mlodyks18 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam wymienilem rozrzad i niestety dalej stukaja szklanki na zaworach a nawet teraz po wymianie filtra oleju i oleju 10w40 slychac caly czas podczas jazdy, pytanie co dalej robic? Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez mlodyks18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 jak masz X-sa to nie masz hydrauliki, kto Ci o tym powiedział??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Co zrobić? Regulację luzu zaworowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Co zrobić? Regulację luzu zaworowego. ooo właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 A możecie mi wytłumaczyć jak zrobić tą regulację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 zdjąć pokrywę, za pomocą szczelinomierza sprawdzić luzy jak sa za małe wymienić/zamienić miejscami szklanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 A trzeba demontować znów łańcuch rozrządu przy wymianie tego czy da się zdemontować je (podmienić) bez demontażu rozrządu ? i gdzie można dostać nowe szklanki ? P.S sugerować się tymi danymi ? znalezione na tym samym forum 1 2 3 4 ssący 0,20 0,25 0,25 0,25 wydech 0,10 0,15 0,15 0,15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 nie, to jest wynik czyjegoś pomiaru u ciebie będzie ssący 0,24-0,32 wydech 0,26-0,34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Dziś kolego postaram się sprawdzić te wymiary tylko to patrzeć na zimnym silniku ? A i mam pytanko Dino gdzie ewentualnie można dostać takie szklanki nowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 tak na zimnym A i mam pytanko Dino gdzie ewentualnie można dostać takie szklanki nowe ? raczej tylko serwis, chyba, ze znajdziesz mechanika co w ofercie ma regulacje to potrafią mieć też używki w rozsądnych cenach, każda szklanka ma swój wymiar i niekoniecznie trzeba kupować wszystkie nowe może wystarczy tez pozamieniać miejscami a dokupić te, których nie ma zazwyczaj wydechowe się kończą szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 No to jak dorwę trochę czasu to zabiorę się za sprawdzanie i szukanie przyczyn tego klekotania może się uda coś zadziałać. Z mechanikiem który ogarnął by ten temat będzie ciężko w okolicy. A powiedz mi Dino czy udało ci się wydobyć szklanki (pozamieniać) miejscami bez rozbierania rozrządu ? Chyba nie bardzo ? Najgorzej jest z śrubami bo ktoś wcześniej tak podkręcał niektóre że pozrywało gwinty. Witamsprawdziłem dziś luzy i wiec tak 1 2 3 4 ssący: 0.20-0,25 0,20-0,25 0,25-0,15 0,15-0,15 wydech: 0.30-0,35 0,30-0,30 0,35-0,30 0,30-0,20 Tak wygląda u mnie sytuacja co koledzy doradzicie mi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 to jakie one wreszcie są?? bo jak by brać te mniejsze wartości to czas zrobic regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Sorry kolego żle to opisałem: Od rozrządu 1 2 3 4 5 6 7 8 ssący: 0.20-0,25 0,20-0,25 0,25-0,15 0,15-0,15 9 10 11 12 13 14 15 16 wydech: 0.30-0,35 0,30-0,30 0,35-0,30 0,30-0,20 Nr od 1 do 16 to zawory i na tych takie sa luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 no to patrząc na to jakie powinny być wychodzi, że czas na regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Kolego Dino powiedz mi tak trzeba rozbierać ten rozrząd ? robiłeś kiedyś taką regulację ? szukać jakiś używek czy może gdzieś nowych jakiś popychaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 tak z ciekawości jaki jest przebieg auta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 200Tys jest mozliwe ze padly by juz szklanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 LPG od kiedy??bo aż takie luzy to trochę za szybko by było, jaka tam jest instalacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 BRC Sequent 24 z lubrą zamontowana według papierów 2011. Mógł LPG skończyć popychacze ? Jest problem z tymi popychaczami powiedz mi jak sprawdzić które nie trzymają ciśnienia ? Jest możliwość w ogóle ? Może znasz kogoś kto by miał takie popychacze po dobrej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 BRC Sequent 24 z lubrą zamontowana według papierów 2011. Mógł LPG skończyć popychacze ? mogło mieć wpływ zależy od montażu i strojenia Jest problem z tymi popychaczami powiedz mi jak sprawdzić które nie trzymają ciśnienia ? Jest możliwość w ogóle ? ale jakiego ciśnienia?? TY masz zwykłe szklanki żadnych hydrosztyc, u Ciebie mierzy się jej grubość, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 No ale kolego wytłumacz czemu przy zapalaniu klekotały zawory przez ok 1-2sek i przestawały. Tak jak opisane w wcześniejszym temacie gdzie wyszło żebym wymienił rozrząd. Przecież chyba szklanki nie puchną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Tam nie ma popychaczy hydraulicznych. Tu cytat jednego z postów: Napisano 24 styczeń 2012, 20:04 Arek200 dzisja napisałem maila do NISSAN POLSKA żeby raz na zawsze rozwiązać temat regulacji zaworów w MR20DE a oto odpowiedz:Szanowny PanieDziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan.W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z dnia 24 stycznia 2012 r., dotyczącą kontroli stanu luzu zaworowego w silnikach beznynowych MR20DE uprzejmie informuję, iż informacje zawarte w instrukcji użytkowania pojazdu są poprawne. W tym silniku jest ręczna regulacja zaworów (dokładnie: popychaczy). Jednakże bardzo rzadko powstaje potrzeba dokonywania takiej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Więc ręczna regulacja polega na wymianie popychaczy na ciut grubsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 No ale kolego wytłumacz czemu przy zapalaniu klekotały zawory przez ok 1-2sek i przestawały. masz napinacz Więc ręczna regulacja polega na wymianie popychaczy tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Mówisz kolego że to przez napinacz tak klekota samochód przy zapalniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.