Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozrzad wymieniony a popychacze hydrauliczne


mlodyks18
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymienilem rozrzad i niestety dalej stukaja szklanki na zaworach a nawet teraz po wymianie filtra oleju i oleju 10w40 slychac caly czas podczas jazdy, pytanie co dalej robic?

Edytowane przez mlodyks18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjąć pokrywę, za pomocą szczelinomierza sprawdzić luzy jak sa za małe wymienić/zamienić miejscami szklanki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A trzeba demontować znów łańcuch rozrządu przy wymianie tego czy da się zdemontować je (podmienić) bez demontażu rozrządu ? i gdzie można dostać nowe szklanki ? 

P.S sugerować się tymi danymi ? znalezione na tym samym forum

                1           2           3          4

 

ssący         0,20       0,25       0,25     0,25

wydech      0,10       0,15       0,15     0,15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, to jest wynik czyjegoś pomiaru 

u ciebie będzie ssący 0,24-0,32 wydech 0,26-0,34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolego postaram się sprawdzić te wymiary tylko to patrzeć na zimnym silniku ? A i mam pytanko Dino gdzie ewentualnie można dostać takie szklanki nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na zimnym

 

 A i mam pytanko Dino gdzie ewentualnie można dostać takie szklanki nowe ?

raczej tylko serwis, chyba, ze znajdziesz mechanika co w ofercie ma regulacje to potrafią mieć też używki w rozsądnych cenach, każda szklanka ma swój wymiar i niekoniecznie trzeba kupować wszystkie nowe może wystarczy tez pozamieniać miejscami a dokupić te, których nie ma 

zazwyczaj wydechowe się kończą szybciej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak dorwę trochę czasu to zabiorę się za sprawdzanie i szukanie przyczyn tego klekotania :) może się uda coś zadziałać. Z mechanikiem który ogarnął by ten temat będzie ciężko w okolicy. A powiedz mi Dino czy udało ci się wydobyć szklanki (pozamieniać) miejscami bez rozbierania rozrządu ? Chyba nie bardzo ? Najgorzej jest z śrubami bo ktoś wcześniej tak podkręcał niektóre że pozrywało gwinty. 


Witam
sprawdziłem dziś luzy i wiec tak 

                   1                        2                       3                4

ssący:     0.20-0,25     0,20-0,25           0,25-0,15      0,15-0,15

wydech:  0.30-0,35     0,30-0,30           0,35-0,30      0,30-0,20

 

Tak wygląda u mnie sytuacja co koledzy doradzicie mi  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jakie one wreszcie są?? bo jak by brać te mniejsze wartości to czas zrobic regulacje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry kolego żle to opisałem:
 

Od rozrządu    1      2           3     4                5     6         7      8

               

ssący:          0.20-0,25     0,20-0,25           0,25-0,15      0,15-0,15

 

                      9      10       11     12             13    14        15    16

wydech:        0.30-0,35     0,30-0,30           0,35-0,30      0,30-0,20

 

 

Nr od 1 do 16 to zawory i na tych takie sa luzy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Dino powiedz mi tak trzeba rozbierać ten rozrząd ? :) robiłeś kiedyś taką regulację ? szukać jakiś używek czy może gdzieś nowych jakiś popychaczy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG od kiedy??bo aż takie luzy to trochę za szybko by było, jaka tam jest instalacja?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC Sequent 24 z lubrą zamontowana według papierów 2011. Mógł LPG skończyć popychacze ? Jest problem z tymi popychaczami powiedz mi jak sprawdzić które nie trzymają ciśnienia ? Jest możliwość w ogóle  ? Może znasz kogoś kto by miał takie popychacze po dobrej cenie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC Sequent 24 z lubrą zamontowana według papierów 2011. Mógł LPG skończyć popychacze ?

 

 

mogło mieć wpływ :D zależy od montażu i strojenia 

 

 

 Jest problem z tymi popychaczami powiedz mi jak sprawdzić które nie trzymają ciśnienia ? Jest możliwość w ogóle  ? 

 

ale jakiego ciśnienia?? TY masz zwykłe szklanki żadnych hydrosztyc, u Ciebie mierzy się jej grubość, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale kolego wytłumacz czemu przy zapalaniu klekotały zawory przez ok 1-2sek i przestawały. Tak jak opisane w wcześniejszym temacie gdzie wyszło żebym wymienił rozrząd.  Przecież chyba szklanki nie puchną ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma popychaczy hydraulicznych.

 

Tu cytat jednego z postów:

 

Napisano 24 styczeń 2012, 20:04

Arek200 dzisja napisałem maila do NISSAN POLSKA żeby raz na zawsze rozwiązać temat regulacji zaworów w MR20DE a oto odpowiedz:
Szanowny Panie
Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan.

W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z dnia 24 stycznia 2012 r., dotyczącą kontroli stanu luzu zaworowego w silnikach beznynowych MR20DE uprzejmie informuję, iż informacje zawarte w instrukcji użytkowania pojazdu są poprawne. W tym silniku jest ręczna regulacja zaworów (dokładnie: popychaczy). Jednakże bardzo rzadko powstaje potrzeba dokonywania takiej regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale kolego wytłumacz czemu przy zapalaniu klekotały zawory przez ok 1-2sek i przestawały. 

masz napinacz 

 

Więc ręczna regulacja polega na wymianie popychaczy 

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...