Choek Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam. 2 tygodnie temu kupiłem Almere n16 1.5 hatchback z lpg 2004r . Autko jeździło bez problemów ale 3 dni temu po przejechaniu 200 km zaświeciła się kontrolka check engine. Spadku mocy, ani szarpania nie zauważyłem. Wczoraj zgasła i dziś miałem jechać na komputer z tym. Niestety z rana autko nie ma prądu. Otworzyć musiałem z kluczyka, żadne lampki się nie zaświeciły. Czy mógłby się tak rozładować akumulator ? Czy to jest jakiś inny problem? Ktoś mógłby coś doradzić? Czy jak wyjmę akumulator i naładuje nic nie popsuję? A może lepiej na kable odpalić ? Nie mam dużego doświadczenia z samochodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 . czy jak wyjmę akumulator i naładuje nic nie popsuję ? a może lepiej na kable odpalić ? . nie mam dużego doświadczenia z samochodami daj szansę i zrób to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choek Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Ładuje się 2 godziny. Centralne działa, kontrolki się świecą ale jak przekręciłem, to kontrolki zaczęły migać i nie zakręcił. Pewnie za krótko się ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Odłącz klemy i ładuj aku tak długo aż na klemach będziesz miał napięcie około 12.5V w stanie jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...