Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Odczyt błędów "garażowym sposobem" błąd P0420


camello
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w mojej Micrze odczytam błędy tak samo jak to przedstawia ten post?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic251952.html#1395292

Dodam,że znalazłem złącze diagnostyczne (chyba) jest pod kierownicą z lewej strony deski i nie ma tam żadnej diody. Złącze to ma 16 pinów po 8 na rząd górny i dolny i jest w kształcie podobne jak wejście EURO do telewizorów.

 

EDIT:

Czy ten sposób u mnie zadziała? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/79766-18-pb-b%C5%82%C4%85d-silnika-jak-go-skasowa%C4%87-tematy-po%C5%82%C4%85czone/?view=findpost&p=822200

 

Bez nerwówów jak coś, cały czas szukam na forum i sam tetsuje w aucie, ale nic nie zwiram bez Waszego potwierdzenia.

Edytowane przez camello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie jest OBDII i potrzebujesz ELM-a może być BT i wtedy masz podgląd z fona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest VAG jak byś chciał działać z DTT2000 powinien oblecieć ale bardziej uniwersalny jest ELM i ten proponuję zakupić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie jest OBDII i potrzebujesz ELM-a może być BT i wtedy masz podgląd z fona

Zaopatrzyłm się w ELM.

Błąd to:

post-93460-0-09430600-1440177805_thumb.jpg

Gdy kupowałem auto stary właściciel mówił że wymieniali sonde.

To że świeci się kontrolka silnika odkryłem przy wymianie podswietlenia w liczniku gdzie stwierdziłem że brak jest żaróweczki od kontrolki silnika po wkręceniu wynikło że zgłasza błąd P0420.

 

Jak myślicie błąd wskazuje na wcześniejszą usterkę z sondą?

Wiem o skasowaniu i sprawdzeniu czy znowu zgłosi błąd, ale chodzi mi co dalej gdyby to jednak nie była sonda.

Dodam, że silnik pracuje dobrze, spalanie też ok w granicach 5.8l do 7l przy włączonej klimie.

 

 

Aktualizacja

Skasowałem błąd i jak na razie nie zgłasza go ponownie, ale zobaczymy po kilku cyklach rozruchowych.

Niestety błąd ponownie się pojawił.

Edytowane przez camello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten co masz jest OK, powinien czytać wszytko co potrzebujesz no i jest na fonie :D nie musisz ciągać ze sobą lapka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Hej,

 

chciałbym kontynuować temat :)

Po przeczytaniu kilkunastu tematów z moim błędem mam małe , a nawet duże przeczucie , że będzie to katalizator, no ale chciałbym być pewny  w 100%.

Czyli mam sprawdzić korekty silnika, tylko w której to będzie zakładce lub może jakiś program który jest tylko od tego?

W tym Torque jak daję na opcję aby zaczął rejestr graficzny (wykres) to nic się nie dzieje.

Proszę o wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Torque po odpaleniu i wejściu w Realtime Information :D na dole masz kółko zębate kliknij i tam masz dodaj wskaźnik, wybierz "wyświetlacz cyfrowy" wtedy pojawi sie wybór co to ma być i szukasz korekty Long Short lub po Polsku będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskaźniki ustawić na postoju a wskazanie sprawdzić podczas jazdy i postoju na pracującym silniku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukasz korekty Long Short lub po Polsku będzie 

Właśnie po angielsku tego nie ma, a po polsku też nie bardzo :)

Interfejs mam w wiekszości po polsku,ale nie ma nic podobnego do tego co podałeś ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest, jak nei masz po angielsku to po polsku będzie krótka i długa korekta paliwowa bank 1

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie opcje:

 

Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa-Bank1

FuelTrimBank1LongTerm=Dłuugoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa Bank2

Korekta czasu wtrysku paliwa -Bank1 s. lambda 1

Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa-bank1

 

I to tyle z takich podobnych do szukanej opcji.

Czy to przypadkiem nie będą te dwie opcje pierwsza i ostatnia?

Edytowane przez camello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa-Bank1

2. FuelTrimBank1LongTerm=Dłuugoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa Bank2

3. Korekta czasu wtrysku paliwa -Bank1 s. lambda 1

4. Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa-bank1

 

 

1 i 4 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 LTFT powinna być w okolicach 0 a masz 21 czyli ECU cały czas dolewa może być kończąca sie I lambada :D dodaj sobie jeszcze wskaźnik I sondy i zobacz czy faluje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem też wskaźnik sonda2 bank 1 to tam też skacze.

to nie za dobrze bo nie powinna falować :D 

 

 

Skacze od 0,1 do 0,8.

 

to jest OK, 

 

a przepływomierz jakie ma wartości?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Pany, sorry ze wparze wam w środek tematu ,ale już zgłupiałem, czy 1.3 SuperS (z obrotomierzem) ma diode check engine na zegarach? na zapłonie mam tylko ładowanie i olej. Najpierw musze ustalić czy ktoś wyciagnał diode do sprzedaży auta

a w dodatku dziś znalazłem ,że K11 ma diode do migania błędów przy ECU? :mellow:

wolał bym se wymrugać póki co, nie moge od razu wpakować w nią furmanki kasy

bede wdzięczny, pozdrowienia :0dance4:


edit: chyba że macie gdzieś pod ręką strone z instrukcji, z tym że do zegarów przedliftowych (1994) już od 2 tyg. szukam....

hbg1.jpg

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...