Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera p12 szarpanie i dławienie


madejek86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam sie ale raczej tak na kazdej swiecy jest jedna cewka oddzielnie podlaczona . Sonda działała lecz bardzo powoli mechanik sprawdzal parametry podczas jazdy i wszystko bylo ok w normie. Skoro po przegazowzniu autko dluzszy czas jezdxilo normalnie to myslalem ,ze jak wiekszosc osob pisze ze zaochany byl katalizator. Dzisiam dotykalem tej rury dolotowej i autko zaczelo inaczej chodzic pocxym zgaslo i wyskocxyl na desce blad silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sonda działa powoli, (zbyt powoli zmienia się napięcie), oznacza to że jest już zużyta i nie ma mowy żeby coś sie zmieniło podczas jazdy. Usunięcie katalizatora nic tu nie pomoże. Cewkę można sprawdzić oscyloskopem rejestrując przebieg napiecia w obwodzie pierwotnym cewki podczas pracy silnika wpinając sie w przewód, który łączy uzwojenie pierwotne cewki a sterownik silnika. Ale do tego jest potrzebny schemat instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem wczoraj do mechanika gdyż na odpalonym silniku zacząłem sciskać tę rurę dolotową sprawdzając czy może gdzieś bierze lewe powietrze silnik zaczął troche wolniej pracować poczym zgasł i wywaliło błąd. Koleś podłączyl mi kompa i okazało się źe błąd położenia czujnika przepustnicy. Okazało się również ze facet wywalając mi kata podlaczyl emulator pod 1 sonde zamiadst druga. Wymontowal go i stweirdzil ze jest nie potrzebny skoro nie wywala bledu od sondy. Podczas jazdy mechanik sprawdzal dzialanie sond i stweirdzil ze dziala poprawnie.Obroty troche sie unormowaly ale nie dokonca lekko faluja. Psiknal mi przepustnice jakims preparatem ale nic nie pomoglo ..... pytalem sie ile by kosztowalo wyczyszczenie jej to nikt sie niechce podjac twierdzac ze jest jakas elektryczna i mozna juz jej nie zlozyc po wyjeciu. Kazali mi jezdzic pojechac w trase.......malo tego wymontowujac kata urwali jakies szpilki mocujace nie mogli nigdzie ich dostac wiec zamontowali na zwykle. Auto jedzie ok za chwile szarpie znowu i zauwazylem ze najbardziej dzieje sie to przy delikatnym dodawaniu gazu od niskich obrotow jak wcisne mocniej pedal to na wysokich jedzie jak burza...ale do czasu,jestem juz wykonczony tym autem psychicznie fizycznie i finansowo. Byłem w 3 warsztatach w pierwszym sprawdzało go 5 mechaników w drugim 3 a w trzecim 1 .......za wywalenie środka kata wzieli 250 zl twierdząc ,że to mało

Tak czytam na forum co to może być i im podpowiadam ,a oni na wszystko mówią nie :)

Sluchajcie jak pisze kolega DINO zaczałem ruszać te wtyczką od przepływki i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczął wolniej chodzić poczym zgasł i wywaliło znowu błąd ale widać,że coś musi być nietak w tej wtyczce. Problem są obroty bo jak falowały tak falują czy przez to,że niemam za sondą emulatora to może być jego wina?

Edytowane przez madejek86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie jak pisze kolega DINO zaczałem ruszać te wtyczką od przepływki i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczął wolniej chodzić poczym zgasł i wywaliło znowu błąd ale widać,że coś musi być nietak w tej wtyczce. Problem są obroty bo jak falowały tak falują czy przez to,że niemam za sondą emulatora to może być jego wina?

 

Dlatego "naciskałam" na drugi link ... i post #16

W większości przypadków  na forum - chyba przepływomierz jest tutaj winowajcą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Twoim aucie II lambada nei ma wpływu na nic poza tym, ze informuje o stanie KATA czyli też ewentualnie mieszanki bo to tylko skutek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czyli winą,że obroty utrzymują się na 1,5 tyś będzie w dslszym ciągu przepływomierz? Przed wywaleniem kata byly idealne. Można jakoś mniejszyć obroty jakoś się je ustawia? W komcu poprawil mi sie humor auto zaczelo normwlnie jezdzic a wystarczylo poruszyc tylko kostką.

BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA POMOC :)

Witam w dalszym ciagu auto nie jest sprawne . Po sprawdzeniu kostki elektryk steierdzil ze elektrycnie wszystko w aucie jest sprawne . Po wyjeciu i rozkreceniu przeplywomierza rowniez . Po zmontowaniu wszystkiego do kupy auto zaczelo szalec obroty skacza od 200 do 1000 caly czas mechanik juz rozlozyl rece nie wie co moze byc grane :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli winą,że obroty utrzymują się na 1,5 tyś będzie w dslszym ciągu przepływomierz? Przed wywaleniem kata byly idealne. Można jakoś mniejszyć obroty jakoś się je ustawia? W komcu poprawil mi sie humor auto zaczelo normwlnie jezdzic a wystarczylo poruszyc tylko kostką.

BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA POMOC :)

Witam w dalszym ciagu auto nie jest sprawne . Po sprawdzeniu kostki elektryk steierdzil ze elektrycnie wszystko w aucie jest sprawne . Po wyjeciu i rozkreceniu przeplywomierza rowniez . Po zmontowaniu wszystkiego do kupy auto zaczelo szalec obroty skacza od 200 do 1000 caly czas mechanik juz rozlozyl rece nie wie co moze byc grane :(

Może jednostka sterująca jest uszkodzona, skoro wszystkie czujniki i ich okablowanie jest sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...