lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Na pewno gdzieś znajdziesz Gdybyś miał jednak wiercić to osłoń dodatkowo przewód lub przelotkę załóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 wlasnie na foto przegladalem i jest jakas duza dziura w grodzi na wysokosci puszki przekaznikow wiec bede probowal tam dlubac. Lemmy wielkie dzieki! Mam konta na kilku forach motoryzacyjnych niektore kilka lat ale tutaj na tym widze i to po krotkim czasie bo jestem swierzy ze ludzie tutaj sa bardzo uprzejmi i maja chec pomagac czego czesto brakuje na innych forach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Gdybyś miał jednak wiercić to osłoń dodatkowo przewód lub przelotkę załóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 86 może iść z skądkolwiek jak wygodnie ale proponuje jakiś + po stacyjce, 85 też obojętne gdzieś ze śruby można brać dowolnej - tu nie płyną duże prądy to jest tylko zasilanie cewki przekaźnika, zrobić jak wygodniej. przyjmijmy że zaokrąglić .... (prąd bezpiecznika) = [1.5 * (suma mocy żarówek) / 12] przelotka owszem ale gumowa wystarczy a nie taki wypasiony niklowany dławik kablowy przejść możesz koło przepustu z linką prędkościomierza albo gazu - jak weźmiesz + do 86 pod kierownicą to musisz tylko 1 kable przeciagnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 to generalnie moge zostawic ten "+" po stacyjce co mam z sterowania szyby pociagniety, a tylko do 30 dac z aku tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 tak możesz też dac go np ze świateł pozycyjnych albo mijania to wtedy będziesz mógł włączyć dodatkowe jak tamte będą włączone, ale to w/g uznania, kto co lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Trzeba było dać ledziki, tu nic się nie grzeje Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Panowie elektrycy wracam do oryginalnych okrągłych lamp, które ponoć świecą słabo, montuję więc halogeny drogowe wesem'a, dodatkowo dwie lampy robocze. Włączanie wszystkich tych cudów chcę mieć niezależne od odpalenia silnika, drogowe x2 włączane razem, robocze włączane pojedynczo. Czy poniższy schemat ma sens: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Wg mnie jest ok. Tylko bezpeczniki pozakładałbym 15A na 2 drogowe i po 7,5A na te robocze. Co prawda teoretycznie te też powinny Ci to wytrzymać. Bo na roboczych będzie po 4,58A a na drogowych 9,16A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Dobrze kolega piszę - bezpieczniki powinny być większe - nominalnie o 20% od zapotrzebowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 ok, dzięki, bezpieczniki dam większe, to faktycznie trochę na styk tu jest zaplanowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 przyjmijmy że zaokrąglić .... (prąd bezpiecznika) = [1.5 * (suma mocy żarówek) / 12] to co napisałem kiedyś jest w pewnym sensie prawdą w pewnym nie .... bo a tak naprawdę to jest błędem dobierać bezpiecznik tylko na podstawie obciążenia, bo to nie o to chodzi przecież w bezpiecznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Przedni zderzak powoli jest przygotowywany do montażu dodatkowego oświetlenia. Na górze będą dodatkowe reflektory drogowe, a na dole lampy do jazdy dziennej. Wbrew pozorom montaż dodatkowych reflektorów drogowych bez przedniego orurowania jest dość prosty. Trzeba zdemontować zderzak i wykonać dodatkowe mocowania z blachy o grubości minimum 3mm. W zderzaku trzeba wywiercić otwory. Tu podałem odległości od fabrycznych otworów montażowych. Mierzyć należy od krawędzi owalnych otworów do środka otworu, który trzeba wywiercić. Tutaj odległości dla otworów dla świateł do jazdy dziennej. Mierzyć należy od krawędzi owalnego otworu i od krawędzi wgłębienia zderzaka. Tak wyglądają wsporniki reflektorów. Po wywierceniu otworów dopasowujemy sobie wsporniki. Tutaj wykorzystałem blachę o grubości 3mm, z której wyciąłem kawałki o wymiarach 40x90, trzeba odpowiednio zgiąć tak żeby dopasować do krzywizny zderzaka. Widok z drugiej strony. I widok z boku. Jak widać, po złożeniu zderzaka jest bardzo wygodny dostęp do śrub mocujących uchwyty reflektora. A tutaj widok śruby mocujące światła do jazdy dziennej od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) a wiec na dniach zamontowalem dalekosiezne LED,y na przodzie auta (niestety dachowe ktore byly wczesniej przeszkadzaly mi troche) Sa to 2x27w po 9 diod epistar. Podlaczylem je przez przekaznik do wlokna swiatla drogowego wiec wlanczaja sie razem z dlugimi. Tak to wyglada. A film jak swieca dodam wieczorem. