dancer95 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Witam, Zakupiłem niedawno Almerkę, jestem z niej zadowolony jednak ma kilka problemów które na bieżąco rozwiązuję. Jednym z nich jest nie działające sterowanie radiem z kierownicy. Rozebrałem kokpit, zajrzałem pod klapkę na dole kierownicy i z tego co widzę wisi wtyczka a kabla od tego po prostu nie ma. I oto nasuwa się pytanie, jak taki kabel wygląda ( może mógłby ktoś zrobić zdjęcie ) i gdzie to można zakupić? Z góry dziękuję za pomoc. By nie zakładać drugiego tematu wspomnę szybko o drugim problemie. Gdy odłączę kabel od przepływomierza samochodem nie da się jechać, dławi się , i nie gazuje normalnie. Z podłączonym jeździ normalnie. Problem polega na tym że podczas jazdy (przeważnie w korku) pojawiają się takie same objawy, tak jakby nagle przepływomierz sam się wyłączył. Muszę wtedy zjechać na bok zgasić silnik na kilka sekund i wszystko wraca do normy. Jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 No to masz problem. Bo kabla nie dostaniesz. Dlatego że jest on "nazwijmy" wkomponowany w kolumnę kierowniczą. Czyli wtyczka se sterownika jest bespośrednio podpinana do kolumny koło poduszki. Jeśli nie ma to znakiem tego kiera była wymieniana(ukrycie przebiegu lub po Dzwonie). Stąd i inne przypadłości mogą wynikać. Sprawdz elektronike na N.Consult!!! Masz aktywne AirBag-i Może masz zemulowany czujnik dzwona albo coś namodzone? Zdekoduj sobie Vin. I uzupełnij profil o jednostke/motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancer95 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Dzięki za odpowiedź. Consulta nie mam, trzeba będzie kogoś znaleźć w okolicy. Jeśli chodzi o kabel to może jednak gdzieś on jest tylko nie umiem go znaleźć, stąd przydałoby się zdjęcie jak to mniej więcej wygląda. A co powiesz o przepływce? Ściągnąłem serwisówkę i z tego co wyczytałem silnik przechodzi w tryb awaryjny i powyżej 2500 rpm odcina dopływ paliwa, i zgadza się to z objawami bo poniżej 2500 da się jakoś jechać. Czyli jak mówię przepływka jakby się wyłącza a silnik przechodzi w tryb awaryjny ? Z góry dzięki, zaraz uzupełnię informacje Dzisiaj dokonałem druzgoczącego odkrycia. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie mam wyjętej żaróweczki jakiejś czy czegoś od kontrolki check engine. Poniekąd miałem rację, tylko nie ma tam żaróweczek a przylutowane diody led, ta od check engine została brutalnie wyrwana przez kogoś. Tragedia jakaś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 dancer95 jak coś to znam elektronika Nismo(Łomianki), ma i Consult! Sam tego nie ogarniesz w takim razie. Pisz na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.