86qba22 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam ! Borykam się od kilku dni z problemem mojej Ali. Nie było mnie 2 miesiące w kraju wiec Ala stała nie ruszana gdy wróciłem po odpaleniu zauwżyłem ogromny spadek mocy problem z wkręcaniem sie na obroty i falowanie obrotów na biegu jałowym oraz po wciśnieciu sprzęgła . Po pewnym czasie zapalił sie check engine więc udałem sie do znachora ktory stwierdził padniętą sonde lamde.Błąd P0135 (podczas wymiany sondy odpalilem Alke i strasznie było czuć paliwem nie wiem czy to normalne) Wymiana nic nie dała Wyczyściłem przepustnice silniczek krokowy i nic ! Dodam jeszcze że podczas jazdy na równym terenie dodając delikatnie gazu jakoś jedzie bez szarpania lecz gdy zaczyna sie górka to autem zaczyna szarpać a gdy zjeżdzam z górki to tak jak by zapłon odcinało całkowicie i silnik nie reaguje na deptanie na pedał gazu. Nie mam pomysłów co dalej i Proszę o mądre podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Na początek sprawdź okablowanie sondy. Czy przed wymianą starej sondy sprawdziłeś w jakim stanie jest ta sonda ? Mam tu na myśli wykres jej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz121 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Pompa paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
86qba22 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Mechanik właśnie nie dał rady odczytać wykresu z sondy a nowej nie próbowałem . A co do pompy to właśnie sie za nia zabieram bo mam nowy filtr paliwa i wymienie przy okazji . Jeśli pompa bedzie ok to obejrze okablowanie sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz121 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Sprawdz napiecie sondy w podany sposob miernikiem napiecia "Po odpaleniu silnika sonda powinna podawać napięcie o dużej wartości (ssanie), a po nagrzaniu i ustabilizowaniu nominalnych obrotów jałowych napięcie powinno oscylować w zakresie 0,2-0,8 V (mniej więcej jedna oscylacja na sekundę). Następnie otwieramy przepustnicę (obroty rosną), sonda powinna wskazać wartość powyżej 0,5 V. Ustawiamy przepustnicę tak, aby obroty silnika były równe ok. 3000 rpm. Ponownie powinniśmy zaobserwować na mierniku oscylacje (identyczne jak na wolnych obrotach). Następnie gwałtownie zamykamy przepustnicę. Sonda powinna pokazać 0 V. Jeśli wskazania napięcia znacząco odbiegają od podanych tutaj, to może to oznaczać konieczność wymiany sondy lambda." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
86qba22 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Problem rozwiązany . Diagnoza zapchana listwa wtrysków . Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Witam U mnie w Almerze też jest błąd PO135 sonde wyminilem na Boscha do modelu auta ale błąd nie zniknął . Najlepsze jest to ze auto jeździ normalnie proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Witam U mnie w Almerze też jest błąd PO135 sonde wyminilem na Boscha do modelu auta ale błąd nie zniknął . Najlepsze jest to ze auto jeździ normalnie proszę o pomoc A błąd skasowałeś po wymianie sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.