Kiler12 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam Kolegów, nadszedł czas, żeby zamienić leciwe P11 na coś nowszego. Wybór padła na Note. Trochę czytałem, trochę oglądałem i wybrałem trzy ogłoszenia (wszystkie z mojego terenu - woj. pomorskie). http://otomoto.pl/oferta/nissan-note-1-4-salon-klima-serwis-tylko-92tys-km-ID6y7RuD.html#9f2ff3d161 http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-note-e11-lift-serwis-19046145.html#6c2dc3bd5b5bc0fa,1 http://otomoto.pl/oferta/nissan-note-1-4-16v-88km-benz-komputer-tempomat-klima-aux-alufelgi-bluetooth-ID6y8ZIX.html#215c95fca6 Chciałbym prosić o pomoc/uwagi dotyczące wybranych przeze mnie egzemplarzy. Który z nich najbardziej, który wcale, a może coś całkiem innego. Sam skłaniałem się do beżowego, bo mimo że najstarszy to krajowy (niby bardziej pewny) ale dziś napisali, że zarezerwowany. Natomiast najładniejszy czerwony, ale sprowadzony, niezarejestrowany, więc potencjalnie niepewny. I jeszcze pytanie: ponieważ sam znam się słabo to czy warto wynająć firmę w stylu mobilexpert, autotesto do pomocy w zakupie? Pozdrawiam Stefan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Na fotka wszystkie OK....przyglądał bym się temu krajowemu ale nie jest zgodny z opisem (ESP nie ma tylko ASR) a to różnica, świateł do jazdy dziennej też nie ma, no i klima manualna . Pozostałe dwa sprowadzane. A z tym wiadomo jak jest, każdy na 99% bity więc trzeba dokładnie oglądać. A tak serio to 1.6 nie ma już na rynku ? bo wolał bym z takim silnikiem a i cena nie była by wyższa. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler12 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Też skłaniałem się ku krajowemu, ale chyba wyszedł A sprowadzone to niepewne, też maja błędy w opisie (ten czerwony z drugiego linku raczej nie jest po lifcie). A żeby się przyjrzeć trzeba się znać - u mnie z tym słabo. Dlatego chcę się wspomóc jakąś firmą, ale nie wiem czy warto i jaką. Auta szukam tylko w woj. pomorskim (na jeżdżenie po kraju brak czasu i chęci), rocznik koło 2008, benzyna (mało jeżdżę, krótkie trasy) - z tymi wymaganiami 1,6 nie udało mi się znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Jest....pierwsze co widać to antena na dachu z tyłu.....przed liftem była z przodu. Zderzak...a w środku ten srebrny daszek nad zegarami jest inny, zegary klimy też inne niż w przed lifcie.. Też nie ma ESP i założę się że bez czujników zmierzchu i deszczu bo wersja cienka (kierownica gumo-plastik) i bez czujników parkowania a te czujniki dawali w komplecie. Sprowadzane trzeba bardzo dokładnie oglądać bo ludzie ukrywają prawdę. No i do Polski ściąga się uszkodzone egzemplarze żeby jakoś sprzedać. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler12 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 To już nic nie rozumiem: po lifcie atrapa z przodu miała być jednolita a tu jest z tymi wypustkami. Czyli w skrócie kupno od handlarza to mission impossible:) Samochody porozbijane, poskładane, wszyscy oszukują, naciągają Jak żyć? Eee, tzn co kupić i gdzie? Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Spokojnie Kiler12 cierpliwości, ja swojego szukałem 5-mcy i znalazłem, a co do jazdy po samochód to ja jechałem po mojego 600 km zimą ale ostatecznie jestem zadowolony. A jeżeli chodzi o szukanie 1,6 Note to może być tak jak u mnie z szukaniem 1,8 są tyle, że nie wiadomo gdzie . Osobiście też bym się skłaniał do krajowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 To już nic nie rozumiem: po lifcie atrapa z przodu miała być jednolita a tu jest z tymi wypustkami. Czyli w skrócie kupno od handlarza to mission impossible:) Samochody porozbijane, poskładane, wszyscy oszukują, naciągają Jak żyć? Eee, tzn co kupić i gdzie? Masakra. Po prostu musisz dokładnie oglądać a najlepiej z kimś kto jest obiektywny (znajomy lakiernik, blacharz) bo oni wyłapują od razu drobne niedoróbki. Silnik i tak musi chodzić równiutko i nie mieć wycieków....no i nie może być brutalnie umyty aż aluminium robi się białe !. Ciężko znaleźć bo to co przywożą na handel na 100% jest bita.....ale teraz jest pytanie jak bita. Ale do tego musisz sam dojść. Jedno