Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dławienie się silnika powyżej 2,5 tys. obrotów


Relko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Szukałem na forum, nie znalazłem takiego tematu więc pytam.

 

(Oczywiście mogłem nie szukać zbyt dokłdanie, dlatego będę wdzięczny za link).

 

Moja navara to D40 2.5 dci 174 KM

 

Sprawa wygląda następująco: Po osiągnięciu więcej niż  ok. 2,5 tysiąca obrotów, zwłaszcza na 5 i 6 biegu, auto zaczyna się dusić. Muszę spuścić trochę z gazu, aby normalnie zaczął funkcjonować. Jednak gdy przyspieszam znowu zaczyna go dusić, szarpie autem i nie przyspiesza.

 

Spotkał się ktoś może z takim problemem? Znajomy twierdzi, że to problem z filtrem cząstek stałych. Może to być to?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mnie kiedyś w passacie tdi tak zapchało filtr iz 2tys obr było problemem osiągnąć i stało sie to nagle....3 dni kombinowałem w koncu zerknąłem do filtra bo miał tylko 50tys nalatane i zonk! a raczej hurra bo był to strzał w 10!

po wymianie filtra autko ożyło... W golfie gti 1.8 benzyna kumpel tez kiedys podjechał bo auto przestało ciągnąc, okazało się iz filtr zatkany.... Oczywiście przyczyn moze być kilka, nowy filtr paliwa i powietrza to podstawa przy szukaniu takich usterek. 

W pathu nie ma nastawnika ani wtrysku sterującego....panowie to nie ten typ diesla...Są inne fajne rzeczy jak zawór na listwie czy czujnik cisnienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...