Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Skrzynia automatyczna 350z szarpanie na wysokich obrotach


Bydle
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i stało się. Skrzynia zaczyna wariowac. Przy spokojnej jezdzie jest wszystko ok. Gdy wkrecam auto na wyższe obroty zaczyna nim dziwnie szarpać tak jak by gubił naped na sekundę i za chwile znowu łapał i tak potrafi szarpac kilka razy pod rząd. Czasami potrafi wkrecic sie na obroty a prawie wogole nie przyspieszać. Dodatkowo slychac dziwny świst powyżej 2 tyś obrotów. Pytanie, czy to będzie samo sprzęgło hydrokinetyczne czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna i czy regenerowaś ewentualnie stare sprzęgło czy wymienić cala skrzynie na używke?

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cało na używke :D

Ew. spróbuj wymienić olej i filtr oleju w skrzyni - może jest zasyfiony i nie przepuszcza oliwy

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z uzywkami to taka loteria trochę ale będę dzisiaj dzwonić o jakieś skrzynki się pytać

Wszystkie objawy wskazują na konwenter wiec nim kupie nowa to rozbiore ta i zobaczę jak wygląda wnetrze w niej

Skrzynia, wyjeta, rozebrana i takiego sms dostalem od typa:

 

"Witam w nissanie tarczki spalone praktycznie na wszystkich koszach pompa oleju w takze nie ciekawym stanie jezeli chodzi o sprzeglo jutro jade do poznania zabiore je do sprawdzenia lozysko jednokierunkowe na pompie oleju zatarte jutro gdy dowiem sie co ze sprzeglem podesle wycene i zdecydujesz czy ten interes jest oplacalny poniewaz praktycznie skrzynia wymaga gruntownego remontu mimo wszystko milego wieczorku do jutra"

 

Wiec jest kru..a poezja. Naprawa wyniesie tyle co polowa turbo pewnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy u mnie to nastąpi a napewno nastąpi;) przy mojej jeździe pewnie zapakuje MT

Na torze będzie nieco ciekawiej

Do jazdy na codzień AT jest o niebo lepszy

Jeździłem też manualem i był taki trochę drewniany ciężki w jeździe jak bym prowadził tira a nie auto osobowe;)

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycena u Coobcia wiec z glowy tego nie wziolem. Jeżeli masz warsztat lub jesteś w stanie zrobić mi to taniej oczywiście porządnie to nie ma problemu moge Ci postawić auto.

Skrzynia, sprzęgło, wał, komputer a jak komputer to kluczyk z immo plus wszystkie zamki i stacyjka, zegary, nowe sprzęgło, płyny, plastiki w środku i nie wiem co jeszcze... Spytaj Kuby

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie powiem ci ile kosztuje komplet nowych elementow ciernych do twojej skrzyni wraz z kompletem uszczelek i filtrem... ok 1200zl... olej to ok 30zl/litr lub 80-90zl/litr nissan ATF... wchodzi chyba 14 litrow. mozesz sobie poronwac jak to sie ma do ok 6k za regeneracje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież mówiłeś ze nigdy nie wymieniłbys AT na MT?

Bo pierwsza firma w Warszawie krzyknęła 7tys za generalny remont więc pomyślałem że może swap na MT będzie tańszy niż remont.

w takim razie powiem ci ile kosztuje komplet nowych elementow ciernych do twojej skrzyni wraz z kompletem uszczelek i filtrem... ok 1200zl... olej to ok 30zl/litr lub 80-90zl/litr nissan ATF... wchodzi chyba 14 litrow. mozesz sobie poronwac jak to sie ma do ok 6k za regeneracje...

Pytanie czy konwentera nie trzeba regenrowac a te po regenracji to...roznie z nimi bywa, pompa tylko w oryginale wychodzi no i pytanie czy koszyczki nie dostly w pizde bo i cena sie robi momentalnie kosmiczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając porównanie MT do AT uważam że automat do tego po programie jest lepszy oczywiście w jeździe na codzień i ew jakieś drobne wyścigi na światłach..

Na przyszły rok być może ale jeszcze niewiadomo będe szykował auto głównie na tor i uwarzam że MT tam spisze się lepiej.

Będzie uczył trudniejsze prowadzenie łatwiej o drift itd... ogólnie ciekawiej ale nie z tą ceną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ty mi pokazujesz? Używane skrzynie? Ja pisze tutaj o generalnym remoncie a uzywke sprawna moge miec juz za 1500

Z uzywka to nigdy nie wiadomo co kupisz a po generalnym to zawsze wiesz co masz. Czekam na wycenę końcową do jutra o bede podejmować decyzje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po co remont robić? W cenie remontu masz 4 skrzynie używane a ta po napraie nie wiadomo ile wytrzyma. Nie liczę kosztów wymiany bo to na tyle łatwa sprawa ze można to samemu zrobić w ciągu 2 godzin. Ja bym brał używke i upalał dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy inaczej bedziesz to musial kupic... 

standardem rynkowym jest ok 4-6k za regeneracje...przynajmniej w moim rejonie...

co nie zmienia faktu ze jakbys sam robil to w 3 sie zmieszcisz :)

Edytowane przez micho196
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jutro co będzie dalej

Ale dzięki za podpowiedzi, trochę daly do myślenia

Kosz sun gear uzywany 300 zl

kpl tarcz ciernych allomatic 490 zl

piston low rev 179 zl

piston revers 123 zl

tasma band 100 zl

piston high cl 149 zl

uszczelniacz pompy 26,90 zl

pompa uzywana 1220 zl

uszczelka miski nissan 28 zl

filtr oleju 75 zl

piston input 179 zl

piston direct 179 zl kpl

uszczelek transtec 1000 zl

robocizna 1000 zl

regeneracja sprzegla 700 zl

 

razem 5849 zl

 

Chyba jednak stawiam na uzywke

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest taki ze jak wsadzac uzywke to musi byc skrzynia razem ze sterownikiem a kupic skrzynie razem ze sterownikiem jest bardzo trudno.

 

Pracuje dalej nad temat swapa na manuala, tanio nie bedzie bo cala zabawa zakreci sie miedzy 8 a 10 tys napewno. Lista rzeczy do swapa na manuala zaczerpnieta z my350z.com :

 

Hydraulika:
Pedał sprzęgła
Pompa sprzegła
Rurki hydrauliczne sprzęgła
Linka sprzęgła
Siłownika sprzęgła

Układ napędowy:
Zestaw sprzęgła
-sprzeglo
-Śruby mocujace
-docisk
-łożysko wyciskowe
-Tuleja pilotazowa
Koło zamachowe
Śruby koła zamachowego - 6MT OEM
Skrzynia
Lewarek skrzyni
Guma Przepust, wspornika
Wał
Dyfer
Podpora skrzyni

Wnętrze:
Pedał hamulca
Pedał sprzegła
Konsola centralna
Ramka lewarka i mieszek
Gałka

Elektronika:
ECU
Kluczyk plus stacyjka i zamki
Wiazka silnika
Wiazka pod deske rozdzielcza

 

Niestety wymaga tez prac cietych i spwania. Zeby bylo ladnie to otwor na lewarek trzeba by bylo przeszczepic z manuala i uchwyty na pedaly trzeba zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...