kostek_kk Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Dziwne ale prawdziwe Mam pytanie, może ktoś miał taki przypadek. Ostatnio pojeździliśmy trochę w terenie, na koniec pobawiliśmy sie w dużej piaskownicy (ludzie na dziko piasek kopią) i gdy po kilku skokach terranem zauważyłem, że kierownicę mam przekręconą o niecałe pół obrotu w prawo a auto jedzie prosto. Pomyślałem sobie coś urwałem lecz nic nie stuka, nie skrzypi wszystko normalnie. Na kanale od spodu wszystko w porządku, auto jeździ i nic się nie dzieje tylko to że kierownica skręcona. Co to mogło się stać? Może kierownica na frezach się przestawiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Końcówki drążków proste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wspornik skrzywiony, zbieżność do zrobienia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dziwne ale prawdziwe Mam pytanie, może ktoś miał taki przypadek. Ostatnio pojeździliśmy trochę w terenie, na koniec pobawiliśmy sie w dużej piaskownicy (ludzie na dziko piasek kopią) i gdy po kilku skokach terranem zauważyłem, że kierownicę mam przekręconą o niecałe pół obrotu w prawo a auto jedzie prosto. Pomyślałem sobie coś urwałem lecz nic nie stuka, nie skrzypi wszystko normalnie. Na kanale od spodu wszystko w porządku, auto jeździ i nic się nie dzieje tylko to że kierownica skręcona. Co to mogło się stać? Może kierownica na frezach się przestawiła? no niestety po kilku wyskokach tyrranem, trzeba robić zbieżność. Końcówki drążków się podginają i kierownica idzie bokiem. zazwyczaj wymieniam wszystkie końcówki drążków 4 razy w roku, do tego drążek środkowy raz w roku też trzeba wymienić i wspornik drążka. to są części eksploatacyjne które w terenie siadają najczęściej a i jeszcze górne sworznie często siadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek_kk Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Byłem na stacji diagnostycznej zbierzność ok drążki końcówki ok przejrzał całe zawieszenie ok, u mechanika zdjąłem kierownicę niby też ok. maglownica sucha dziwne, niby końcówki drżżków do wymiany ale jak to ujął diagnosta na spokojnie i to nie ich wina, chwilę pojeżdzę może coś wyjdzie a jak nie to wymienię końcówki i na drążkach kółko ustawie nic nie wymyśli innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 A wspornik cały prosty? Coś musiało pójść jak ster wykrzywiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek_kk Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 no sprawdziliśmy ponownie wspornik - prosty chodzi jak należy(rok temu wymieniony na nowy), jest jeszcze jedna możliwość jak pisałem wcześniej zdjąłem kierownicę i sprawdziłem frezy na kierownicy z tym, że nie dokońca odkręciliśmy śrubę ale kierownica była tak osadzona, że nie dało się jej wyjąć może tam się przekręciła i zapiekła??? pytanie czy jeśli tam się przekręciła to jak ją zdejmę jakimś ściągaczem czy potem ją ponownie zamontuję??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Nie szukałbym przyczyny na wieloklinie kierownicy ewentualnie na wieloklinie drążka kierownicy przed maglem.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Sprawdź poduszki budy, piszesz, że stało się to po skokach, może buda siadła Ci niżej i przestawiło kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Albo na łączniku gumowym, drążka który idzie od kierownicy do przekładni. Ale ja bym stawiał na końcówki drążków. one lekko się podegną i już się dzieją takie rzeczy. Jak dał byś radę to zrób zdjęcia wspornika, i końcówek drążków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Problem moze byc tez z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Jak dla mnie to wspornik jest krzywy! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zdjęcie 2 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Dokładnie jak musisz odstaje na zdjęciu w górnej części jest, szczelina między tulejką a obudową stawiam na wspornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Tak jak eksperci mówią, według mnie też wspornik krzywy. Sorki za spaskudzone zdjęcie ale obrabiałem je w notatniku na telefonie. Edytowane 22 Września 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek_kk Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 a więc jutro dokładnie się temu przyjrzymy czy to na pewno wspornik a czy jest opcja sprawdzenia czy to na pewno on??? spróbujemy podnieść przód na luźnych kołach przednich i nim ruszyć może coś się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Nie kombinuj wymień wspornik, to nie jest drogie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Zbij drążek i sprawdź na luźnym wsporniku Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf_87 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Zbij drążek i sprawdź na luźnym wsporniku Obalę waszą tezę też tak miałem na sztywnym moście. Kierownica potrafi przestawić się na wieloklinie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 film nie dotyczy co prawda wspornika ale normalnie kręcisz kierownica z włączonym silnikiem i widać co się dzieje, koła muszą stać na ziemi żeby miały opór, bez oporu luzy sie nie ujawnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Trochę dziwna ta twoja teza musiałeś mieć coś luźne albo ci nie siadło bo jeszcze nie spotkałem takiego przypadku żeby coś przeskoczyło na wieloklinie kiery prawidłowo zamocowanej a jeżdrzę już kilkanaście lat. Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Cześć, Mam dokładnie tak samo jak kolega Kostek_kk. Po paru skokach kiera obrócona o 1/4 obrotu w prawo... Mówicie, że zacząć od wspornika? Mechanik twierdzi, że wszystko ok w zawiasie... No i posprawdzałem wtko sam. Jednak wspornik drążka kierowniczego mam dupniety. Troszkę się przeprofilował ;-) Czy po wymianie na nowy konieczna będzie regulacja zbieżności i geometrii? Jakiej marki wspornik kupić, żeby nie przepłacać i żeby wyyrzymało odrobinę? Co sądzicie o Blueprint? Edytowane 6 Czerwca 2016 przez NovyGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Wszystkie sà siebie warte dopuki nie zrobisz osłony problem będzie powracał Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No pewnie tak. . A masz może jakieś zwymiarowane rysunki do tej osłony? Chciałbym podrzucić gościowi od metalu żeby mi coś takiego zmotał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGI82 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Witam szanowne grono. Ja mam pytanie w temacie ale troche z innej strony. Czy ten wspornik z angola pasuje do europejczyka chodzi o to czy jest tylko jedno położenie ramienia czy mozna je przestawiać o 180stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 wspornik z anglika nie będzie pasował do europejczyka bo po obróceniu ramienia nie ma możliwości przykręcenia go do ramy płaską stroną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.