Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wymiana plynu


seebik86

Rekomendowane odpowiedzi

Poluzuj opaskę na dolnym wężu ściągnij ją, odkręć korek nalewowy chłodnicy. Przed spuszczeniem dobrze jest włączyć silnik by poruszyć i rozgrzać trochę płyn w układzie. Oby tylko nie nagrzać do maksimum bo grozi poparzeniem a jeśli już trzeba poczekać do przestygnięcia. Płynu przy silniku benzynowym, nie masz uzupełnionego profilu, w zależności od rocznika wchodzi od 9,4 do 11 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po spuszczeniu płynu zakładasz wąż na chłodnicę, dokręcasz opaskę i nalewasz płyn pod korek. Można rurką górna (od chłodnicy)  popompować trochę tak by się nie przelewał przez korek. Jak już nie ubywa zakręcasz korek chłodnicy, dolewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego (warto z niego tez ściągnąć płyn i przeplukać go przy wymianie) uruchamiasz auto otwierasz grzanie kabiny (grzanie kabiny włącz przy spuszczaniu zleci z nagrzewniczki) nastawiasz wentylator na dowolny bieg i czekasz. Po jakimś czasie gdy przestygnie sprawdzasz czy wyciągnął płyn ze zbiorniczka i sprawdzasz czy w chłodnicy jest pod korek jeśli nie ma uzupełniasz i powtarzasz zabieg. Potem uzupełniasz w zbiorniczku na max i po robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...