerwca 2015 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Teraz jechałem ok 600 km to wzial ok 200-300 ml. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 przepłucz silnik jakimś dobrym specyfikiem np.liqu moly lub valvoline potem nowy olej valvoline + filterek i powinno sie poprawić spalanie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Przeplukac, tzw. Jak to zrobić krok po kroku bo nigdy tego nie robilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Dolewasz specyfik do oleju ( zgodnie z opisem na etykiecie). Następnie przejeżdżasz określony dystans. W zalezności co to za cudo jest opis w instrukcji. Po przejechaniu tej odległości dokonujesz wymiany oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 NIE JEŹDZIĆ auto na wolnych ma chodzić ok 15min i wymiana oleju na swiezy + filterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 A co powiecie o ceramizatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 A co powiecie o ceramizatorze? Ceramizerze , raczej nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Nie, jest cos nowego na rynku i nosi nazwe ceramizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Nic nie daje, może śladowe ilości - sprawdzone Na płukance nie wolno jeździć !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Na płukance nie wolno śmigać to prawda /// zużycie dosyć duże jak na SR20 można pomyśleć o uszczelniaczach na początek a potem dać np pierścienie nominalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Na ostatniej trasie 2200km, mój sr20 wziął 0,2l. A niech mu na zdrowie. Nic nie będę robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 czyli między wymianą zejdzie Ci z maks do min ,,,, gitara piękny wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 nie tak pięknie, moim zdaniem miedzy min a max jest jakieś 0,8L. Czyli w moim przypadku 9000tyś, a wymianę robię co 15tys. Może brał by mniej gdybym utrzymywał stan poniżej połowy, tak miałem kiedy w oplu. Im mniejszy stan tym mniej brał. Ale w nysce trzymam zawsze max (podobno większe ciśnienie w układzie co jest dobre dla napinacza łańcucha). Wniosek jest taki: Jeżeli bańka 5l starczy na wyminę i dolewki do następnej wymiany to jest OK. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jak na sr20 z polifta to piękny wynik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewi89 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Odswierze mój przypadek, Próbowałem, ceramizatora nic. Teraz zrobiłem ok. 500 km u zaś musiałem dolac ok 300-400 ml. Nie kopci dosłownie żadnych objawów. Nie wiem już co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.