Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ogrzewanie


seebik86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Co moze byc przyczyna auto gdy stoi ogrzewanie dziala ale jadac juz jakies odcinek plynnie przestaje wiać cieple powietrze leci zimne ale jak dodam ostro gazu leci znowy cieple.jak zatrzymam sie na postoju i dodam gazu wieje znowy gorace.

Co moze byc przyczyna?zapowierzony uklad?jak sie odpowietrza?


moze byc tez wadliwy termostat??i jak go przegonie wydaje mi sie ze wywala troszke plynu zbiorniczkiem wyrownawczym.Plyn pod korkiem w chlodnicy jest korek nowy.


jak odpowietrzyc murano??????moze od tego zaczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z przyczyn opisywanych przez Ciebie objawów, może być za mała ilość płynu w silniku, skoro masz go w zbiorniczku więc prawdopodobnie masz zapowietrzony układ  

 

odpowietrz układ chłodzenia i wtedy napisz czy coś pomogło  

 

 

info odpowietrzania znajdziesz na forum 

Edytowane przez Kazik_R52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powąchaj czy płyn nie śmierdzi gazem, wyłącz instalację (wyjmij bezpiecznik) i wyłącz reduktor z obiegu. zobacz jak wtedy będzie, możesz też spróbować tylko  z wyjętym  samym bezpiecznikiem pojeździć na PB 

układ powinien się sam odpowietrzyć nie masz żadnych korków na węzach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.zobacze jak mowisz.moze przelacze na benzyne i pojezdze.

Sprawdzilem waz idacy od silnika do gornej czesci chlodnicy jest nabrzmialy.jak mu wdepne w gaz ogrzewanie jest az parzy jak jade stala predkoscia wieje zimnem.plyn w zbiorniczku jest i w chlodnicy tez pod korek.w oleju nie ms oznak wody badz spalin.moze chlodnica przypchana?jak go pogonie wyrzuca plyn zbiorniczkiem ale nie duzo.

Wlacza sie tez wiatrak ale temperatura na wskazniku na 1/4 wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki juz wiem wszystko.moze to jego wina.


teraz troszke podubalem i powiem tak jak byla ta gumka na korku od chlodnicy waz idacy do chlodnicy u gory nabrzmialy jak ja zdiolem juz weze ok ale jak go przegonie troszke szybciej pojade wywala z chlodnicy do zbiorniczka i w chlodnicy trzeba dola z 0,7 L.odkrylem tez ze moze  byc syf w ukladzie bo poprzedni wlacsiciel dowalil proszku do latania chlodnic.


moze ktos cos doradzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dlaczego dosypał proszku do łatania chłodnic. Przeciekała pompa wody czy już sama chłodnica lała? To trzeba ustalić bo generalnie na dzień dzisiejszy jest coś nie tak w układzie chłodniczym i coś go przytkało. Układ w Murano jest układem ciśnieniowym z zbiornikiem wyrównawczym poza układem. Co oznacza że chłodnica pracuje w zamknięciu a gdy ciśnienie jest za wysokie otwiera się zawór w korku chłodnicy i nadmiar płynu jest wtłaczany z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego. Tego zmienić nie możesz więc złóż korek z powrotem.

 

Problem może leżeć po stronie korka chłodnicy po prostu przy nadmiernym ciśnieniu nie otwiera się aby upuścić ciśnienie do zbiorniczka wyrównawczego. Z opisu wyżej problem może leżeć w samym termostacie jest po prostu cały czas otwarty.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem kupiłem taki tez 0,9 bar.

Mam tez pytanko chcialem przeczyscic uklad jak najprosciej jak nie mam jak auta podniesc spuscic z ukladu wszystki plyn??????gdzie jest jakis korek na chlodnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Czy zrobiłeś auto? miałem problem, ale przelewał mi do zbiorniczka, a chłodnica się zapowietrzała. Silnik czysty w spalinach nic nie ma. Wymieniłem dziś termostat, czy układ jakoś sie odpowietrza? nie znalazłem żadnego odpowietrznika, dmuchawa daje ciepło dobrze. Ciekaw jestem czy chłodzenie skrzyni odpowietrza się automatycznie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie obawiam się tego, bo wymiana termostatu nic nie dała.... uszczelka pod głowicą mam nadzieję że nie, na razie jeździ nie stwarza problemów, choć płyn rośnie w upały, ale jak to uszczelka to chyba pożegnam się z autkiem ???

rozbiorę dolot, pokrywy zaworów i dokręcę głowicę zobaczymy czy da jakiś efekt..... oby ?

Edytowane przez slavco19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie stwierdziłem jedno i chyba jednoznacznie ? bąbelki idą w zbiorniczek wyrównawczy... węże twarde, ale w zbiorniczku nic nie czuć?!?!?!? uszczelka czy szukać gdzie indziej ? auto ma lpg, ale nie grzeje się.... sam już nie wiem zrobiłem kolejne 300 km i po prostu przelewam ze zbiorniczka w chłodnicę 

 

 

Edytowane przez slavco19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...