Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obroty i moc - silnik 1.4 + GAZ


emilus143

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Mój samochód coraz bardziej zaczyna mnie irytować. Almera posiada silnik 1.4 z gazem sekwencją. Rok produkcji to 1999. Mianowicie na benzynie nie trzyma obrotów, co chwilę muszę operować gazem aby nie zgasł, na gazie jest w porządku. Zarówno na gazie i benzynie, kiedy się rozpędzam, to w okolicy 2000 - 3000 obrotów samochód lekko poszarpuje co chwilę odzyskuje moc i traci, dopiero jak przekroczy około 3000 to tak jak by się załączało turbo. 

Wykręcałem świece i stwierdzam że są ok. 
Czyściłem przepływomierz - po odłączeniu obroty na benzynie wstają i równiutko się trzymają około 900 rpm. 
Po odpięciu sondy lambda nie widać żadnej różnicy. 

Osobiście stawiam na przepływkę, ale proszę jeszcze o inne rady, bo jak chyba każdy, nie lubię niepotrzebnie wydawać pieniędzy. 

Dzięki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zacząć od zakręcenia butli wypalenia LPG i pojeżdżenia na PB wtedy wyeliminujemy  drugi układ zasilania i bedzie można cos poradzić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Uczyniłem tak i na benzynie również przerywa w granicach tych obrotów. Samochód ma coraz mniej siły, coraz mocniej szarpie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

 

Mój samochód coraz bardziej zaczyna mnie irytować. Almera posiada silnik 1.4 z gazem sekwencją. Rok produkcji to 1999. Mianowicie na benzynie nie trzyma obrotów, co chwilę muszę operować gazem aby nie zgasł, na gazie jest w porządku. Zarówno na gazie i benzynie, kiedy się rozpędzam, to w okolicy 2000 - 3000 obrotów samochód lekko poszarpuje co chwilę odzyskuje moc i traci, dopiero jak przekroczy około 3000 to tak jak by się załączało turbo. 

 

Wykręcałem świece i stwierdzam że są ok. 

Czyściłem przepływomierz - po odłączeniu obroty na benzynie wstają i równiutko się trzymają około 900 rpm. 

Po odpięciu sondy lambda nie widać żadnej różnicy. 

 

Osobiście stawiam na przepływkę, ale proszę jeszcze o inne rady, bo jak chyba każdy, nie lubię niepotrzebnie wydawać pieniędzy. 

 

Dzięki z góry.

Jeśli czyszczenie przepływomierza nie pomogło to chyba kończy się jego żywot. Warto go zdiagnozować, zanim się kupi nowy, tak jak radzi Dino. Po odłączeniu sondy lambda, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, więc nie widać żadnej różnicy. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...