Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik po remoncie


TDC22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Nissana 350z 2003 VQ35DE, silnik jest po wymianie pierścieni i panewek oraz remoncie glowic, po odpaleniu lekko trzęsie i strzela w wydech,wywala błąd na 4 cylindrze Missfire,silnik nie pracuje typowo tak jak bez jednego cylindra ale chodzi złe,cewki o świece sprawdzone,ciśnienie w cylindrach po 8 bar na zimnym silniku to normalne po remoncie ze jest niskie przed dotarciem ??? Jakie jest minimalne ciśnienie dla tego silnika??? dziwne jest to ze po przejechaniu 10km i sprawdzeniu ciśnienia ponownie na 2 cylindrze i czwartym cylindrze bo tylko na tych sprawdzałem, ciśnienie pokazali 6 i 7 barów a po próbie olejowej nic sie nie zmieniło ??? Nierówna praca moze byc 4 wtrysk śle skąd te skoki ciśnienia???? Rozrząd ??? Ciśnienie oleju ba rozgrzanym 30psi, Proszę o pomoc dodam tylko ze prawy fazatory był zmieniajmy z innego silnika ale tez tego typu?Prosze o pomoc z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 barów  to jest stanowczo za mała kompresja    mój odprężony silnik do 8,5  ma po 11 ,5 bar   pomierz wszystkie cylindry  

z jakiego powodu silnik poszedł do remontu  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przy przy skladaniu silnika do lekkiej kolizji doszlo i pogielo zawory ??

Może nie wyregulowane luzy zaworowe...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał nominał? Ja bym zaczoł od sprawdzenia rozrządu i regulacji zaworów. Pomierz wszystkie cylindry, uszczelka pod glowice to oem czy jakis zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie na wszystkich cylindrach 8, powod remontu to branie oleju przez silnik, wal i panewki nominal, tuleje byly mierzone i sa w bardzo dobrym stanie.Glowice byly oddane do remontu i regulowane plytki w zakladzie ktory sie tym zajmuje.Dziwi mnie tylko dlaczego byly wszystkie po 8 bar a po przejechaniu 10km i pomiarze na juz rozgrzanym silniku pokazalo 7 i 6 bar i proba olejowa nie podmosila cisnienia, dotyczy to 2 i 4 cylindra bo reszty nie mierzylem potem.Obstawiam ze za nierowna prace odpowiada wtrysk 4 cylindra ale to nie zmienia faktu ze cos jest z kompresja ?? ROZRZAD NAPEWNO ODPADA ????

W silniku byl zmieniony jeden fazator ale od tego typu wiec mysle ze to nie problem.Jakies pomysly ?? Jak co to prosze pytac bo zalezy mi na szybkiej naprawie

Silnik po remoncie dokladnie 2 dni temu a uszczelki i szpilki victor reinz, pierscienie NPR a panewki KingRacing

Przy skladaniu glaowic wal byl na znaku i zaden tlok nie podchodzil na maxa do gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zmieżyć kompresje na wszystkich  cylindrach   żeby wykluczyć weż inny miernik    

 jeżeli  jesteś pewny że pierścienie tłoki i gładzie są ok   znaczy nie pękły przy montażu  to pozostaje jeszcze  

 albo nieszczelne zawory      (sprawdzałeś szczelność zaworów przez np zalanie naftą komory ) ewętualnie przedmuch  między cylindrami   ty powinieneś mieć kompresje ok 14bar   a nie 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelnosci zaworow nie sprawdzakem poniewaz firma robila mi docieranie i frezowanie gniazd zaworowych i zalozylem ze jest ok.Co do montazu to nie ma mowy o peknieciu pierscienia, gdy wkladalem tloki i byl jakis opor to wyjmowalem i odnowa delikatnie trzonkiem mlotka pukalem.Czy sprzwdzac rozrzad czy rak jak Coobcio mowil bylby blad walka ??.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak probe olejową robiłeś i ciśnienie nic nie wzrosło to znaczy że zawory nie trzymają...

Może za ciasne luzy mają i się zawory podpierają ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym zaczął od regulacji luzu zaworowego... Jeśli to nie pomoże to czapki trzeba będzie zrzucić pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila chwila... przesz w tym silniku są szklanki... regulacja to wymiana na nowe lub co nie każdy zaleca podszlifowanie :) Każdą musisz dobrać indywidualnie względem luzu jaki masz po obróbce głowicy bo nie wiadomo co chlopaki wyfrezowali...

 

Ja bym to zrobił tak:

1. Zdejmij pokrywy zaworów, sprawdz szczelinomierzem czy masz luzy.

 a) Jak gdzieś NIE będzie luzu to najlepiej zrzucić wałki i zrób szczelność cylindra(PSC). Pomoże to zaoszczędzić na uszczelkach głowicy...o ile się da :) Jak szczelność wyjdzie dla każdego cylindra to wiadomo, że zawory trzymają, a twoim problemem są szklanki lub za głęboko wyfrezowali ci gniazda i zawór poszedł do góry...

 b. Jak wszędzie będą luzy, a szczelność nie wychodzi to masz podgięty zawór lub chujowe przyleganie zaworu do gniazda i nie obędzie się bez zrzucania glowic i ponownej obróbki gniazd lub zaworu. Można się tutaj pokusić o mały tuning co by napełnienie zwiększyć lekko. Jednak oddałbym to do innych fachowców ;)

Edytowane przez micho196
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie w sobotę bede w domu to sprawdzę luzy i napisze

Witam, problem rozwiazany, za nierowna prace silnika byly odpowiedzialne zamienione wtyczki od cewek 4 i 6 cylindra, natomiasf kompresje sprawdze przy 1000km silnik pracuje ladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...