amnesia Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam jako, że kupiłem już 3 komplet wycieraczek na przestrzeni bodajże 4 miesięcy jestem już lekko podirytowany. Aktualnie mam założone Heyner hybrid i generalnie jestem z nich zadowolony bo najmniej daje się we znaki. Sprawa wygląda tak, że jakiej firmy wycieraczek bym nie założył zawsze od strony kierowcy po paru dniach od założenia zaczyna ona przeskakiwać piszcząc przy tym i zostawiając smugi. Zauważyłem że w miejscu zaczepu wycieraczki do ramienia występuje lekki luz przez co można nią lekko poruszać góra dół. Obstawiam, że to właśnie jest przyczyną problemu ale nie wiem jak skasować ten luz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 1. Sprawdź stan zawiasu i spręzyny dociskowej i nasmaruj je. 2. Nie myj/spłukuj szyb na myjniach ręcznych "karcher". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amnesia Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Wydaje mi się, że problem bardziej leży gdzieś tutaj (zaznaczony na czerwono) bo tutaj występuje ten luz, przez co wycieraczka źle dolega do szyby A w jaki sposób sprawdzić sprężynę, bo ostatnio jak na nią patrzyłem to wyglądała normalnie Edytowane 8 Października 2015 przez amnesia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Jak zdejmiesz pióro i położysz delikatnie ramię na szybie to powinno w miarę do niej dociskać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Jak zdejmiesz pióro i położysz delikatnie ramię na szybie to powinno w miarę do niej dociskać. Jak najbardziej, tyle że nie w miarę a solidnie dociskać i przylegać równolegle do szyby, to cały problem skaczących i w większości przypadków, czasami to wina jakości gumy, skrzypienia wycieraczek. Jeśli końcówka wycieraczki położona delikatnie, uważaj by Ci się nie wyśliznęła z ręki bo stłuczesz szybę, na szybie nie będzie przylegała do niej równolegle to trzeba włożyć w ucho które tworzy końcówka śrubokręt lub jakiś klucz czy pręt i przegiąć całą końcówkę w stronę przeciwną do odchyłu by ów odchył zlikwidować. Pióro wycieraczki powinno prostopadle dociskać do szyby a wówczas sama końcówka w zależności od strony w którą się przesuwa skosi się samoczynnie zgarniając wodę. jeśli będzie pod kątem będzie, pod oporem tarcia, podskakiwać itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Być może sworzeń się już wyrobił... i dlatego pióro skrzypi ( bo nie ma odpowiedniego docisku do szyby) oraz ma "funkcję" przeskakiwania ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amnesia Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Sprawdzę wpierw sposób kolegi Testera O jaki sworzeń chodzi Skyller? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Sworzeń ,na którym mocowane jest ramię wycieraczki . Na podszybiu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Może być i wyrobiony sworzeń, a to by znaczyło że ramię nie było dobrze dokręcone, tyle ze przy wyrobionym sworzniu powinna być widoczna nierówna praca tego ramienia w sensie braku pracy w zakresie jej działania na szybie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Niekoniecznie... z biegiem lat wyrabia się ten plastik i ramię dostaje luzu . Aby sprawdzić czy skrzypienie pochodzi od sworznia / nasady ramienia czy też winne jest samo pióro wycieraczki - najprostszym sposobem jest unieść ramiona wycieraczek w górę i włączyć. je . Jeśli będzie slychać skrzypienie - do roboty są sworznie. To przeskakiwanie mnie zastanawia...czy aby dobrze założone jest samo pióro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.