Medyk88 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam wszystkich. W mojej Micrze pojawił się nietypowy problem. Podczas jazdy auto zaczęło się dusić i w końcu zgasło. Odholowaliśmy ją pod blok. Następnego dnia odpaliła, ale nie było zegarka i świateł pozycyjnych, po kilku minutach od uruchomienia silnika, światła i zegarek się włączyły, ale ze dwie minuty potem auto zgasło. Brak reakcji na zapłon, brak wszystkich świateł. Padło podejrzenie na akumulator. Naładowałem go i włożyłem do samochodu. Auto odpaliło, zrobiłem kilka kółek wokół bloku i na razie jest w porządku. Natomiast jest ciekawa rzecz. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, resetuje się zegarek i wygasza (włącza się podświetlenie zegara, ale giną cyfry), brak świateł pozycyjnych i awaryjnych i kontrolek na zegarach. Po uruchomieniu silnika, po chwili wszystko się włącza. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, żaden się nie przepalił. Nie wiem czy to może mieć wpływ, ale pod maską jest taki duży bezpiecznik 65A, jest cały, ale ma nadtopioną obudowę. Chyba dosyć dawno, bo nie mogę go wyjąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jak jest nadtopiony to objaw tego że się nagrzewa wiadomo, ale że się nagrzewa to gdzieś jest możliwe zwarcie. Musisz zidentyfikować za co jest odpowiedzialny. Klemy są w dobrej kondycji, nie są za luźne? Od luźnych klem też grzeją się styki. Sprawdź też masę czy nie trzeba jej przeczyscic itp. zwłaszcza w światłach tylnych gdzie lubi się dostać woda i to nie tylko w Nissanach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk88 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Klema plusowa była skręcona na maksa i nadal był lekki luz na bolcu akumulatora. Docisnąłem ją trochę niżej (bolec ma kształt stożka), żeby miała mniejszy luz. Szukałem zwarcia poprzez wyciąganie poszczególnych bezpieczników i odpalanie auta, ale po sprawdzeniu wszystkich, które są w kabinie i przednich reflektorów (bezpieczniki pod maską), objawy nadal występują. Dodatkowo zauważyłem, że przepaliła się żarówka w podsufitce. Aktualizacja: Teraz zegarek w ogóle nie pokazuje cyfr, a żarówka lampki w podsufitce nie jest przepalona, po prostu się nie włącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.