DINO Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 spoko, też można tylko koronka bardziej uniwersalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur r Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Panowie , nie mam zamiaru wiercic otworu zwyklym wiertlem , mam zestaw wiertel , ale w nadkolu nie ma miejsca na wiertarke , no moze na katawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 ale co chcesz wywiwercić i gdzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur r Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Zrobie pare zdjec to bedzie bardziej jasne . Cos innego , czy istnieja jakies przejsciowki do podlaczenia orginalnych wtryskow ? ESGI to wtyczki bosch a auto japonskie wiec nie pasuje. Czy trzeba tak czy tak lutowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 lepiej lutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.