doc Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Czołem! Po długiej przerwie od nissanów kupiłem sunny N14 na dojazdy. Jestem w szoku, że jest to tak fajne auto, dlatego z dupowozu szybko zrobił się projekt reanimacji. Do rzeczy. Jako pierwszy duży mod wywaliłem seryjny dolot (silnik ga14ds, gaźnik), dałem blosa i filtr walcowy. Na benzynce jestem zachwycony, wkręca się pięknie. Jedyny minus to gaśnięcie na wolnych, ale PB będzie do sytuacji awaryjnych, więc nie kombinuję z podtrzymaniem kurtyny blosa. Na gazie też jest o niebo lepiej niż na mikserze z zaślepionym dolotem powietrza, ale odczuwalnie gorzej. Na benie jest równomiernie i petarda w górnym zakresie. Na gazie dół ok, wyżej muli i najwyższe obroty odżywa (może przytkane filtry? blos powinien podawać równo). Nie kręciłem jeszcze dużo, ale wydaje mi się, że jest ciągle ubogo. Mam też wrażenie, że kręcenie dużą śrubą nic nie wnosi (albo niewiele). Wolne obroty też wyregulowałem z jedynego pokrętła na parowniku (czułość membrany?), nie z blosa, gdzie niekoniecznie reagował na zmiany. Foto podobnego parownika: http://images31.fotosik.pl/31/1c47c09de15406a9.jpg pytanie - czy da się to wystroić pod blosa, nie mając śruby do przepływu gazu? W szpargałach mam stary reduktor od BRC ze śp 100nx gti, leży kilka lat. Warto spróbować podmiany? ps pozdro nissanmaniaki, strasznie miło znów czytać forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.