Adan199518 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Mam problem z primerką kręci,ale nie odpala podejrzewałem że jest zapowietrzony,ale odpowietrzałem go 20 razy i nic.Uważam że siadł mi czujnik położenia wału chciałbym go sprawdzić ale nie wiem gdzie go szukać :(Gdzie mógłby się znajdować ten czujnik w silniku 1.9dci ? Znalazłem ten czujnik ale po wymianie nadal nie pali sprawdziłem napięcie na przewodzie do czujnika i jest 2,5V nie wiem czy powinno być 12 V ? Mam pytanie nissan nadal nie odpala czy to może być regulator ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej dziwi mnie to że na zapłonie po wyłączeniu pompki paliwa nadal słychać jego działanie zawsze tak jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 najlepiej i najłatwiej będzie podłączyć go do kompa i zobaczyć co przy odpalaniu pokazuje a czego nie. a tak na marginesie to w jakich okolicznościach przestał odpalać, coś zmieniałeś, robiłeś, w czasie jazdy czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Praktycznie to postawiłem go w garażu i na drugi dzień nie mogłem go zapalić i tyle wczoraj podłączyłem go pod kompa i okazało się że mam za wysokie ciśnienie na listwę 2000bar najprawdobnie jest to wina czujnika na listwę lub przerwanej wiązki dlatego też potrzebuje schematu elektrycznego od tego czujnika do ecu żeby sprawdzić czy jest łączność Potrzebuje schematu elektrycznego sterownika silnika z pinologią żebym mógł sprawdzić kable dochodzące od czujnika ciśnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 a sprawdź może masz przelew niesprawny, tam chyba na końcu listwy jest jakiś zawór przelewowy, może jest niesprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie mogę go odkręcić może pokaż jak on wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Mialem podobny przypadek, zgasl nagle i bez mozliwisci odpalenia. Przyczyna byly pekniete przewody idace od czujnika polozenia walu pekniete w glownej wiazce nad pokrywa zaworow bo tam dochodzilo ich przegrzania, rozpruj czesc wiazki i zobaczysz w jakim stanie jest izolacja tych przewodow,tam gdzie izolacja jest sztywna tam przewaznie przewod peka, idz po przewodzie od czujnika polozenia walu ( z prawej strony silnika tuz za laczeniem skrzyni z silnikiem od strony chlodnicy).Do cisnienia na szynie - jakby bylo za male to bys nie odpalil - nie ten trop.Powodzenia Edytowane 13 Września 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 czujnik położenia wału wymieniłem i na kablach do czujnika pokazuje mi 2,5 v jeśli weżme jeden do kabla od czujnika drugi do masy aku Samochód ma chęć zapalić łapie ale nie odpala czy to napewno coś we wiązce od czujnik położenia wału ? Sprawdziłem kable i przejście wszystko jest ok wiązka jest cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 może to coś ci pomoże http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2003_11/type_64/fuel_and_engine_control/fuel_strainer_and_fuel_hose/illustration_2/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A jezeli sprawdzone to OK, drugi watek:zatkany przewod przelewowy paliwa do zbiornika, znajdz go i przedmuchaj, zatkany robi podcisnienie w zbiorniku i cofa paliwo po wylaczeniu kluczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Mam pytanie czy ściety klin od koła na wałku rozrządu bądż przestawiony rozrząd może mieć takie objawy że auto łapie ale nie może zapalić Bo wymieniałem rozrząd i w ciągu 5 dni zaczęły powstawać problemy z odpaleniem nie zapalał na dotyk tylko po przekręceniu parę razy rozrusznikiem a już pod koniec miał naprawdę ciężko potem raz odpalić na dotyk raz nie jak chciał a teraz w ogóle nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Pewnie że tak, posprawdzaj czy wszystko jest dobrze poustawiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Sprawdziłem wszystko jest w porządku rozrząd jest dobrze ustawiony