Relko Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Witam, Szukałem na forum, nie znalazłem takiego tematu więc pytam. (Oczywiście mogłem nie szukać zbyt dokłdanie, dlatego będę wdzięczny za link). Moja navara to D40 2.5 dci 174 KM Sprawa wygląda następująco: Po osiągnięciu więcej niż ok. 2,5 tysiąca obrotów, zwłaszcza na 5 i 6 biegu, auto zaczyna się dusić. Muszę spuścić trochę z gazu, aby normalnie zaczął funkcjonować. Jednak gdy przyspieszam znowu zaczyna go dusić, szarpie autem i nie przyspiesza. Spotkał się ktoś może z takim problemem? Znajomy twierdzi, że to problem z filtrem cząstek stałych. Może to być to? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymion620 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Stawiam na DPF zaphany .podobny przypadek miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Relko Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Czyli już niepierwsza taka diagnoza. Dzięki wielkie za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ratynars Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Ja to bardziej bym stawiał na nastawnik lub wtrysk sterujacy tez mi się kiedyś dławiło i właśnie miałem problem z wtryskiem sterującym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery112 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Witam Ja tak miałem jak zapomniałem wymienić filtr paliwa . Przejechałem na jednym filtrze 120tys . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Mnie kiedyś w passacie tdi tak zapchało filtr iz 2tys obr było problemem osiągnąć i stało sie to nagle....3 dni kombinowałem w koncu zerknąłem do filtra bo miał tylko 50tys nalatane i zonk! a raczej hurra bo był to strzał w 10! po wymianie filtra autko ożyło... W golfie gti 1.8 benzyna kumpel tez kiedys podjechał bo auto przestało ciągnąc, okazało się iz filtr zatkany.... Oczywiście przyczyn moze być kilka, nowy filtr paliwa i powietrza to podstawa przy szukaniu takich usterek. W pathu nie ma nastawnika ani wtrysku sterującego....panowie to nie ten typ diesla...Są inne fajne rzeczy jak zawór na listwie czy czujnik cisnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.