Fergul11 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ja mam tak gdy jest zimny , przytrzymanie na półsprzęgle powoduje straszne drgania i szarpanie , po 2-3 kilometrach zanika taki objaw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorij0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Panowie, wczoraj mojej żonie (na szczęście blisko domu) zablokowała się skrzynia biegów... Drąga nie dało się wepchnąć w żaden bieg, nie pomogło gaszenie odpalanie, kręcenie kołami, przepychanie samochodu. Tak więc wczoraj w nocy przyjechała po niego laweta i samochodzik pojechał do serwisu. Przebieg około 9000km. Nadmienię że wcześniej żadne problemy z haczeniem skrzyni nie występowały. Dobrze że nie wydarzyło się to w Luksemburgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Bo te kobiety myślą, że jak już złapią tego drąga, to szarpać trzeba z całej siły. A to przecież trzeba delikatnie, z wyczuciem. Czekamy więc na relację Grigoriju cóż tam z tym drągiem serwis uradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorij0 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Serwis póki co stwierdził że nic nie haczy i nic się nie dzieje... może w czasie transportu jakieś cięgło się odhaczyło i teraz będzie awantura, że samochód został wysłany do serwisu bez powodu... :/ Cóż mam kilku świadków - mogę się sądzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0102 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 No to ja chyba będę musiał wskazać usterkę.Od kilku dni nie mogę ruszyć (rozgrzanym samochodem) płynnie,z postoju,świateł ect.Zawsze jest to drżenie, mniej lub więcej silne.Drganie ąż przenosi się na budę. Od około tygodnia mam to samo, jak auto jest rozgrzane ciężko jest ruszyć płynnie bez drgań, w piątek mam przegląd na 40tyś ciekaw jestem co mi powiedzą w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Czekam z niecierpliwością na efekt wizyty...Oby nie zadziałało prawo Murphiego! "jak się coś pieprzy,to przy kontroli się polepszy a nie spieprzy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ja mam tak gdy jest zimny , przytrzymanie na półsprzęgle powoduje straszne drgania i szarpanie , po 2-3 kilometrach zanika taki objaw . Od jakiegoś czasu mam tak też Note - ale mój samochód ma ponad 5 lat. Zauważyłem, że dzieje się tak jak jest chłodno i wilgotno. Latem efekt praktycznie nie występuje. Obstawiam, że na docisku skrapla się rosa, która powoduje, że sprzęgło podszarpuje na "mokrym" docisku. Kilometr, dwa i problem znika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ranger , wróciłeś mi wiarę w nissana , już zastanawiałem się ....."może sprzęgło wymienić ,bo padnie w najmniej odpowiednim momencie ?" , ale fakt jest to możliwe z tą rosą / zawilgoceniem . 3-4 zmiany biegów i przechodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Muszę też przyznać, że wcześniej tego nie było lub było nie zauważalne. Zatem jakiś objaw zużycia to pewnie też jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorij0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Niestety problem ze zmianą biegów nadal występuje, nie doszło jeszcze do całkowitego zablokowania ale sam tego doświadczyłem przy zmianie biegów z 1. na 2., tak jakby jakieś cięgno się blokowało, bo raczej to nie jest związane ze skrzynią biegów. Coś panowie w Nissanie spieprzyli i teraz daje efekt haczenia, no cóż trzeba będzie się wybrać ponownie do serwisu... Ktoś wie może jak jest przekazywany ruch z drążka zmiany biegów do skrzyni? Pogoda nie sprzyja leżeniu pod autem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 nie wiem napewno jak w 1.6, dci ale zapewne linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Niestety problem ze zmianą biegów nadal występuje, nie doszło jeszcze do całkowitego zablokowania ale sam tego doświadczyłem przy zmianie biegów z 1. na 2., tak jakby jakieś cięgno się blokowało, bo raczej to nie jest związane ze skrzynią biegów. Coś panowie w Nissanie spieprzyli i teraz daje efekt haczenia, no cóż trzeba będzie się wybrać ponownie do serwisu... Ktoś