jest pewne, handlarz zatai wszystko co bee żeby tylko sprzedać. Najlepiej krajowy i sprawdzać po VINie......ja swoim z Niemiec przyjechałem osobiście ale przed kupnem byłem a ASO Nissana ze sprzedającym. Tam sprawdzili mi po VINie wszystkie wymiany, naprawy itd. I wzięli na podnośnik do kontroli wizualnej oraz sprawdzili błędy. Tak samo można zrobić z krajowym...umawiamy się pod ASO i sprawdzamy, jak nie ma nic do ukrycia to każdy sprzedający się zgodzi na coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 wszystkie trzy to modele przedliftingowe, ten beżowy (kolor ma nazwę cafe latte ) z jasnym wnętrzem to typowa accenta z prostszym radiem (miałem identyczną 1,6) sądząc po fotkach ładnie utrzymany, pod tylną półką te zwisające paski - powinien tam być podpięty w wytłoczce trójkąt złożony w pudełku, wala się pod podwójną podłogą wraz z gaśnicą, brak przeciwmgielnych nie jest problemem, nawet lepiej - te miejsca idealnie się nadają na montaż dziennych LED-ów, nic nie trzeba wycinać ani kombinować (wiązka w accencie też jest doprowadzona od manetki), czerwony też bardzo ładnie wygląda, ma przewagę automatycznej klimy i lepsze (?)radio, sporo większy przebieg, ten ciemny najmniej mi się podoba - ja szukając zacząłbym od tego beżowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler12 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 No więc jak jest z tym liftem? Dar1962 też twierdzi, że czerwony jest sprzed liftu. Też skłaniałem się do beżowego, ale na razie zarezerwowany jest. Następnie fajny czerwony, ale duży przebieg (czy warto się tym przejmować?), sprowadzony i nie zarejestrowany - pytanie czy warto zawracać sobie nim głowę. Chyba faktycznie będę musiał głęboko poszukać tej, jak jej tam cierpliwości i czekać na coś fajnego krajowego. I sprawdzać w ASO, bo znajomego blacharza/lakiernika brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Żeby było sprawiedliwie muszę napisać PRZEPRASZAM. Lift był od wiosny 2009 roku.....sugerowałem się widocznymi zmianami jak antena na dachu, sterowanie klimą i obudowa zegarów a nie datą produkcji z opisu . Ale dwa są zgodnie z datami krótko przed liftowe i mają te dodatki. Pierwszy krajowy jest całkowitym przed liftem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler12 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Eee tam, nie ma za co przepraszać Sam skołowany jestem co jest przed a co po lifcie, stąd moje dociekania. Zmieniłem swoje dane wejściowe i stwierdziłem, że za dobrym autkiem przejechać się mogę Co więc myślicie o tym: http://otomoto.pl/oferta/nissan-note-2010-lift-tylko-32-tys-km-salon-polska-opony-zimowe-gratis-ID6y9YRB.html#89da2b00d8 Krajowy, niski przebieg,chyba przyzwoicie wyposażony. Interesować się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Ładny i poliftowy Cena trochę wyższa niż za takie same modele ale lepiej odrobinę dopłacić i mieć solidną maszynę. Reszta na własne oczy i oczywiście przegląd przed kupnem nawet na stacji diagnostycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Kupując auto używane dla żony,priorytetem była znajomość historii przebiegu auta,choć przepłaciłem to cena dla mnie była sprawą drugorzędną.Tu widzę cena do przyjęcia pod warunkiem że auto pewne.Serwis powinien się wypowiedzieć i wtedy posjąć decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler12 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Taa, ładne ładne tylko nieaktualne:) Nic, uzbrajam się i szukam dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisław55 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Po zakupie 3 samochodów z lekkimi otarciami, po wymianie zderzaka i błotnika 4 samochodem było Punto EVO z salonu. Dopiero zrozumiałem co to samochód z salonu. Trzymał tor jazdy nie wykonywał dziwnych podrygiwań po przejechaniu przez studzienki kanalizacyjne, przez okres 3,5 roku nie musiałem przesiadywać w garażu by coś naprawić, wymienic, usunąć wypryski rdzy. Sprzedałem wystawiając za cenę jaka była w danym czasie na portalu mobile.de. Pan po sprawdzeniu w ASO kupił samochód. Ja kupiłem NOTA nowego z salonu, mam rok i jest OK. Moja rada: Tylko salon Polska, po sprawdzeniu