Bayes Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Ponieważ pierwotnie, gdy dostałem mojego Terrano '92 2,7TD w łapy, nie miał on oryginalnego filtra paliwa tylko jakąś niedziałającą zmotę, kupiłem na Allegro kompletne mocowanie filtra, wraz z czujnikiem wody i mocowaniem do nadwozia. Gdy szukałem nieszczelności, odcinki między przewodem sztywnym, biegnącym pod samochodem, oraz przewodem filtrem a pompą wtryskową zastąpiłem wężykami igielitowymi, zanurzyłem ten drugi w paliwie w kanistrze i pompowałem pompką na filtrze. Mimo, że przed filtrem nie było bąbelków powietrza, sam filtr paliwa był zalany pod korek, w odcinku po filtrze bąbelki wciąż się pojawiały, w dużych ilościach, tworząc coś w rodzaju piany. Gdy odciągałem paliwo dodatkową pompką ręczną, wpiętą między filtr a kanister, byłem w stanie doprowadzić szybko do stanu, że płynęło samo paliwo, bez powietrza. Ponowne pompowanie pompką na filtrze znów powodowało zapowietrzenie odcinka filtr - kanister (czyli w przypadku zmonotwanego układu: filtr - pompa wtryskowa). Uznałem zatem, że pompka wraz z mocowaniem filtra paliwa, którą kupiłem na Allegro, jest nieszczelna. Kupiłem więc drugą, znacznie nowszą, wyglądającą na o wiele mniej używaną. Co ciekawe, gdy założyłem to drugie mocowanie filtra, zastałem tę samą sytuację - w momencie pompowania pompką na filtrze, następowało "wzbogacenie" paliwa wychodzącego z filtra, w powietrze, czyli zapowietrzenie. Chcę się upewnić: Czy mam do czynienia z sytuacją, w której dwie pod rząd kupione te same części na Allegro okazały się niesprawne, czy może też to nie jest usterka i jest dopuszczalna taka sytuacja, w której do układu dostaje się powietrze podczas pompowania? Do trzech razy sztuka, kupować trzecie mocowanie filtra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.