seebik86 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam. Co moze byc przyczyna auto gdy stoi ogrzewanie dziala ale jadac juz jakies odcinek plynnie przestaje wiać cieple powietrze leci zimne ale jak dodam ostro gazu leci znowy cieple.jak zatrzymam sie na postoju i dodam gazu wieje znowy gorace. Co moze byc przyczyna?zapowierzony uklad?jak sie odpowietrza? moze byc tez wadliwy termostat??i jak go przegonie wydaje mi sie ze wywala troszke plynu zbiorniczkiem wyrownawczym.Plyn pod korkiem w chlodnicy jest korek nowy. jak odpowietrzyc murano??????moze od tego zaczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 auto w gazie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) Jedną z przyczyn opisywanych przez Ciebie objawów, może być za mała ilość płynu w silniku, skoro masz go w zbiorniczku więc prawdopodobnie masz zapowietrzony układ odpowietrz układ chłodzenia i wtedy napisz czy coś pomogło info odpowietrzania znajdziesz na forum Edytowane 9 Października 2015 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Tak w gazie.kurcze podeslij mi link nie moge znslezc tego odpoietrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 powąchaj czy płyn nie śmierdzi gazem, wyłącz instalację (wyjmij bezpiecznik) i wyłącz reduktor z obiegu. zobacz jak wtedy będzie, możesz też spróbować tylko z wyjętym samym bezpiecznikiem pojeździć na PB układ powinien się sam odpowietrzyć nie masz żadnych korków na węzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Ok.zobacze jak mowisz.moze przelacze na benzyne i pojezdze. Sprawdzilem waz idacy od silnika do gornej czesci chlodnicy jest nabrzmialy.jak mu wdepne w gaz ogrzewanie jest az parzy jak jade stala predkoscia wieje zimnem.plyn w zbiorniczku jest i w chlodnicy tez pod korek.w oleju nie ms oznak wody badz spalin.moze chlodnica przypchana?jak go pogonie wyrzuca plyn zbiorniczkiem ale nie duzo. Wlacza sie tez wiatrak ale temperatura na wskazniku na 1/4 wskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 może termostat, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 tak sie objawia termostat?a gdzie ona sie znajduje?czyli jest caly czas otwarty czy raczej zamknięty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Wymień termostat. Info znajdziesz w serwisówce: http://www.nicoclub.com/archives/nissan-murano-factory-service-manuals.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 nie moge znalezc w tej serw. gdzie jest termostat stojac przodem do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Osłabiasz mnie Z którego masz masz swojego Murano.? Który silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 2007 rok 3,5 v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 http://www.nicoclub.com/FSM/Murano/2007/2007_Murano/co.pdf Strona CO-27, zobacz sobie rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 dzieki juz wiem wszystko.moze to jego wina. teraz troszke podubalem i powiem tak jak byla ta gumka na korku od chlodnicy waz idacy do chlodnicy u gory nabrzmialy jak ja zdiolem juz weze ok ale jak go przegonie troszke szybciej pojade wywala z chlodnicy do zbiorniczka i w chlodnicy trzeba dola z 0,7 L.odkrylem tez ze moze byc syf w ukladzie bo poprzedni wlacsiciel dowalil proszku do latania chlodnic. moze ktos cos doradzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Pytanie dlaczego dosypał proszku do łatania chłodnic. Przeciekała pompa wody czy już sama chłodnica lała? To trzeba ustalić bo generalnie na dzień dzisiejszy jest coś nie tak w układzie chłodniczym i coś go przytkało. Układ w Murano jest układem ciśnieniowym z zbiornikiem wyrównawczym poza układem. Co oznacza że chłodnica pracuje w zamknięciu a gdy ciśnienie jest za wysokie otwiera się zawór w korku chłodnicy i nadmiar płynu jest wtłaczany z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego. Tego zmienić nie możesz więc złóż korek z powrotem. Problem może leżeć po stronie korka chłodnicy po prostu przy nadmiernym ciśnieniu nie otwiera się aby upuścić ciśnienie do zbiorniczka wyrównawczego. Z opisu wyżej problem może leżeć w samym termostacie jest po prostu cały czas otwarty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 ok,zaloze nowy korek i zobacze jak nie zmienie termostat i sie okaze co dalej.dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Jak będziesz zakładał nowy korek to pamiętaj że ciśnienie otwarcia musi być identyczne jak w starym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seebik86 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wiem kupiłem taki tez 0,9 bar. Mam tez pytanko chcialem przeczyscic uklad jak najprosciej jak nie mam jak auta podniesc spuscic z ukladu wszystki plyn??????gdzie jest jakis korek na chlodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Masz linka wyżej do serwisówki? Tam jest wszystko dokładnie opisane nawet procedura odpowietrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavco19 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Czy zrobiłeś auto? miałem problem, ale przelewał mi do zbiorniczka, a chłodnica się zapowietrzała. Silnik czysty w spalinach nic nie ma. Wymieniłem dziś termostat, czy układ jakoś sie odpowietrza? nie znalazłem żadnego odpowietrznika, dmuchawa daje ciepło dobrze. Ciekaw jestem czy chłodzenie skrzyni odpowietrza się automatycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 5 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2023 Może też być uszczelka pod głowicą też są takie obiawy że wyrzuca płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavco19 Opublikowano 10 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2023 (edytowane) no właśnie obawiam się tego, bo wymiana termostatu nic nie dała.... uszczelka pod głowicą mam nadzieję że nie, na razie jeździ nie stwarza problemów, choć płyn rośnie w upały, ale jak to uszczelka to chyba pożegnam się z autkiem ??? rozbiorę dolot, pokrywy zaworów i dokręcę głowicę zobaczymy czy da jakiś efekt..... oby ? Edytowane 10 Września 2023 przez slavco19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavco19 Opublikowano 11 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 (edytowane) jak na razie stwierdziłem jedno i chyba jednoznacznie ? bąbelki idą w zbiorniczek wyrównawczy... węże twarde, ale w zbiorniczku nic nie czuć?!?!?!? uszczelka czy szukać gdzie indziej ? auto ma lpg, ale nie grzeje się.... sam już nie wiem zrobiłem kolejne 300 km i po prostu przelewam ze zbiorniczka w chłodnicę Edytowane 11 Września 2023 przez slavco19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavco19 Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 czy ktoś wie gdzie jest montowany egr w tych autach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Kup teset i sprawdź czy nie masz dwutlenku on się zabarwi na jakiś kolor zgodnie z instrukcją to najtańsza i najszybsza opcja sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.