w ASO. Jeżeli samochód jest w komisie to daje do myślenia, na dobry towar kupiec się znajdzie nawet jak będzie droższy. Ten krajowy wart zachodu, tylko sprawdzić w ASO czy były przeglądy. Kazdy chce sprzedać te sprowadzane i łże jak pies, byle się pozbyć padliny. Napisz co kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Po zakupie 3 samochodów z lekkimi otarciami, po wymianie zderzaka i błotnika 4 samochodem było Punto EVO z salonu. Dopiero zrozumiałem co to samochód z salonu. Trzymał tor jazdy nie wykonywał dziwnych podrygiwań po przejechaniu przez studzienki kanalizacyjne, przez okres 3,5 roku nie musiałem przesiadywać w garażu by coś naprawić, wymienic, usunąć wypryski rdzy. Sprzedałem wystawiając za cenę jaka była w danym czasie na portalu mobile.de. Pan po sprawdzeniu w ASO kupił samochód. Ja kupiłem NOTA nowego z salonu, mam rok i jest OK. Moja rada: Tylko salon Polska, po sprawdzeniu w ASO. Jeżeli samochód jest w komisie to daje do myślenia, na dobry towar kupiec się znajdzie nawet jak będzie droższy. Ten krajowy wart zachodu, tylko sprawdzić w ASO czy były przeglądy. Kazdy chce sprzedać te sprowadzane i łże jak pies, byle się pozbyć padliny. Napisz co kupiłeś. Też tak myślę,tylko krajowy,ale te przedlądy w ASO takie ważne? Też mam z salonu PL, serwis olałem,bo nie chcę żeby ktoś grzebał przy aucie gdy mnie przy tym nie ma. Dla samej pieczątki to ja dziękuję,olej mogę wymienić sam ,taniej i nie gorzej,a na więcej nie liczę w serwisie,chyba że na fakturze. Wiem gwarancja,ale przez pierwszy rok jazdy można ocenić czy dane auto będzie jeździć. Także myślę nad zmianą auta i nie przypuszczam żeby brak przeglądów w serwisie stanowił jakiś problem podczas sprzedaży. Priorytet to bezwypadkowość i nie za duży przebieg, później cena, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Porter,troszkę się mylisz.Jak sprzedawałem swojego Note to warunkiem przetargowym był serwis.Fakt,dwa lata serwisowałem w Nissanie,ale potem jeździłem na przeglądy do...Fiata mówiłem im co mają zrobić.Koszt był całkiem niewielki bo ok 150 zł za przegląd z wymianą oleju,a pieczątka robiła istotną różnicę w książce! W książce masz wyszczególnione co i w jakim okresie czasu masz do wymiany,więc kupowałem olej,płyn hamulcowy .chłodniczy i wymieniali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Porter,troszkę się mylisz.Jak sprzedawałem swojego Note to warunkiem przetargowym był serwis.Fakt,dwa lata serwisowałem w Nissanie,ale potem jeździłem na przeglądy do...Fiata mówiłem im co mają zrobić.Koszt był całkiem niewielki bo ok 150 zł za przegląd z wymianą oleju,a pieczątka robiła istotną różnicę w książce! W książce masz wyszczególnione co i w jakim okresie czasu masz do wymiany,więc kupowałem olej,płyn hamulcowy .chłodniczy i wymieniali. Każdy ma swoje zdanie.Wymiana oleju w Note zajęła mi kiedyś prawie całą niedzielę,znajdź mi taki serwis który poświęcił by tyle czasu na tę prostą operację,no fakt bez pieczątki.A reszta obsługi przy mojej emeryckiej jeździe to też we własnym zakresie. No i nie ukrywam,że w razie większej awarii na pomoc będę liczyć tutaj. Tak było też z poprzednimi autami i z żadnym nie było problemu przy sprzedaży,ba - za każdym razem miałem wrażenie,że robię prezent nowemu nabywcy. Mam jakąś dziwną alergię na te wszystkie nadobowiązkowe opłaty,nie wyłączając AC. A co do wymian płynów eksploatacyjnych,spokojnie to mogę robić u siebie lub u zaprzyjażnionego mechanika,a pieczątka to szczegół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisław55 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Jak sprzedawałem Punto EVO warunkiem były przeglądy, które są widoczne w ASO cała Polska. Nie wiem czy Nissan tak ma? Też mam warunki by robić wymiany oleju, ale pieczątka i wpis się czasami liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Rozumiem wszystko gdy jeżdżę,ale idzie trzeci rok użytkowania a na liczniku nie ma jeszcze 10 tys km. Auto tylko do pracy ok 3 km. Zimą praktycznie stało w garażu,bo stare jeszcze śmiga i na zimówkach.Latem to raczej rowerkiem. Wychodzi na to,że niedługo więcej wydał bym na przeglądy niż na paliwo i po co, przecież jeździ. Na