grzegorzp11 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Witam , mam taki problem - otóż remontuję sobie swoją starą p10 ga16ds i wymieniam pierścionki . Ale nie odpowiada mi to jakie dostałem od gościa , który zajmuje się częściami silnikowymi już dobrych parę lat. Mam dwa pytania : 1 . czy pierścienie są dobrze pozakładane ?? tak jak na zdjęciu , bo w książce jest to opisane inaczej - zwłaszcza środkowy pierścień , napis "top" jest teraz skierowany w górę tłoka ale faza na nim w dół , natomiast w książce jest na odwrót . 2. czy pierścień ten na samym dole jest ok , tzn. oryginalnie jest sprężynka i dwie blaszki a ja dostałem tak jakby wszystko w jednym. Proszę o pomoc ,bo nie chcę złożyć bubla ,a wszyscy dookoła twierdzą że jest ok . fotki poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.