Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Y60 CIĘŻKIE ODPALANIE


szop1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim parchem :D jest bardzo poczciwy w terenie i wogulę :D:D:D   ale ostatnio nie chce mi odpalać , świece ma nowe wszystkie , podłączone pod guzik żebym mół sobie je sam grzać zawory nie były jeszcze sprawdzane ani ustawiane , kąt wtrysku był przestawiany na pompie i też zwiekszana dawka paliwa jednocześnie :D ale :D gdy jak już zwiekszyłem dawkę paliwa to miał tak obrotów kolo 1000  to jadąc ciężko mu schodziły obroty  i , raz na jakiś czas łapał jakieś lewe obroty na okolo 3000 :D dziwne co :D dlatego pompa poszła na swoje standardowe ustawienie i śrubka jest skręcona tak aby miał na rozgrzanym silniku kolo 800 ,     gdzie jest problem bo już trochę walcze z nim i nie wiem co mam wymienić :D:D   ps silnik ma dobrą kompresje bo byla wymieniana głowica na mocniejszą  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym radził dobrze pompę sprawdzić, a przy okazji co to znaczy że głowica wymieniona na mocniejszą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymieniałeś sam świece i wtryski sprawdz czy na listwie niepopekały ci izolatorki ten temat sam przerabiałem były takie same objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyleć na Iceland to tutaj taką dostaniesz tylko że trzeba się liczyć że cena będzie wysoka :D


Jeśli wymieniałeś sam świece i wtryski sprawdz czy na listwie niepopekały ci izolatorki ten temat sam przerabiałem były takie same objawy

dzięki panie :D sprawdze to 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 świece ma nowe wszystkie , podłączone pod guzik żebym mół sobie je sam grzać

 

 

masz grzanie tylko z guzika, czy układ jest oryginalny z dwoma przekaźnikami i sterownikiem i dodatkowo guzik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szop1983: W parchu są 2 moduły grzania świec - jeden masz na guzik i to rozgrzewa świece aby silnik odpalił - drugi zestaw jest do tego aby grzać gdy silnik jest jeszcze zimny - i tutaj bym szukał problemu 

Chyba że jestem w błędzie i ktoś z kolegów mnie poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak

sterownik świec żarowych

t2531530_sterownik.jpg

dwa przekaźniki

t2531531_przekaaoniki.jpg

plus do tego świece żarowe na cylindry 1,2,3 oznaczenie NGK CZ51, świece żarowe na cylindry 4,5,6 oznaczenie NGK CX51 lub zamienniki

tak jest w oryginale

po przekręceniu kluczyka czekamy aż pyknie pierwszy przekaźnik i wtedy odpalamy

po uruchomieniu silnika załącza się dogrzewanie świec

świece są dogrzewane przez około 10 minut, dopóki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury, dogrzewanie rozłącza się również po przekroczeniu około 2000 obrotów, nawet jeśli silnik jest zimny

jeżeli wszystko jest sprawne ten układ na prawdę działa bardzo dobrze w takiej formie jaką wymyślił Nissan i nie potrzebuje żadnych tajemniczych guzików rodem z garażu "pana Czesia"

amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...