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Kupiłem chyba takie same w Juli jak była promocja, ale na razie leżą w pudełku... Dają bardzo dobrej jakości i mocne światło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ja kupilem od firmy zajmujacej sie oswietleniem. naprawde daja bardzo fajne mocne biale swiatlo i daleko swieca. za taka cene naprawde warto. filmu jeszcze nie mam ale jak nagram to odrazu wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Coś podobnego mam też w innym aucie - ale to są lampy robocze bez homologacji ... Macie na tym jakąś homologacje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Homologacja? Tak. Panie Władzo, używam ich tylko w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 mam lampy z homologacją ale tez kwestia ile ich jest i jak są podłączone, już nie pamiętam, ale wiem że tego na pewno nie spełniam, mam zestaw dekielków i mowie tak już zakładam, natomiast nikt nie marudził jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 jak bylem na przegladzie to diagnosta mowil ze moga byc podlaczone pod dlugie byle byly parami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Terrano jeszcze u blacharza. Dłubanina nieco się przeciąga ale powoli widać już koniec. Kupiłem sobie dodatkowe reflektory drogowe i zastanawiam się jak je solidnie i trwale zamocować. Przypomnę, że mój Terrano to tzw. okularnik z roku '99. Wóz nie ma przedniej ozdobnej rury. Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował dodatkowe reflektory w samochodzi bez orurowania. Chodzi o to by solidnie te lampy przykręcić, żeby nie przestawiały się od wibracji czy jakiegoś lekkiego uderzenia gałęzią lub przypadkowego lekkiego oparcia się podczas jakiegoś grzebania przy silniku. Przydałyby się jakieś wskazówki dotyczące tego gdzie wywiercić dziury, gdzie zamocować jakiś dodatkowy wspornik lub wzmocnienie itp. Nie chcę przedniego orurowania, a lampy mają być zamocowane na wysokości fabryznych reflektorów, przed atrapą chłodnicy. Podpowiedzcie coś. Najlepiej gdyby ktoś pokazał zdjęcia. w juli są fajne mocowania - u mnie działa bez problemu zrobie zdjęcie i podeślę Terrano jeszcze u blacharza. Dłubanina nieco się przeciąga ale powoli widać już koniec. Kupiłem sobie dodatkowe reflektory drogowe i zastanawiam się jak je solidnie i trwale zamocować. Przypomnę, że mój Terrano to tzw. okularnik z roku '99. Wóz nie ma przedniej ozdobnej rury. Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował dodatkowe reflektory w samochodzi bez orurowania. Chodzi o to by solidnie te lampy przykręcić, żeby nie przestawiały się od wibracji czy jakiegoś lekkiego uderzenia gałęzią lub przypadkowego lekkiego oparcia się podczas jakiegoś grzebania przy silniku. Przydałyby się jakieś wskazówki dotyczące tego gdzie wywiercić dziury, gdzie zamocować jakiś dodatkowy wspornik lub wzmocnienie itp. Nie chcę przedniego orurowania, a lampy mają być zamocowane na wysokości fabryznych reflektorów, przed atrapą chłodnicy. Podpowiedzcie coś. Najlepiej gdyby ktoś pokazał zdjęcia. poszło w wiadomości do ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Ja także powoli się przygotowuję do założenia dodatkowego oświetlenia. Miejsca na bagażniku od SpartanGarage są (po dwa z przodu, dwa z tyłu i po jednym na stronę) Do tego dałem puszkę rozdzielczą z łodzi na dachu aby zrobić wyjście przewodów. Teraz pora na wyłączniki. Pierwsza przymiarka skrzynki na bezpieczniki i 6 wyłączników: Teraz wywiercenie otworów i obicie ekoskórą, później jedziemy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 a nie lepiej włączniki dać w tunelu?? są przecież miejsca na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Gdzie konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 podłokietnik przy awaryjnym, ja mam tam 4 miejsca wytłoczone na włączniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.