NOmaro Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Witam. Dlaczego podzczas zmiany biegów terenowych czy to 4h czy 4L jest najpierw zgrzyt i dopiero zazębienie?. Obojętne czy to w położeniu P czy N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Bo robi się to przy zatrzymanym samochodzie. Zwłaszcza w przypadku 4L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 W sumie N-eutral czy P-arking to auto i tak stoi w miejscu W reduktorze chyba nie występuje nic w rodzaju "sprzęgła" żeby płynnie przejść z jednego trybu w drugi Tak jak pisze Hubert: włączanie/wyłączanie 4L - koła muszą stać w miejscu może ktoś wcześniej o tym zapominał ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Auto stoi mimo tego jest zgrzytnięcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 A olej w reduktorze sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Olej jest. Może z 1 cm poniżej poziomu korka rewizyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 A wajcha reduktora nie lata na boki? Może się poluzowała na mocowaniu i nie "przekazuje" tego wciśnięcia w dół ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.