Bydle Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Jaki termostat kupić do naszego silnika? Bo mój przy dzisiejszej temperaturze za malo się otwiera i sie grzeje silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) A działają oba wentylatory? Tez mialem problem z temperatura i padl mi jeden silnik wentylatora a po wymianie na nowy zaraz padl drugi...dodam ze te wentylatory maja 2 prędkości...mala i duza, na te upały tylko mala może być za malo Edytowane 2 Lipca 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Najlepiej odpalić klimatyzację aby sprawdzić czy wentylatory działają ( od razu po włączeniu klimy, powinny ruszyć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Najlepiej odpalić klimatyzację aby sprawdzić czy wentylatory działają ( od razu po włączeniu klimy, powinny ruszyć )Tak sprawdzasz tylko mala prędkość...na stockowej mapie jest to temperatura 95 stopni...100 stopni to pelny wiatr Edytowane 3 Lipca 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Działać działają ale nie wiem czy ta druga prędkość też działa. Jak sprawdzić ta druga prędkość? W każdym razie właśnie o to chodzi ze w te upalne dni grzeje się... Edytowane 3 Lipca 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Zasymulowac mu wysoka temperature. Wstawić rezystor 150ohm w kostke od czujnika temperatury cieczy chlodzacej i uruchomic silnik. Roznice prędkości ocenisz na sluch i wizualnie. Będzie znaczna Edytowane 3 Lipca 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnick Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Albo na krótko odpalić wentylator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 tak, tylko tam są 4 piny i trzeba wiedziec jak i ktore piny to ktore...mostek 1/2 to "+", 3/4 to "-" dla uzyskania duzej predkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 a jak zrobic żeby szło załanczać wętylatory z guzika z kabiny auta myślałeś nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 nie ma zadnego problemu z tym... wyzej masz konfiguracje pinow...przez guzik tylko rozpinasz/zapinasz + lub - i po temacie. Napięcie jest wszechobecne na samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnick Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Miałem ten sam problem, jak opisuje Bydle. Wiatraczek nie załączał się na drugą prędkość, samochód się grzał momentalnie. Wymiana wentylatorów pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 no tylko że ecu będzie widzeć że temp wzrosła i może z paliwkiem cos podzałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Jak jezdze spokojnie po mieście do 2,5 tys to nic się nie dzieje problem jest jak zaczynam deptac mocniej pedal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 jak ostygnie to odpal i poczekaj na załączenie wentylatorów na 1 bieg potem zwiększ obroty i obserwuj czy załączy sie na drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Czyli im wyższe obroty to załącza się drugi bieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Czyli im wyższe obroty to załącza się drugi bieg? Nie. Prędkość obrotowa wentylatora zależy od temperatury cieczy chlodzacej i w pewnych warunkach od prędkości pojazdu. Skup się tylko na temperaturze. Nie kombinuj w celowe przegrzewanie silnika bo to się różnie kończy...wez rezystor za 10groszy lub podepnij na krótko i masz zdiagnozowane...Jeszcze można to zrobić Consultem ale nie wiem czy posiadasz... Jakubowi chodzi pewnie o zwiększenie obciążenia żeby szybciej zagrzac silnik do temp 100 stopni co jest progiem do załączenia drugiej prędkości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 coobcio zmniejszył mi zał na 93st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 heheh też tak mam To mod zamiast termostatu Mischimoto 68 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Termostacik zimniejszy w turbo dobra rzecz... Drugi bieg najprościej sprawdzić po przez odpiecie kostki od czujnika temperatury wody, nie trzeba żadnego opornika dawać... Edytowane 3 Lipca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Kwestia gustu czy chcesz kasować błędy po odpięciu czy nie...rezystor zapewni to że nie złapiesz checka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.