AP NxT Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam wszystkich - proszę o wyrozumiałość - jestem tu nowy. Mam mega problem z x trailem T31 2.0 DCi. Zacznę od tego, że problem pojawił się po szlifie (obróciło panewki). Mechanik, który robił szlif jest kozakiem, kilkukrotnie korzystałem z jego usług (do maszyn rolniczych i budowlanych) i robi to na prawdę świetnie więc jego jestem pewny. Po złożeniu, wstawieniu silnika i odpaleniu silnik przy 2000 - 2200 obr/min przerywa. Wygląda to jak odcięcie paliwa, ale od razu powraca na obroty. Aby się przebić w wyższe obroty należy zredukować bieg na niższy, przeciągnąć do 3000 obr i dopiero zapinać wyższy bieg, tak, aby przekroczył 2200 obr/min. Można tego dokonać również przy delikatnym, powolnym dodawaniu gazu - MASAKRA JAKAŚ! Co więcej, gdy silnik jest zimny to zaczyna szarpać już przy 1900obr, a gdy się rozgrzeje to szarpie od 2100 - 2200 i powyżej już jest ok - trzeba się przebić przez tę barierę. Podobno po złożeniu źle był ustawiony rozrząd - wymieniony na nowy. Czujnik położenia wału sprawdzany -ok. Auto było w serwisie - myślałem, że ich utłukę! Tumany i nic więcej. Komputer podpięli, błędów zero więc jest ok. Więcej nic nie pomogą. Kasa wzięta. Auto Szymczyk w Warszawie nieźle sobie radził z moim X ale również nie znalazł przyczyny. (Generalnie polecam ten warsztat - korzystam od lat i jestem zadowolony - nie mam pretensji po X). Może ktoś miał tego typu problem, może wiecie w czym rzecz, gdzie szukać itd.. Pomóżcie, bo ręce opadają Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Sprawdzałeś układ paliwowy? Wtryskiwacze? Pompę? Wygląda jakby paliwa brakowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AP NxT Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 No właśnie jak był w warsztacie to podobno wszystko sprawdzali co możliwe, natomiast zastanawiam się czy sprawdzali wtryskiwacze, a jeśli nawet, to na ile się do tego przyłożyli.. Z drugiej strony to dlaczego tylko przy tych konkretnych obrotach? Jest to jeden moment, w którym przerywa. Poniżej i powyżej tych obrotów (2100-2200) wszystko jest ok. Możecie polecić jakiś dobry warsztat w warszawie pod kontem sprawdzenia i ewentualnej naprawy wtryskiwaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.