majki_wi Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Witam mam mały problem z Tinka 2.2 di mianowicie jak przyspieszam ostro 1,2,3 normalnie ładnie ciągnie a na 4 biegu przy przyśpieszaniu delikatnie szarpie co może być przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Sprzęgło ślizga...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 no właśnie jak jest duża wilgoć na dworku zaczyna się ślizgać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 A na piątym też szarpie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 no właśnie nie na 5 nie szarpie tylko na 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 To nie sprzęgło. Objawy ślizgającej tarczy --> im wyższy bieg tym bardziej szarpie przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 To szarpanie to taka jakby "czkawka"?Może wystarczy wyczyścić przepływomierz + wymienić filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 To nie sprzęgło. Objawy ślizgającej tarczy --> im wyższy bieg tym bardziej szarpie przy przyspieszaniu. A u Ciebie też szarpie? Wątpię. w twoim wrzucisz z 2 na 5 i będzie śmigał i w fotel też wciśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 A u Ciebie też szarpie? Wątpię. w twoim wrzucisz z 2 na 5 i będzie śmigał i w fotel też wciśnie. Przerabiałem temat ślizgającej tarczy w innym aucie. A powodem było zachlapanie tarczy olejem z "puszczającego" simmeringa przy wale korbowym. Tak jak pisałem, im wyższy bieg tym bardziej ślizga, odczuwane jako szarpanie. I obroty wyższe nie proporcjonalne do prędkości. W tym wypadku tylko na czwórce, ale przepływka imo nie ma nic z tym wspólnego. Dałaby znać na każdym biegu... Mirek, jak przycisnę to łzy lecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Wiem, że "łzy lecą". Są doznania i przyjemności jak w fotel wciska (i to diesel). Jak naprawię, to żal mi będzie się z nią rozstać - nie wiem jeszcze kiedy, ale ustalenia ciche w rodzinie już są- i nawet zmiana marki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 18 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 co do do mojego czwartego biegu to właśnie tak jak by rzeczywiście bardziej wygląda w odczuciu na ślizganie sprzęgła możne i tak być że gdzieś zaczyna olej puszczać i idzie na tarcze sprzęgła.... kurde szykuje się wydatek.... no i jest to tylko na 4 biegu już na 5 jest normalnie ale tak samo jest szarpanie gdy jest duża wilgoć na dworze jak kilka dni popada to na zimnym silniku szarpie czy dokładnie ślizga się sprzęgło nawet na jedynce jak na parkingu ruszam ale tylko na początku później już jest normalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.