camello Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Czy w mojej Micrze odczytam błędy tak samo jak to przedstawia ten post? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic251952.html#1395292 Dodam,że znalazłem złącze diagnostyczne (chyba) jest pod kierownicą z lewej strony deski i nie ma tam żadnej diody. Złącze to ma 16 pinów po 8 na rząd górny i dolny i jest w kształcie podobne jak wejście EURO do telewizorów. EDIT: Czy ten sposób u mnie zadziała? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/79766-18-pb-b%C5%82%C4%85d-silnika-jak-go-skasowa%C4%87-tematy-po%C5%82%C4%85czone/?view=findpost&p=822200 Bez nerwówów jak coś, cały czas szukam na forum i sam tetsuje w aucie, ale nic nie zwiram bez Waszego potwierdzenia. Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 u Ciebie jest OBDII i potrzebujesz ELM-a może być BT i wtedy masz podgląd z fona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Więc tak. Obdzwoniłem kilka sklepów i muszę znać dokładny model ELM. Czy taki kabelek też może być? http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 to jest VAG jak byś chciał działać z DTT2000 powinien oblecieć ale bardziej uniwersalny jest ELM i ten proponuję zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) u Ciebie jest OBDII i potrzebujesz ELM-a może być BT i wtedy masz podgląd z fonaZaopatrzyłm się w ELM.Błąd to: Gdy kupowałem auto stary właściciel mówił że wymieniali sonde. To że świeci się kontrolka silnika odkryłem przy wymianie podswietlenia w liczniku gdzie stwierdziłem że brak jest żaróweczki od kontrolki silnika po wkręceniu wynikło że zgłasza błąd P0420. Jak myślicie błąd wskazuje na wcześniejszą usterkę z sondą? Wiem o skasowaniu i sprawdzeniu czy znowu zgłosi błąd, ale chodzi mi co dalej gdyby to jednak nie była sonda. Dodam, że silnik pracuje dobrze, spalanie też ok w granicach 5.8l do 7l przy włączonej klimie. Aktualizacja Skasowałem błąd i jak na razie nie zgłasza go ponownie, ale zobaczymy po kilku cyklach rozruchowych. Niestety błąd ponownie się pojawił. Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 zobacz jakie sa korekty silnika, auto w gazie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Bez instalacji LPG. Dino, masz do polecenia jakiś program diagnostyczny który może też używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 ten co masz jest OK, powinien czytać wszytko co potrzebujesz no i jest na fonie nie musisz ciągać ze sobą lapka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Hej, chciałbym kontynuować temat Po przeczytaniu kilkunastu tematów z moim błędem mam małe , a nawet duże przeczucie , że będzie to katalizator, no ale chciałbym być pewny w 100%. Czyli mam sprawdzić korekty silnika, tylko w której to będzie zakładce lub może jakiś program który jest tylko od tego? W tym Torque jak daję na opcję aby zaczął rejestr graficzny (wykres) to nic się nie dzieje. Proszę o wskazówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 w Torque po odpaleniu i wejściu w Realtime Information na dole masz kółko zębate kliknij i tam masz dodaj wskaźnik, wybierz "wyświetlacz cyfrowy" wtedy pojawi sie wybór co to ma być i szukasz korekty Long Short lub po Polsku będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Oki dzięki Dino. Mam to zrobić q czasie jazdy czy na postoju na iluś obrotach i ile czasu robić test? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 wskaźniki ustawić na postoju a wskazanie sprawdzić podczas jazdy i postoju na pracującym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 szukasz korekty Long Short lub po Polsku będzie Właśnie po angielsku tego nie ma, a po polsku też nie bardzo Interfejs mam w wiekszości po polsku,ale nie ma nic podobnego do tego co podałeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 jest, jak nei masz po angielsku to po polsku będzie krótka i długa korekta paliwowa bank 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) mam takie opcje: Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa-Bank1 FuelTrimBank1LongTerm=Dłuugoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa Bank2 Korekta czasu wtrysku paliwa -Bank1 s. lambda 1 Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa-bank1 I to tyle z takich podobnych do szukanej opcji. Czy to przypadkiem nie będą te dwie opcje pierwsza i ostatnia? Edytowane 9 Stycznia 2016 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 1. Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa-Bank1 2. FuelTrimBank1LongTerm=Dłuugoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa Bank2 3. Korekta czasu wtrysku paliwa -Bank1 s. lambda 1 4. Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa-bank1 1 i 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nie wiem czy tak miałem to przedstawić: W czasie postoju: Czasem dochodziło do 7.0 W czasie jazdy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 LTFT powinna być w okolicach 0 a masz 21 czyli ECU cały czas dolewa może być kończąca sie I lambada dodaj sobie jeszcze wskaźnik I sondy i zobacz czy faluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Którą opcje wybrać bo kilka ich jest jeżeli chodzi o sondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Napięcie sondy bank 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zmierzone. Skacze od 0,1 do 0,8. Dodałem też wskaźnik sonda2 bank 1 to tam też skacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Dodałem też wskaźnik sonda2 bank 1 to tam też skacze. to nie za dobrze bo nie powinna falować Skacze od 0,1 do 0,8. to jest OK, a przepływomierz jakie ma wartości?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 a przepływomierz jakie ma wartości?? Postój Podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 zmierz miernikiem, tu nie czyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Hej Pany, sorry ze wparze wam w środek tematu ,ale już zgłupiałem, czy 1.3 SuperS (z obrotomierzem) ma diode check engine na zegarach? na zapłonie mam tylko ładowanie i olej. Najpierw musze ustalić czy ktoś wyciagnał diode do sprzedaży autaa w dodatku dziś znalazłem ,że K11 ma diode do migania błędów przy ECU? wolał bym se wymrugać póki co, nie moge od razu wpakować w nią furmanki kasybede wdzięczny, pozdrowienia edit: chyba że macie gdzieś pod ręką tą strone z instrukcji, z tym że do zegarów przedliftowych (1994) już od 2 tyg. szukam.... Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Matiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.