fotifotis Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Faktyczni, tutaj opis i zdjęcie: Przedmiotem aukcji jest Mieszalnik gazu LPG M56. Element wykonany został ze stopu aluminium, charakteryzuje się prostotą i solidnością wykonania. Stosowany w pojazdach Nissan z wtryskiem wielopunktowym. Dane techniczne:- średnica króćca: 16mm, 18mm- średnica palnika: 33mm- średnica miksera: 90mm Panowie, chcialbym samemu sie podjac wymiany tego mieszalnika, nie powinno to chyba byc trudne? Zakrecam zawor butli zdejmuje filtr i teraz pytanie czym najlepiej to uszczelnic?Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu TapatalkaJestem po próbie zamontowania, niestety, średnia nie pasuje.. Jeśli zamontuje rurkę od przepustnicy bezpośrednio nad nią to otwór od gazu wystaje poza obudowę gaźnika. Ktoś może powiedzieć jaki powinien być prawidłowy rozmiar miksera? Ten co zamówiłem to ma wymiary: - średnica króćca: 16mm, 18mm- średnica palnika: 33mm- średnica miksera: 90mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 zaworu na butli nie musisz zakręcać ważne by były sprane elektrozawory na reduktorze i ew przy filterku Fazy ciekłej Rozumiem że ten mikser idzie na całą przepustnice i zostaje dociśnięty obudową idącą do filtra powietrza ? lepiszcze wg uznania pamiętaj by odtłuścić i ew lekko przematować powierzchnie klejone i dobrze od tłuścić bęzyna ekstrakcyjna i smarować z obu stron Pamiętaj że po takiej podmianie cała regulacja psu w budę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Wiem, byłem umówiony do gazownika na jutro i dzisiaj sam chciałem spróbować to wymienić typowo edukacyjnie, niestety jak pisałem wyżej średnia nie pasuje, natomiast tak, mikser w całości jest dociśnięty przez obudowę filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniq Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam sedecznie. Chciałbym podpiąć się pod temat. Dzisiaj kupiłem sunnego 1.6sr z instalacją gazową 1 generacji. Sunny ponoc pali 12l gazu (wg. mnie trochę dużo). Przy obrotach poniżej 2tys. wogóle nie chce jechać, przy jeździe ze stałą prędkością delikatnie poszarpuje, wogóle w stosunku do benzyny to trzeba mocno dusić gaz żeby wogóle przyśpieszał... A jak sobie pomyślę, że w dolocie jest zwężka to mnie krew zalewa Auto ma jeździć tanio ale mam drugiego sunnego 1.4 na części i przy tym 1.6 to rakieta (1.4 leci prawie 200km/h), a średnie spalanie beny to 6.5 litra! Poprzedni właściciel 1.6sr twierdzi, że do wymiany jest membrana reduktora i będzie palił mniej, może i tak... Ale ja bym chciał żeby chodził normalnie na tym gazie, a pali niech tyle co musi. Przerabiać to na instalację na instalację 2gen. czy może blosa zakładać? Bo ja sie skłaniam raczej w stronę blosa tylko czy dam radę to wystroić bez sondy szerokopasmowej? Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 popytaj gazowników w okolicy czy ci wyregulują blosa ale tak czy inaczej czeka cię regeneracja lub wymiana reduktora Normalnie bym cie namawiał na sekwencję ale to nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniq Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Sekwencja odpada - zbyt tanie auto, za stara instalacja, nie ma sensu w to inwestować... Blosa już kupiłem używanego za 200zł (dobra cena?). Na blosie są jakieś redukcje ze strony wlotowej na 90mm, ze strony wylotowej na 80mm. Są aluminiowe i wklejone na silikon - rozumiem, że muszę się ich pozbyć? Czuję wewnętrzną potrzebę przeczyszczenie i przeserwisowania tego blosa i pytanko, czym to czyścić? I czy gwizdek musi być przesmalowany (w moim blosie jest cały zaolejony, jak i całe wnętrze blosa) czy mogę wszystko przeczyścić benzynką? Nie wiem który slit powinienem mieć ale wysokość otworu w gwizdku to jakieś 3,6mm - może być do 1.6? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy rozbieraniu blosa? Kwestia reduktora pewnie zależy od tego jaki posiadam w aucie? Dzisiaj dokładnie to zbadam. Zrobiłem małe rozeznanie i nowy reduktor do mocy 150KM to jakieś ~200zł? Więc dodatkowy koszt w porówaniu z membraną za 100zł niewielki. Co polecacie do 1.6sr tak żeby docelowo ogarnął ~110KM? I kolejna bardzo ważna kwestia, przeszukując forum znalazłem u kilku klubowiczów takie ładne, czerwone kolanka idące od przepustnicy do blosa i nie wiem gdzie to kupić? W sumie to na kolorkach mi nie zależy - ma być tanio i dobrze. Zastanawiałem się też nad takim rozwiązaniem http://olx.pl/oferta/uklad-dolotowy-simota-do-nissan-micra-sunny-primera-100nx-jdm-kjs-CID5-ID9GJF5.html#1eba7a99ce Ale nie wiem czy jest sens wydawać 215zł jak wystarczy np kolanko za 30zł, rura i filtr walcowy za kolejne 30zł Wyczytałem również, że podpinając się pod lambdę i jeżdżąc z prostym miernikiem w kabinie będę w stanie sam dostroić tego blosa do optymalnych ustawień. Gość który sprzedawał mi blosa stwierdził, że muszę montować klapę antywybuchową, z kolei w internetach mówią, że blos właśnie nie wybucha... I teraz nie wiem czy bawiąc sie samemu w strojenie nie będzie bezpieczniej jednak tego antywybuchu założyć? Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 z tego co pamiętam to blosa tak łatwo się nie reguluje bo ma 2 regulacje jedną do całej dawki a drugie do wolnych natomiast charakterystyka blosa jest raczej liniowa czyli w miare trzyma taką samą dawkę po obrotach co do miernika i patrzenia na lambdę to można próbować skombinuj sobie walcowy dolot i do tego dostroj blosa i będzie fura latać ostatnio wsadziłem takiego walcowego di reno tahli 1,4 pb i właściciel od tego czasu ma banana na twarzy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniq Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam ponownie Sprawdziłem jaki to ja posiadam reduktor. A wiec jest to EMMEGAS 67R - ... Reszta numeru jest chyba nie istotna. W necie nie ma do tego zestawów naprawczych w każdym razie ja nie znalazłem. Zbyt wiele informacji na temat tego reduktora również nie ma. Czy ktoś może spotkał się wcześniej z czymś takim, a jeśli tak to jakie są wasze opinie? Warto to regenerować jeżeli tak bardzo polecany przez was SHARK kosztuje 168zł? http://www.lpg.auto.pl/index.php?stat=info&id=695 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Sharik jest do sekwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 szukaj czegoś z opisem do podciśnieniowych instalacji lpg np to http://allegro.pl/lovato-reduktor-parownik-rg92-rge090-rge-090-w-wa-i5428321802.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniq Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 No dobra a jeśli zestaw regeneracyjny kosztuje niecałe 39zł http://www.lpg.auto.pl/index.php?stat=info&id=952 to jeśli zregeneruję ten reduktor to będzie działał przyzwoicie? Przy wszystkich nowych reduktorach piszą do jakiej mocy są przeznaczone, czy wiecie do jakiej mocy jest ten? Da radę pod blosa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 zregeneruj i będzie OK, dokup do tego spray do gaźników bo pewnie jest pełno syfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam, moje pytanie: na biegu jałowym samochód ma jak dla mnie odrobinę za niskie obroty, dlatego chciałbym je delikatnie podkręcić. Mam jedną śrubę na gumowym przewodzie i pewnie jeszcze jakieś na parowniku. Która odpowiada za niskie obroty i mam ją wkręcić/wykręcić? Pod linkami zdjęcia podglądowe parownika: http://zapodaj.net/11ac22516aa08.jpg.html http://zapodaj.net/4bd7846c465cc.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniq Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Witam, kolego fotifotis to ten sam parownik co mój i wg mojej wiedzy to jest ta śruba: http://zapodaj.net/5a1c5644c143c.bmp.html jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi bardzo dziękuję za porady. sorki, że tak męczę ale jeszcze jedna sprawa - miałem już dzisiaj zamawiać zestaw kiedy natrafiłem na dwa różne: zamiennik 35zł z wysyłką 47zł- http://www.phjacus.pl/K19-Komplet-naprawczy-Emmegas-Elpigaz-ML94-zamiennik-p118.html oryginał 69zł z wysyłką 84zł- http://sklep.variogas.pl/reduktorow-ii-generacji/83-emmegas-ml-94-komplet-naprawczy-reduktora-elpigaz-zestaw-kpl.html Gdzieś tam na elektrodzie wyczytałem, że na zamienniku może się nie dać wyregulować ale są też opinie, że musi chodzić ok bo to prosta konstrukcja i zamienniki też są spoko. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Z góry dzięki! Pozdrawiam! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.