wie może jak jest przekazywany ruch z drążka zmiany biegów do skrzyni? Pogoda nie sprzyja leżeniu pod autem... U mnie haczenie z 1 na 2 też występuje.Zgłaszałem problem,ale jakoś się to rozeszło.teraz jest zimniej i problem coraz bardziej zauważalny.Może to problem z olejem??? W Note też skrzynia jakoś tak ciężej chodziła,a jak się zmieniło olej na wiadomy (Elf) z niewiadomego (made in Nissan),to róznica zaraz była odczuwalna. Co do sposobu zmiany biegów to w 1.2 występują linki.Nie musisz leżeć pod autem bo z góry dojdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Jacku ,tak na marginesie,dla nissana oleum robi właśnie koncern ELF/TOTAL . Tylko "flaszki" i cena inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wiem,tylko chodziło mi o wskazanie No name z pierwszego montażu.Nigdzie nie jest marka oleju wymieniona z nazwy. Niemniej jednak,Tak jak pisałem,różnica po wymianie w Note była od razu zauważalna na plus. W Qqłce jest w skrzynce(powinien być przynajmniej) 80W90 GL-5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorij0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Skoro problem występuje i u innych to znaczy że coś jest na rzeczy... Nie sądzę żeby to była przyczyna wewnątrz skrzyni, znajomy mechanik twierdzi że to dość powszechne w nowych samochodach, mechanizm mały, biegów dużo i jeśli coś jest niedokładnie spasowane albo ktoś "na skróty" biegi zmienia to dźwigienki potrafią się przyblokować. Z rozumiał bym jednak gdyby był problem np po przerzuceniu z 2 na 3. bieg. Ale 1 i 2ka chodzą pewnie na jednej lince i teoretycznie nie powinna się ona blokować. No nic, zajrzę do tego mechanizmu - kiedyś regulowałem wodziki biegów w w124, montowałem też blokadę skrzyni biegów, ale tu zapewne jest o zupełnie inna śpiewka :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 U mnie też czsami haczy z 1 na 2 lub z 3 na 2. Jakieś feler musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 U n mnie haczy z 2 na 3 drążek muszę przesunąć bardziej w prawo, wcześniej tego nie było ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorij0 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Niestety problem dalej się pojawia, problem zgłoszony już kolejny raz serwisowi i kolejny raz serwis nic nie potrafi stwierdzić. Przejeżdżają 100m dookola serwisu i stwierdzają że wszystko jest ok... Niestety nie jest, raz na jakiś czas biegi haczą, nawet przy wyrzucaniu biegu potrafi zgrzytać. Jak sądzę jest to związane jednak z jakąś wadą w skrzyni albo coś jest z napędem 4x4 - może automatyka nie rozpina tylnej osi? Cóż, skoro serwis nie chce się tym zająć to będziemy czekać aż się samo rozpier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Taka wskazówka W temacie skrzyni biegów pytajcie w ASO o kampanię serwisową z września tego roku. Jest biuletyn na naprawę J11 prod: 1.11.2014 do 15.04.2015 dla QQ2 którym odłącza się cięgno na 1,3 lub 5 biegu. Niestety problem dalej się pojawia, problem zgłoszony już kolejny raz serwisowi i kolejny raz serwis nic nie potrafi stwierdzić. Przejeżdżają 100m dookola serwisu i stwierdzają że wszystko jest ok... Niestety nie jest, raz na jakiś czas biegi haczą, nawet przy wyrzucaniu biegu potrafi zgrzytać. Jak sądzę jest to związane jednak z jakąś wadą w skrzyni albo coś jest z napędem 4x4 - może automatyka nie rozpina tylnej osi? Cóż, skoro serwis nie chce się tym zająć to będziemy czekać aż się samo rozpier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturdj Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Witam. Dziś niestety moje fura pojechała na lawecie do serwisu. W grudniu kupiony ledwo 3600km najeżdżone, do dnia dzisiejszego wszystko chodziło jak w zegarku, aż do momentu gdzie zatrzymałem się na światłach i nie byłem w stanie już wrzucić biegu... drążek zaczął błądzić, jedynie z dwójki szło ruszyć i na tym koniec, trochę mnie to przeraża że w nowym do takich sytuacji dochodzi. W przyszłym tygodniu zapewne będzie diagnoza, póki co chwilowo Toyotę Auris testuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.