maciej71 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Pomóżcie bardzo proszę koledzy!X-2003r.114km.Objawy,-odpala na zimnym i ciepłym bez problemu-podczas jazdy dostaje jakby czkawki.Z tym że nie zawsze., za to częściej.Szarpie przy gwałtowniejszym dodaniu gazu,jadąc płynnie i lekko dając gaz nic sie nie dzieje.Zmienione wszystkie filtry,wymieniony przepływomierz.Czy ktoś może tak miał i była to pompa wtryskowa bądź wtryski?Ktos zasugerował mi ze to może być jeszcze pompa paliwowa?A jezeli wtryskowa to jakie koszta i czy da sie to sprawdzić przed wyjęciem?Może podpowie mi któryś z bardziej doświadczonych i mądrych kolegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Jak dla mnie zawór/zawory SCV. Nie reagują z regulacją na tyle szybko przy zmieniającym się ciśnieniu paliwa stąd efekt braku paliwa przy przyspieszaniu. Poszukaj na forum było tego pełno Edytowane 2 Lipca 2015 przez sq9mcs 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Dziś jestem umówiony z pompiarzem.Powiem o zaworze,dzięki za podpowiedz.Jeżeli ktoś ma jakieś inne sugestie,chętnie posłucham. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 wymień zawory SCV jak pisze kolega wyżęj i będzie dobrze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Sprawa z grubsza się wyjaśniła...Na 2 komputerach-u pompiarza zero błędów.Tak jak mówili koledzy obstawia zawory.Mam pytanie-wymieniał ktos i orientuje sie jakie koszta?Razem z wtryskiem powiedzial mi ok.2tys.X- trail ,mimo ze 2003r.2.2 114 KM jest jednak z silnikiem dci Edytowane 6 Lipca 2015 przez maciej71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Sprawa zaworów SCV była wielokrotnie poruszana na forach. Szukaj a znajdziesz. Ale 2-tyś za wymianę to trochę za dużo nawet z częściami i nie wiem co tu wtrysk ma za znaczenie a tym bardziej dci. To jest japońskie YD22 a nie żaden badziewny francuski wynalazek. Edytowane 6 Lipca 2015 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dci-powiedział pompiarz że o tyle ma znaczenie,że pompa ciulato schowana i ciężkie dojście .Zawory chce mi włożyć używane ,ale pewne,sprawdzone.Cena 2 tys. to cena za wymianę zaworów z tymi jego używanymi + regenerację wtrysku,który podczas jazdy stwierdził,że na jego ucho klekocze.Faktycznie słychać.Zawory twierdzi,że wymienia się w komplecie.znalazłem komplet za 750 zł nowych-Denso.Pompiarz zrobił głupią minę,że coś mu się za tanie widzą.Swoją drogą mój X ,jest wyjątkowo złośliwy.Podczas jazdy z mechanikiem ani razu się nie zakrztusił.Komputer wszystkie parametry,ciśnienia itd wskazuje idealnie ....A na forach jakoś o kosztach nic nie piszą....może żle szukam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) A dlaczego za tanie? W Patku jest YD25 z jednym zaworem SCV jego koszt to około 350zł. Za regenerację wtrysku oferowali mi max 700zł/szt. Edytowane 7 Lipca 2015 przez sq9mcs 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Witam,czy moglby mi ktos pomoc,otoz za 3 tygodnie wybieramy sie na wakacje z przyczepa kempingowa na wegry okolo 1300 km w dwie strony, mamy uszkodzony zawor na pompie, ,czy mozna sie wybierac nim gdzies dalej ,co moze sie ewentualnie stac ...........? Reansumując-czy mozemy to naprawic po przyjezdzie,czy konieczna jest natychmiastowa naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Co się może stać? Wyobraź sobie że samochód nie dostaje paliwa przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Nie no wiem,wyobrażam sobie taką sytuację np.przy wymijaniu.Wiem i czuje że szarpie,ma taką czkawkę-ale czy oprócz tego-albo raczej przez te zawory może się np. uszkodzić pompa,wtryski?Pytam bo jestem zupełnie zielony....Czy np.X może przez to nie odpalić,albo tak jak przy zepsutej pompie nagle zakończyć jazdę?Wiem,że zrobić trzeba zawory,ale przede mną wakację-a tu 1000zł do wydania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Generalnie możesz albo nie odpalić już wcale albo odpalisz ale silnik po chwili zgaśnie. Trzeba zrobić przed wyjazdem bo w trasie możesz się zdziwić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej71 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Serdecznie dziękuję-teraz wiem jak to się je i na czym stoję...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.