szyszek Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Witam. Mam problem z samochodem micra k12 2005 rok 1.4 16v. Problem polega na tym, że samochód nie odpala. Na zapłonie nie pojawia się plus na pompie paliwa. Po podaniu plusa prosto z akumulatora na pompe samochód odpala, lecz ten dodatkowy plus jest potrzebny tylko na zapłonie i w trakcie kręcenia rozrusznikem. Gdy silnik już pracuje ten dodatkowy plus można odpiąc i samochód chodzi na oryginalniej wiązce. Komputer nie pokazuje żadnego błedu. NIe mam pomysłu gdzie szukać usterki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 to stało się nagle?? czy z taką wada kupiony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) to stało się nagle?? czy z taką wada kupiony?? Na początku sporadycznie się zdarzało, potem był spokój przez trochę czasu i teraz już jest tak, że sporadycznie odpala. I zawsze jak jest wilgotno na dworze. Edytowane 20 Października 2015 przez szyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 sprawdź kable zapłonowe, czy nie ma przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Jaki wplyw maja kable na brak pradu na pompie? I z tego co pamietam, a moge sie mylic, tam sa 4 cewki wiec kabli nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 a to jak sa cewki to OK, wychodzi na to, że zanika napięcie po przekręceniu na rozruch, tak jak na innych odbiornikach (zapalniczke itd), sprawdź, może poprzednik przepiął się z jakiegoś powodu, a wilgoć powoduje dłuższe kręcenie i może dlatego tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Zobacz przekaźnik od pompy paliwa i idące do/z niego przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 posprawdzaj masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 a to jak sa cewki to OK, wychodzi na to, że zanika napięcie po przekręceniu na rozruch, tak jak na innych odbiornikach (zapalniczke itd), sprawdź, może poprzednik przepiął się z jakiegoś powodu, a wilgoć powoduje dłuższe kręcenie i może dlatego tak jest Ale nawet po przekreceniu na zaplon nie slychac charakterystycznego dzwieku dla dzialajacej pompy ktora dobija cisnienie do wtryskow.Zobacz przekaźnik od pompy paliwa i idące do/z niego przewody.A gdzie go znajde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Przekaźniki masz pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Przekaźniki masz pod maską.A konkretnie wiesz ktory to jest? Bo w skrzyneczce na pasie przednim jest tylko przekaznik od klaksonu a w bialej skrzynce pod lewa lampa (pd strony kierowczy) jest tylko jeden przekaznik ktory mozna pod to podciagnac ale jest on opisany jako przekaznik do zaplonu a dopiero od niego odchodza przewody na inne przekazniki i wlasnie w tych przekaznikach jest przekaznik od pompy paliwa, tak to wyglada na schemacie a w rzeczywiatosci nie wiem gdzie jest przekaznik od pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Powinna być skrzyneczka z przekaźnikami a na pokrywie będziesz miał opis, który jest od czego. A masz alarm? Miałem kiedyś taką sytuację. Samochód odpalał i po jakimś czasie gasł. Raz było dobrze, a raz znowu to samo. Kumpel mechanik doszedł do tego w 10 min. Okazało się, że wina leżała w sterowniku centralnego zamka. Sterownik był połączony razem z alarmem i po zamknięciu pojazdu, odłączał także zasilanie na pompę. Uszkodzony sterownik robił psikusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Jedyna skrzynkę z przekaźnikami znalazłem pod lampa ale tam nie ma przekaźnika od pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Nissan lubi wkładać również przekaźnik/i przy podłodze na przednim lewym słupku. Trzeba zdjąć plastikową osłonę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Tyż prawda. jak i pod kierownicą i bliżej pod konsolą środkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Samochod jest u elektromechanika, dzisiaj ma być diagnoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Okaże się, że to drobnostka typu masa. Aby mechanik nie wymienił przy tym pół samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 A może po prostu padała, aż padła kostka w stacyjce? I w cale to nie będzie miało nic wspólnego z wilgocią. Tak było u córki w Micrze K11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Z elektromechanikiem żyję w zgodzie także na kasę nie naciągnie Pierwsza diagnoza padła na całą tą białą skrzynkę z przekaźnikami i bezpiecznikami. W środku była spora ilość piachu który wrzuciła tam woda. Sprawa rozwiązana. W środku tej białej puszki pod lampą oprócz tych wpinanych są jeszcze wlutowane przekaźniki od drugiej stron na płytce. Dwa zostały wymienione i samochód działa. Koszt naprawy 50zł. Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 topielec??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 To tylko amfibia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Sprawa rozwiązana. W środku tej białej puszki pod lampą oprócz tych wpinanych są jeszcze wlutowane przekaźniki od drugiej stron na płytce. Dwa zostały wymienione i samochód działa. Koszt naprawy 50zł. Dzięki za pomoc. To masz podobnie jak u mojej córki w Clio. Przekaźniki, 3 sztuki spuchły (od góry wszystko wygląda cacy) spuchnięte przy bolcach. Lecz samochód odpala ale czasami szarpie, obrotek spada na 0 i na odwrót. Prócz tego pokazuje błędy rzeczy których w tym samochodzie nie ma (np. tempomat, wiatrak klimy). Pokazuje zwarcie lambdy a na nowej również. Aktualnie zamówiony inny sterownik-komputer. Piszę, bo Clio to francuz i może w Twoim też już francuzi łapkę maczali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszek Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 topielec??? Może nie topielec ale z tej strony była stłuczka kiedyś i przez pewien czas samochód jeździł bez plastikowej osłony wewnątrz nadkola i wtedy ta puszka jest na wierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.