już teraz sam nie wiem co może być nie tak :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 a ten temat wysokiego ciśnienia na listwie załatwiłeś? u mnie przy rozruchu na listwie jest 300bar, na wolnych obrotach mam 260-275bar (wczoraj sprawdzałem). Może komputer przymyka zawór na pompie i podaje za mało paliwa na listwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adan199518 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Sprawdziłem podmieniłem go nie wiem przysło mi na myśl bo w nissanie zbliża mi się wymiana oleju może jest jakiś service który blokuje zapłon po kilkudziesięciu kilometrach To znaczy podmieniłem czujnik na listwie Podejrzewam też że te ciśnienie 2000bar to z powodu odłączenia kostki od czujnika teraz nie pokazuje żadnych błędów od jakiegoś czasu ciężko palił mogło się coś dostać do rurki przelewowej ? Mam pytanie czy w tej primerce jest pompka paliwa w baku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 może spróbuj wspomóc odpalanie jakimś samostartem, bo gdzieś pisałeś że próbuje odpalić ale nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin323 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobny problem - auto nagle zgasło (podczas jazdy) i nie odpala, świeci się czerwony silnik, a na kompie wyszedł błąd "czujnik wysokiego ciśnienia na listwie". Został on wymieniony na inny autko na kilka minut zapaliło (chodzilo na wolnych obrotach) po czym po dodaniu delikatnie gazu zgasło. Po tej operacji (po wymianie na inny czujnik i na dwóch innych) nie odpala-kręci i czasem ma ochotę zaskoczyć i nic z tego (może odpali jak będzie zimne). Na razie primerka odwieziona na lawecie do mechanika. Co mam dalej robić? Dodam, że stało się to po wyjeżdżeniu paliwa do rezerwy i zatankowaniu (przejechałem po zatankowaniu 2 km i auto zgasło). Zatankowałem ON Ultimate - sprawdziłem organoleptycznie i na stacji gdzie tankowałem też więc to nie nie zatankowana benzyna. Na chrzczoną ropę też to nie wygląda. Jestem uziemiony i nie wiem co robić/czekam na diagnozę mechanika. Liczę na Wasze rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 a jakie jest ciśnienie na listwie przy próbie rozruchu?, może zamuliłeś filtr paliwa, albo gdzieś coś się przytkało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin323 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Od filtra mają teraz zacząć. Jakbym chciał żeby to był tylko do wymiany filtr . Ale miał być tylko wg kompa czujnik na listwie... a auto stoi. Do tankowania podjechałem na zaświeconej (przez kilka km) rezerwie-nie było stacji na autostradzie-i może coś zassało. Winowajca znaleziony i wymieniony. To czujnik na pompie wtryskowej. Winowajca znaleziony i wymieniony. To czujnik na pompie wtryskowej. Edytowane 28 Lutego 2016 przez marcin323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgadza się kolego, miałem to samo, po wymianie "regulatora ciśnienia paliwa" na pompie wszystko wróciło do normy i auto odpala na dotyk. dla świętego spokoju wymieniłem także filtr paliwa. ehh szkoda że nie było mnie przez tydzień na forum, od razu napisałbym Ci żebyś wymienił ten regulator obyłoby się bez lawety i mechanika bo wymiana tego jest dziecinnie prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin323 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgadza się kolego, miałem to samo, po wymianie "regulatora ciśnienia paliwa" na pompie wszystko wróciło do normy i auto odpala na dotyk. dla świętego spokoju wymieniłem także filtr paliwa. ehh szkoda że nie było mnie przez tydzień na forum, od razu napisałbym Ci żebyś wymienił ten regulator obyłoby się bez lawety i mechanika bo wymiana tego jest dziecinnie prosta Teraz to wiem. Dwie śrubki i gotowe. Mechanik zakupiony czujnik najpierw umył ultradźwiękowo i dał na niego gwarancję. Na razie jeżdżę zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.