DINO Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 przecież kontrolę luzów robi się wszędzie tak samo proponuję zmianę warsztatu tym bardziej, ze jeden człowiek potrafi zawalić możliwość regulacji jak auto działa OK i nei ma kiwania to raczej nei ma problemów z zaworami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudachi83 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Sam nie wiem co robic juz po wakacjach sie tym zajme, pojade i odpoczne, jak wroce to na spokojnie to przemysle. Pewnie odwiedze inny warszatat. Zly jestem ze nie zrobili nic z gazem, a jade nad morze w sobote na 2tyg i przydaloby sie normalne spalanie a nie 18l chociaz moze podzwonie jutro po lepszych gazownikach tu na slasku i ktorys sprobuje ustawic do piatku to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ale stawki za regulację zaworów na śrubkach, z banalnym dostępem (Honda) są chyba inne niż w przypadku Primery, gdzie trzeba wyjąć kilka elementów, żeby się dostać do szklanek (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ale stawki za regulację zaworów na śrubkach, z banalnym dostępem (Honda) są chyba inne niż w przypadku Primery, gdzie trzeba wyjąć kilka elementów, żeby się dostać do szklanek (?) to sprawa oczywista, ale kontrola już raczej w tych samych cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Racja, tyle, że w Hondach zawsze regulowałem, nigdy nie robiłem samej kontroli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudachi83 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Jezeli chodzi o moje auto to.... odebralem je od mechanikow/gazownikow. Na razie jezdze na benzynie, ok 200km i w piatek oddaje na mapowanie/regulacje gazu. Mam nadzieje ze spadnie spalanie. Wymieniono mi swiece, na benzynie chodzi elegancko chociaz wydaje mi sie ze nie ma takiej mocy jak powinna miec. Jezeli chodzi o silnik. Dwa lata temu, auto pilo olej strasznie. Mysle ze z litr na 700km spalil (jechalem wtedy nim nad morze). Zrobiono mi maly remont- czyli zawory, pierscienie, planowanie glowicy... Auto chodzilo dobrze. Do teraz.... Mechanicy sprawdzili cisnienie na cylindrach i wyglada to tak: Na zimnym silniku, od rozrządu: 1- 11.5, 2- 11.2, 3- 10.5, 4- 9.8. Ten 4 cylinder na pewno nie wyglada dobrze. Reszta w dolnych granicach... Na zimnym slychac ponoc popychacze, czyli do regulacji beda zawory. Nissan zyczy sobie 500zl za sprawdzenie i regulacje, bez szkielek czy blaszek. Do tego musialbym oddac komus, by znowu porobil przy silniku. No i nie wiem co mam robic Sprzedac w pisssdu, czy inwestowac.. raz zainwestowalem i nawiedzil mnie ponownie problem z silnikiem. Z drugiej strony przywiazalem sie do autka, podoba mi sie, pakowne itd. Jezeli robic, to gdzie ? NISSAN ? i placic pare tysi, czy szukac dobrego warsztatu. CO RADZICIE PANOWIE ? Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez Rudachi83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 próba olejowa była robiona?? jak nie to trzeba zrobić aby zobaczyć dlaczego takie ciśnienie na 4 i po tym sprawdzić luz, poszukaj jakiegoś warsztatu 500zł za samą kontrole to zdzierstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudachi83 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Chyba nie robili, przynajmniej nic nie mowili... a ze wspomnieli tylko o tym ze jest slabe cisnienie, to pewnie nie zrobili. Czy zdarza sie ze normalne warsztaty maja te przyrzady do luzow ? bo dzisiaj mechanik mowil, ze nie oplaca im sie tego kupowac, bo pewnie sie nie zwroci. Moze ma ktos godnego mechanika do polecenia na slasku ? badz w okolicach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 do sprawdzenia luzów potrzebny szczelinomierz za kilka złotych, niech zrobią próbę olejową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudachi83 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Jak wroce z wakacji za 2tyg, oddam auto do nieautoryzowanego serwisu nissana w Katowicach. Wole dac pare zl, ale zeby ktos porzadnie sie tym zajal. Widze ze CI mechanicy nie specjalnie mieli chyba ochote... Dzieki Dino ! zmienilem w zasadzie zdanie, chce powalczyc o to autko. Za bardzo mi sie spodobalo i ten komfort jazdy. Acha, zapomnialbym. Co moze byc przyczyna ? czy to zle 2 lata temu cos poszlo, przy remoncie ? czy cos sie przez te 2 lata znowu zjechalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Nie lepiej kupić inny silnik? używki w dobrym stanie to ok. 1200-1500 zł ... U mnie po kontroli luzów zaworów - wszystko idealne, uffff, nic nie trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.