kordek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 czesc, od jakiegos czasu borykam sie ze slabymy hamulcami w moim t2 2.7td. wymienilem juz przewody, plyn, wacum pompe, caly zestaw naprawczy bebnow a hamulec dalej slaby, tzn nie jestem w stanie zablokowac kol przy hamowaniu na asfalcie. Przy pierwszym nacisnieciu pedalu jest opor ale jak dluzej go przytrzymam to wchodzi do podlogi, czy to tak ma byc czy pompa przepuszcza..??? jak nacisne 2-3 razy z rzedu to zapala sie kontrolka podcisnienia. zastanawiam sie nad pompa ale nie chce dalej brnac z wymiana bo moze macie jakies inne pomysly.. Kola to 31x10.5x15, pisze o tym bo one tez moga miec wplyw na sile hamowania, prosze o pomoc bo juz nie mam wiecej pomyslow, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Korektor siły hamowania z tyłu odpowietrzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 nie odpowietrzalem bo raczej cos sie tam ukreci przy probie ruszenia, a to moze miec wplyw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Po pierwsze trzeba je spokojnie dotrzeć i wyregulować na rozpierakach szczęk ponieważ dobrze wyregulowany tył zmniejsza skok pedału hamulca a co za tym idzie lepszy ręczny i skuteczniejszy nożny.Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Też może być tak jak Łysy pisze, zależy od czego sie zaczęło, hamulce z biegiem czasu osłabły- to nie robią samoregulatory w bębnach, a jak od jakiegoś wycieku z tyłu to masz zapowietrzony korektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 czesc, od jakiegos czasu borykam sie ze slabymy hamulcami w moim t2 2.7td. wymienilem juz przewody, plyn, wacum pompe, caly zestaw naprawczy bebnow a hamulec dalej slaby, tzn nie jestem w stanie zablokowac kol przy hamowaniu na asfalcie. Przy pierwszym nacisnieciu pedalu jest opor ale jak dluzej go przytrzymam to wchodzi do podlogi, czy to tak ma byc czy pompa przepuszcza..??? jak nacisne 2-3 razy z rzedu to zapala sie kontrolka podcisnienia. zastanawiam sie nad pompa ale nie chce dalej brnac z wymiana bo moze macie jakies inne pomysly.. Kola to 31x10.5x15, pisze o tym bo one tez moga miec wplyw na sile hamowania, prosze o pomoc bo juz nie mam wiecej pomyslow, pzdr sprawdź wężyki w układzie podciśnienie, czy nie są spękane, może też pompa podciśnienia straciła wydajność, bo do tego mi pasują objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 kiedys już te wężyki oglądalem i wydawaly sie ok, vacum pompe juz wymienilem. szczeki, samoregulatory, linki od ręcznego - to wszysko wymienilem na nowe, wiec to raczej nie to. zostala mi jeszcze pompa stara no i ewentualnie odpowietrzenie korektora.. jesli i to nie pomoze to juz pomyslow wiecej nie mam..:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 W temacie o "Oponach ..." Robert wrzucił ciekawy link: "Napisano 21 sierpień 2015, 07:20 Poczytajcie i przemyślcie czy warto iść aż tak daleko?http://www.polskioff...eksze_kola.html " ... jest tam też o hamulcach, może to będzie wskazówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A może już servo nie domaga? U mnie po kilku naciśnięciach pedału tez sie zapalała kontrolka, jednak koła blokowało bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 U mnie też 4-te depnięcie w upały żega się z hamowaniem i zapala czerwona lampka. Na szczęście zapakowuję u Wolfa w sobotę zdrowe serwo i mam nadzieję pozbyć się tej upierdliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) U mnie bez odpowietrzenia korektora hamulców nie było prawie wcale... Bez włączonego silnika (bez podciśnienia) muszę się mocno zaprzeć o fotel aby cokolwiek zahamować. Po kilkukrotnym wciśnięciu pedału hamulca kontrolka świeci się jak w każdym porządnym Terrano A przednie koła hamują dobrze? U mnie przednie blokują się pierwsze i podobno tak powinno być w każdym samochodzie aby uniknąć ewentualnego poślizgu. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez marcin316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Tak właśnie powinno być ... no chyba że do driftu szukujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 może być serwo, może być też źle ustawiony korektor hamulcowy, ja już kiedyś pisałem że u siebie mam dołożony akumulator podciśnienia co trochę poprawia sytuację a i szczerze wątpię w zapowietrzony układ. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dzieki chlopaki za podpowiedzi, zaczne od tego korektora, jesli to nie da efektow to przejde do wymiany pompy i serwa bo juz wiecej nic nie pozostanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Stuknąć kilka razy małym młoteczkiem w odpowietrznik, szczotką drucianą oczyścić jego okolice, dobrze dopasować nasadkę (u mnie z tego co pamiętam była calowa) i powinno obyć się bez strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Czesc. Odgrzewam kotleta apropo akumulatora podcisnienia. Mam jakis z vw t4 od kolegi i gdzie sie mam tym wpiac w uklad?? Miedzy vacu a serwem?? A sa dwa krocce w tym akumulatorku ... to jak mam to podlaczyc?? Widzialem tez schematy ze jest jeden krociec...nie chce jakiegos bigosu zrobic... dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.