madejek86 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Nie znam sie ale raczej tak na kazdej swiecy jest jedna cewka oddzielnie podlaczona . Sonda działała lecz bardzo powoli mechanik sprawdzal parametry podczas jazdy i wszystko bylo ok w normie. Skoro po przegazowzniu autko dluzszy czas jezdxilo normalnie to myslalem ,ze jak wiekszosc osob pisze ze zaochany byl katalizator. Dzisiam dotykalem tej rury dolotowej i autko zaczelo inaczej chodzic pocxym zgaslo i wyskocxyl na desce blad silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 To może wtyczka od przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Madejek - to Ty mechanikowi mówisz co ma robić? Bo tak wywnioskowałam z ostatniej Twej wypowiedzi o katalizatorze.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Skoro sonda działa powoli, (zbyt powoli zmienia się napięcie), oznacza to że jest już zużyta i nie ma mowy żeby coś sie zmieniło podczas jazdy. Usunięcie katalizatora nic tu nie pomoże. Cewkę można sprawdzić oscyloskopem rejestrując przebieg napiecia w obwodzie pierwotnym cewki podczas pracy silnika wpinając sie w przewód, który łączy uzwojenie pierwotne cewki a sterownik silnika. Ale do tego jest potrzebny schemat instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madejek86 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 (edytowane) Pojechałem wczoraj do mechanika gdyż na odpalonym silniku zacząłem sciskać tę rurę dolotową sprawdzając czy może gdzieś bierze lewe powietrze silnik zaczął troche wolniej pracować poczym zgasł i wywaliło błąd. Koleś podłączyl mi kompa i okazało się źe błąd położenia czujnika przepustnicy. Okazało się również ze facet wywalając mi kata podlaczyl emulator pod 1 sonde zamiadst druga. Wymontowal go i stweirdzil ze jest nie potrzebny skoro nie wywala bledu od sondy. Podczas jazdy mechanik sprawdzal dzialanie sond i stweirdzil ze dziala poprawnie.Obroty troche sie unormowaly ale nie dokonca lekko faluja. Psiknal mi przepustnice jakims preparatem ale nic nie pomoglo ..... pytalem sie ile by kosztowalo wyczyszczenie jej to nikt sie niechce podjac twierdzac ze jest jakas elektryczna i mozna juz jej nie zlozyc po wyjeciu. Kazali mi jezdzic pojechac w trase.......malo tego wymontowujac kata urwali jakies szpilki mocujace nie mogli nigdzie ich dostac wiec zamontowali na zwykle. Auto jedzie ok za chwile szarpie znowu i zauwazylem ze najbardziej dzieje sie to przy delikatnym dodawaniu gazu od niskich obrotow jak wcisne mocniej pedal to na wysokich jedzie jak burza...ale do czasu,jestem juz wykonczony tym autem psychicznie fizycznie i finansowo. Byłem w 3 warsztatach w pierwszym sprawdzało go 5 mechaników w drugim 3 a w trzecim 1 .......za wywalenie środka kata wzieli 250 zl twierdząc ,że to mało Tak czytam na forum co to może być i im podpowiadam ,a oni na wszystko mówią nie Sluchajcie jak pisze kolega DINO zaczałem ruszać te wtyczką od przepływki i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczął wolniej chodzić poczym zgasł i wywaliło znowu błąd ale widać,że coś musi być nietak w tej wtyczce. Problem są obroty bo jak falowały tak falują czy przez to,że niemam za sondą emulatora to może być jego wina? Edytowane 11 Lipca 2015 przez madejek86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Sluchajcie jak pisze kolega DINO zaczałem ruszać te wtyczką od przepływki i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczął wolniej chodzić poczym zgasł i wywaliło znowu błąd ale widać,że coś musi być nietak w tej wtyczce. Problem są obroty bo jak falowały tak falują czy przez to,że niemam za sondą emulatora to może być jego wina? Dlatego "naciskałam" na drugi link ... i post #16 W większości przypadków na forum - chyba przepływomierz jest tutaj winowajcą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 w Twoim aucie II lambada nei ma wpływu na nic poza tym, ze informuje o stanie KATA czyli też ewentualnie mieszanki bo to tylko skutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madejek86 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Czyli winą,że obroty utrzymują się na 1,5 tyś będzie w dslszym ciągu przepływomierz? Przed wywaleniem kata byly idealne. Można jakoś mniejszyć obroty jakoś się je ustawia? W komcu poprawil mi sie humor auto zaczelo normwlnie jezdzic a wystarczylo poruszyc tylko kostką. BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA POMOC Witam w dalszym ciagu auto nie jest sprawne . Po sprawdzeniu kostki elektryk steierdzil ze elektrycnie wszystko w aucie jest sprawne . Po wyjeciu i rozkreceniu przeplywomierza rowniez . Po zmontowaniu wszystkiego do kupy auto zaczelo szalec obroty skacza od 200 do 1000 caly czas mechanik juz rozlozyl rece nie wie co moze byc grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Czyli winą,że obroty utrzymują się na 1,5 tyś będzie w dslszym ciągu przepływomierz? Przed wywaleniem kata byly idealne. Można jakoś mniejszyć obroty jakoś się je ustawia? W komcu poprawil mi sie humor auto zaczelo normwlnie jezdzic a wystarczylo poruszyc tylko kostką. BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA POMOC Witam w dalszym ciagu auto nie jest sprawne . Po sprawdzeniu kostki elektryk steierdzil ze elektrycnie wszystko w aucie jest sprawne . Po wyjeciu i rozkreceniu przeplywomierza rowniez . Po zmontowaniu wszystkiego do kupy auto zaczelo szalec obroty skacza od 200 do 1000 caly czas mechanik juz rozlozyl rece nie wie co moze byc grane Może jednostka sterująca jest uszkodzona, skoro wszystkie czujniki i ich okablowanie jest sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.