emilus143 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam. Mój samochód coraz bardziej zaczyna mnie irytować. Almera posiada silnik 1.4 z gazem sekwencją. Rok produkcji to 1999. Mianowicie na benzynie nie trzyma obrotów, co chwilę muszę operować gazem aby nie zgasł, na gazie jest w porządku. Zarówno na gazie i benzynie, kiedy się rozpędzam, to w okolicy 2000 - 3000 obrotów samochód lekko poszarpuje co chwilę odzyskuje moc i traci, dopiero jak przekroczy około 3000 to tak jak by się załączało turbo. Wykręcałem świece i stwierdzam że są ok. Czyściłem przepływomierz - po odłączeniu obroty na benzynie wstają i równiutko się trzymają około 900 rpm. Po odpięciu sondy lambda nie widać żadnej różnicy. Osobiście stawiam na przepływkę, ale proszę jeszcze o inne rady, bo jak chyba każdy, nie lubię niepotrzebnie wydawać pieniędzy. Dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 trzeba zacząć od zakręcenia butli wypalenia LPG i pojeżdżenia na PB wtedy wyeliminujemy drugi układ zasilania i bedzie można cos poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilus143 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Dzięki za odpowiedź. Uczyniłem tak i na benzynie również przerywa w granicach tych obrotów. Samochód ma coraz mniej siły, coraz mocniej szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 zmierz przepływke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Witam. Mój samochód coraz bardziej zaczyna mnie irytować. Almera posiada silnik 1.4 z gazem sekwencją. Rok produkcji to 1999. Mianowicie na benzynie nie trzyma obrotów, co chwilę muszę operować gazem aby nie zgasł, na gazie jest w porządku. Zarówno na gazie i benzynie, kiedy się rozpędzam, to w okolicy 2000 - 3000 obrotów samochód lekko poszarpuje co chwilę odzyskuje moc i traci, dopiero jak przekroczy około 3000 to tak jak by się załączało turbo. Wykręcałem świece i stwierdzam że są ok. Czyściłem przepływomierz - po odłączeniu obroty na benzynie wstają i równiutko się trzymają około 900 rpm. Po odpięciu sondy lambda nie widać żadnej różnicy. Osobiście stawiam na przepływkę, ale proszę jeszcze o inne rady, bo jak chyba każdy, nie lubię niepotrzebnie wydawać pieniędzy. Dzięki z góry. Jeśli czyszczenie przepływomierza nie pomogło to chyba kończy się jego żywot. Warto go zdiagnozować, zanim się kupi nowy, tak jak radzi Dino. Po odłączeniu sondy lambda, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, więc nie widać żadnej różnicy. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.