fotelach przednich rzucone pokrowce/koszulki,tylko po to żeby nie upaprać,chociaż półskóra. A teraz powiedz jeden z drugim,czy kupując takie auto bez piecątek na dzisiaj,to nie okazja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Porter to o czym my mówimy??? Ja po 6ciu latach miałem blisko 100tys na liczniku,u Ciebie będzie raptem 20....auto można powiedzieć dopiero ułożone. Trzeba było zacząć od tego że mało kręcisz.Kupując takie auto od Ciebie to zastanawiałbym się czy licznik nie skręcony,a nie gdzie są pieczątki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Porter to o czym my mówimy??? Ja po 6ciu latach miałem blisko 100tys na liczniku,u Ciebie będzie raptem 20....auto można powiedzieć dopiero ułożone. Trzeba było zacząć od tego że mało kręcisz.Kupując takie auto od Ciebie to zastanawiałbym się czy licznik nie skręcony,a nie gdzie są pieczątki To Twoja strata. Miesiąc po kupnie Nota trafiła się okazja dla żony 2007r. salonowy Getz, 13 tys przebiegu i tylko jedna pieczątka w książce,ale to szczegół dla mnie nieistotny,bo i bez tego bym kupił.Przebieg pewny bo żona kolegi też tylko do pracy, na miejscu. Tym sposobem są trzy,w tym nie do zajechania Nexia też salonowa i pewnie zostanie dożywotnio. Może nie tyle,że mało kręcę,ale trzema to już jest co robić. Najgorsze to,że już myślę o czym innym,na tapecie CX-3, więc siłą rzeczy Note pewnie pogonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOTE2009/C5 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Taa, ładne ładne tylko nieaktualne:) Nic, uzbrajam się i szukam dalej. I jak tam znalazłes juz NOTO, zakupiłeś? Jeśli nie pisz, zastanawiam się nad sprzedażą swojego :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Zaczynam rozglądać się za Notesem. Oczywiście nie mam zamiaru już kupować, ale na wiosnę będę zmuszony. Interesuje mnie auto przedliftowe (07/08) w benzynie, najlepiej 1,4. Będzie użytkowany raczej w koło komina. Na co zwracać uwagę? Pytam o poważniejsze usterki, nie o jakieś drobnostki. Auta w ogóle nie znam, raz kiedyś w nim siedziałem i wiem że jest dużo miejsca. Dzięki za wszelkie porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 żeby nie wałkować w nieskończoność - mnie z rzeczy najbardziej istotnych (pomijając oczywistą oczywistość, czyli karoserię bez poważnych przygód - drobne, fachowo wykonane naprawy po parkingowych stłuczkach nie muszą jej oczywiście dyskwalifikować) nasuwają się następujące sprawy: -silnik 1,4 (1,6 nie! ) czasem się poci (słabe uszczelnienie pokrywy zaworów) - jeśli jest tego niewiele, można machnąć ręką, jeśli dużo - trzeba uszczelnić (temat na forum); -luzy na złączu kolumny kierowniczej (na wysokości kolan), wielu użytkowników domowymi metodami próbuje je usuwać (opisy są) warto przy wyłączonym silniku poruszać delikatnie kierownicą w obie strony i dobrze osłuchać czy nie stuka; -zawieszenie: poddają się górne łożyska kolumn mcperson (charakterystyczne metaliczne, sprężyste pobrzękiwania przy mocnym kręceniu kierownicą na postoju dochodzące spod maski, łożyska są dość tanie, wymiana i naprawa jednego z robocizną poza aso to ok 130-140 zł), po większym przebiegu odzywają się silentbloki dolnych wahaczy (słychać postukiwanie przy pracującym góra-dół kole) ale dają się demontować i koszt jednego dobrego zamiennika to ok 60 zł a sworzeń to ok 40 zł; -prawie na pewno będzie przeciekać(woda spływa po wewnętrznej stronie tylnej szyby)gniazdo trzeciego (na klapie) światła stop jeśli wymieniono żarówkę bez wymiany uszczelki (łatwo i tanio da się uszczelnić - opisy na forum) -warto zbadać stan powierzchni poliwęglanowych przednich lamp (z czasem matowieją, pojawiają się mikropęknięcia) -warto sprawdzić czy dmuchawa działa na wszystkich biegach (jeśli nie - uszkodzony rezystor - można dość tanio kupić na alle - 40-80 zł, lub spróbować naprawić) -jeśli się trafi 1,6 w dobrej kondycji - nie grymasić tylko brać, różnica w spalaniu niemal niewidoczna, przy wyprzedzaniu niebagatelna nic więcej mi się nie kojarzy ale koledzy pewnie coś dorzucą - ogólnie rzecz biorąc to solidne, przestronne i mało awaryjne autko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.