DINO Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 nieraz ciężko wbić wsteczny dopiero ruch reduktorem pozwala na wbicie a tak to jak by coś blokowało, ktoś coś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Teoretyzuje bo nie jeździłem terenówkami tej marki, ale sprawdził bym mocowanie skrzyni i reduktora, oraz sam mechanizm załączania reduktora. Może dźwignia reduktora jakimś sposobem się przesuwa z pozycji neutralnej. Rozumiem że przy załączonym reduktorze biegi wchodzą bez problemu, aczkolwiek dziwne że tylko wsteczny blokuje. A z 1 nie ma problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 OK zerknę to auto mojej Mamy, Babcia zawsze chciała mieć auto z kółkiem na plecach do wożenia wnuków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Mam miśka Pinina w wersji 5D. Generalnie problem z wstecznym w tym sprzęcie to norma. W moim czasami tak jest, rozwiązanie to wbicie 1 i później wsteczny wchodzi. Dźwignie zmiany skrzyni biegów i redukcyjnej przechodzą bezpośrednio do skrzyni. Różnica w naprężeniu pomiędzy przednim mostem a tylnym może powodować takie problemy. Kiedyś zauważyłem że ciężej wchodzi wsteczny gdy mam przełożenie 4H aniżeli 2H. Pomijając fakt że skrzynia SS4i w tym sprzęcie do jazdy po asfalcie średnio się nadaje. Za duże opory toczenia. A blacharka to już inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.