Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Connect - odtwarzanie muzyki z iPod-a i połączenie z internetem


Daniel_I

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum. 

 

Od kilku dni jestem posiadaczem Juke Nismo RS AWD - na razie jestem głównie na etapie testowania i natrafiłem na dwa problemy. 

 

1. Odtwarzanie muzyki z iPod-a Classic podłączonego do USB - niby wszystko działa jak należy, ale tylko przez pewien czas, tj. radio wykrywa iPoda, można przeglądać muzykę, odtwarzać, itd., dodatkowo na górnym pasku ekranu pojawia się komunikat "Indeksowanie iPoda" i wskaźnik w procentach. Problem w tym, że po odtworzeniu dwóch utworów w chwilę po rozpoczęciu odtwarzania trzeciego iPod się zawiesza - tzn. po stronie radia muzyka milknie i odtwarzany utwór się zatrzymuje, można dalej przeglądać muzykę na iPodzie, ale nie da się uruchomić odtwarzania. Po odłączeniu kabla USB iPod nie reaguje na naciskanie klawiszy, trzeba zrobić reset. Po resecie i ponownym podłączeniu do portu USB wszystko jest OK przez pierwsze dwa odtwarzane utwory - przy trzecim sytuacja się powtarza. Dodam, że ten sam iPod w trzech innych autach takich problemów nie sprawia, raczej stawiałbym na nie do końca poprawną komunikację radia z iPodem. Czy może ktoś zetknął się z takim problemem i jakoś mu zaradził? W ostateczności mogę używać pendrive, ale jednak wolałbym iPoda.

 

2. Logowanie do konta Nissan Connect - zainstalowałem aplikację na telefonie, utworzyłem konto podając adres e-mail i hasło, dostałem link do aktywacji konta. Po kliknięciu tego linka otwarła się strona z komunikatem "This is an invalid session. Please close the browser.". Na stronie You+Nissan nie mogę się zalogować z podanym mailem i hasłem, w aplikacji mobilnej na telefonie też nie. Natomiast gdy próbuję utworzyć nowe konto i podaję adres e-mail, którego użyłem wcześniej do rejestracji, otrzymuję informację, że ten adres był już użyty i nie mogę z nim utworzyć konta. Wobec tego zamiast logować się spróbowałem skorzystać z opcji "Nie pamiętam hasła" - po podaniu adresu mailowego otrzymuję komunikat: "Nierozpoznany adres e-mail, spróbuj ponownie.". Wynika stąd, że mój adres mailowy jest jednocześnie zarejestrowany i niezarejestrowany, a do konta Nissan Connect zalogować się nie mogę. :) Czy da się z tym zrobić cokolwiek, czy może po prostu tak ma być, a całe to parowanie smartfona z radiem przy pomocy dodatkowej aplikacji jest rodzajem atrapy?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...