Maciek90 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Mam pytanie do posiadaczy almer. Czy do almery da się kupić wahacz jakieś firmy który wytrzyma dłużej niż 5 tyś km? Zaczne od poczatku, na szarpakach wyszło że sworzeń jest do wymiany, stwierdziłem że nie ma sensu bawić się w sam sworzeń i postanowiłem zakupić wahacz. Zakupiłem wahacz SRL zamontowałem, pojechałem na zbieżność,wszystko gra. Po 5 tyś km przy energicznym skręcie w prawo dobiegał huk, pojechałem na szarpaki, nic nie znaleźli, zdecydowałem się wymienić łożyska mc phersona co i tak nie przyniosło skutku. Pojechałem znowu na szarpaki, znowu nic nawet amory sprawdził, zacząłem sam szukać i odkryłem że sworzeń lata w wahaczu, nie kombinowałem i kupiłem następny wahacz firmy AJS i tak samo zbieżność itp, przejechałem 1tys km i powtórka z rozrywki. Czy ja tylko tak trafiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Sam montowałeś te wahacze do samochodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Tak, wszystko zostało wykonane prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 A kiedy montowałes sworzeń do zwrotnicy, a później dokręcałeś nakretki, którymi dokręcony jest wahacz do podwozia, robiłeś to na obciążonym własnym ciężarem samochodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Z pewnością nie. Na SRL za 150zl przejechałem bez problemów 30000km i pewnie nadal jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Z wypowiedzi wnioskujemy że robiłeś to sam.... Wniosek jeden...../jak koledzy wspomnieli/ jeśli wymieniasz sworzeń lub cały wahacz/a nie posiadasz kanału/, to musisz mieć drugi lewarek. Po zamontowaniu nowych elementów, drugim lewarkiem podnosisz wahacz /praktycznie do maxa -aż nie zacznie się podnosić samochód/ wtedy dokręcasz wszystkie śruby na max. Polecam producenta 555 lub Yamato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Niestety ale was zmartwie,posiadam kanał i wszystko było dokręcane po opuszczeniu auta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.