Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik. Zawór podciśnienia i turbina 3.0 di


Rafi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar zregenerowac turbo ( głośno pracuje, rzuca troche  olejem a ostatnio pojawił sie  problem taki że na wyzszych obrotach powyżej 3 tys , jakby sie  zacinała ) ale przed wydaniem kilku zł. posprawdzałem czujniki i zauwazyłem  że  po odpięciu kostek od zaworów podciśnienia  nie zapalił  się "check" .  Czy ma tak byc czy raczej powinien sie  zapalić?


Nikt nie wie to ja Wam powiem :) z tego co powiedział mechanior to akurat w tym przypadku nie pali się. Na kompie 0 błędów oprócz  nie do końca dobrze pracującego EGR tzn mechanior stwierdził że jest przypchany . Ogólnie zalecenia są takie aby wyczyścić  zawór ,bądź wymienić na nowy , wyciąć katalizator o ile jest a turba na razie nie   ruszać , hmm . Ktoś wycinał to ustrojstwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to czyzero di nie posiada dpf-a, zapieczony egr i zmienna geometria turbiny to możliwe usterki.Nowy egr kosztuje majątek, taniej uruchomić ten co masz a w ostateczności zaślepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winowajcą był czujnik biegu jałowego w skrzyni biegów , nowy kosztuje 450 zł ale zostało zrobione jakies diabelskie obejscie i kasa została w kieszeni  (przynajmniej na chwilę obecną) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...