Rafi Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Mam zamiar zregenerowac turbo ( głośno pracuje, rzuca troche olejem a ostatnio pojawił sie problem taki że na wyzszych obrotach powyżej 3 tys , jakby sie zacinała ) ale przed wydaniem kilku zł. posprawdzałem czujniki i zauwazyłem że po odpięciu kostek od zaworów podciśnienia nie zapalił się "check" . Czy ma tak byc czy raczej powinien sie zapalić? Nikt nie wie to ja Wam powiem z tego co powiedział mechanior to akurat w tym przypadku nie pali się. Na kompie 0 błędów oprócz nie do końca dobrze pracującego EGR tzn mechanior stwierdził że jest przypchany . Ogólnie zalecenia są takie aby wyczyścić zawór ,bądź wymienić na nowy , wyciąć katalizator o ile jest a turba na razie nie ruszać , hmm . Ktoś wycinał to ustrojstwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Z tego co wiem to czyzero di nie posiada dpf-a, zapieczony egr i zmienna geometria turbiny to możliwe usterki.Nowy egr kosztuje majątek, taniej uruchomić ten co masz a w ostateczności zaślepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Winowajcą był czujnik biegu jałowego w skrzyni biegów , nowy kosztuje 450 zł ale zostało zrobione jakies diabelskie obejscie i kasa została w kieszeni (przynajmniej na chwilę obecną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.