Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ALTIMA 3.5 SER wer USA Pali ECU


Gość 1979Radzio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 1979Radzio

Witam

 

Jako ze jestem tu nowy warto napisac iz znajduje sie za wielka woda a pochodze z Lodzi.

 

Mam pewien malenki problem z autkiem

 

Pacjent to Nissan Altima 3.5 SER Automat z 2006 roku.

 

Historia przypadlosci:

 

Podczas normalnej jazdy auto umarlo ,dzialaly non stop wentylatory chlodnicy nawet po wyjeciu kluczyka,wszystkie kontrolki dzialaly jak powinny ale nie bylo mozliwosci rozruchu.Diagnoza padla na spalone ECU wiec wymienilem ,zgralem z BDM auto na chwile zapalilo po czym zgaslo i ponownie juz nie zapalilo ( brak iskry,impulsow na wtryski itd).Przed wymiana ECU na drugie wymienilem cam i crankshaft sensory w liczbie sztuk 3 jako ze to jest v6 autko.Przestrzelilem kabelki od wtryskow i wyglada ze wszystko jest w porzadku ,odlaczylem elektryke od poduszki silnika ( na jednym z forow czytalem ze moze palic ecu).Posprawdzalem przejscia do cam i crankshaft sensorow i zero zwarc po drodze.

 

Pytanie moje nastepujace czy moze ktos juz kiedys spotkal sie z podobnym problemem bo w sumie juz trzy sztuki ecu poszly z dymkiem i czekam na kolejne :

ktore elementy moga robic tak duze zwarcie ze pala po kolei kazde ecu po max 30 sekundach pracy silnika.

 

Dodam jeszcze ze wymienilem przepustnice na nowa ,sondy lambda tez juz odlaczalem aby wyeliminowac zagrozenie z ich strony .

 

Gdyby ktos byl w stanie o jakas podpowiedz to bede bardzo wdzieczny :)

 

Pozdrowienia zza wielkiej wody spod chicago :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...